انتخاب های برتر سبک آدیداس من برای بازگشت به مدرسه!


میدونم با عنوان این پست به چی فکر میکنی…بازگشت به مدرسه!؟ اما کیسی، ما تازه وارد تابستان شدیم!!

IMG_7866.jpg

من کاملاً شما را می شنوم زیرا من عاشق شماره 1 تابستان اینجا هستمولی، من همچنین یک برنامه ریز هستم و دوست دارم برخی از چیزهای مورد علاقه ام را با همه به اشتراک بگذارم تا در زمان مدرسه جلوتر از بازی باشید!

من ممکن است 32 ساله باشم (شنبه!) اما الان بیشتر از دوران دبستان از کیسه ناهار استفاده می کنم.

IMG_7873.jpg

از آنجایی که یک مربی مسافرتی هستم و در طول روز بسیار داخل و خارج از ماشینم هستم، تمایل دارم برای سواری نوشیدنی و غذا همراه داشته باشم.

IMG_7851.jpg

من به کیسه ناهار آدیداس عایق شده ام وسواس دارم! اندازه مناسبی برای یک وعده غذایی + نوشیدنی است و وقتی بسته های یخ را نیز به آن اضافه می کنم، همه چیز را خنک نگه می دارد.

IMG_7875.jpg

می توانید از شوهرم بپرسید، این روزانه روی پیشخوان می نشیند تا فراموش نکنم آن را با خودم بیاورم! همینطور که دارم این را تایپ می کنم، او به معنای واقعی کلمه نگاهی به آن انداخت و عکس کیسه ناهار را دید و گفت: “چند سال است که آن چیز را داری”. او اشتباه نمی کند!

IMG_7876.jpg

دومین چیزی که باید برای مدرسه داشته باشم، من خواهد بود اسلایدها!

از زمانی که فوتبال را در 8 سالگی شروع کردم، اسلایدهای آدیداس را تکان می دادم. من همچنین فکر می کنم آنها یک افزودنی شیرین به هر لباسی می سازند.

IMG_7880.jpg

انتخاب سوم من برای بازگشت به مدرسه خواهد بود شورت دوچرخه سواری!!

اگر اینها در دوران دبیرستان «چیزی» بودند، هر روز آنها را می پوشیدم. حالا، اشتباه نکنید، من کاملا مطمئن هستم که شورت دوچرخه سواری به وضوح وجود داشت، اما نه به عنوان “در” زمانی که من در دبیرستان بودم … که اگر از من بپرسید شرم آور است!

IMG_7865.jpg

آنها بسیار همه کاره هستند و می توانند با هر تانک، آستین کوتاه، آستین بلند یا گرمکنی ست شوند. در طول تابستان، من روزانه شورت دوچرخه سواری می پوشم … زمان مورد علاقه من از سال! و همانطور که گفتم، اگر به مدرسه برمی گشتم، هر روز اینها را تکان می دادم.

IMG_7849.jpg

امیدوارم با این پست ایده های جدیدی برای انتخاب های آدیداس من به مدرسه داشته باشید! من دوست دارم چیزهایی را که دوست دارم با همه شما به اشتراک بگذارم، به خصوص به این دلیل که آنها را می پوشم و روزانه از آنها استفاده می کنم.

آیتم بازگشت به مدرسه شما چیست!؟

با تو صادق باشم،

xo Kasey

 

من سفیر آدیداس هستم، اما مثل همیشه، همه نظرات مربوط به خودم است.

عکس های میکایلا @the.photographygirls

پست انتخاب های برتر سبک آدیداس من برای بازگشت به مدرسه! اولین بار در Powercakes ظاهر شد.