اندرو دودوم، رئیس Hims & Hers، یک داد اخلاقاً ورشکسته به نام – و طبیعتاً – است


دارم به خودم لگد میزنم

من می توانستم پنج شنبه گذشته با کوتاه کردن سهام در شرکت مراقبت های بهداشتی جنسی پرهیاهو Hims & Hers، پول زیادی به دست بیاورم.

تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که ساعت 7:22 صبح، یک دقیقه پس از خودکشی تجاری مدیر عامل شرکت توسط رسانه‌های اجتماعی، با کارگزارم تماس بگیرم.

این نزدیک‌ترین چیز به شرط‌بندی مطمئن وال‌استریت بود که خارج از باد لایت، دیلان مولوانی یا ژیلت را دوباره استخدام کرد و یکی دیگر از آگهی‌هایشان را «همه مردان هیولاهای شیطانی هستند تا زمانی که خلاف آن را ثابت کنند» انجام دهند.


معترضان ضد اسرائیلی در کلمبیا بنری آویزان کردند که روی آن نوشته شده بود "انتفادا" در جریان اعتراضات نگران کننده در دانشکده
معترضان ضد اسرائیلی در کلمبیا در جریان تظاهرات نگران کننده در کالج بنری را آویزان کردند که روی آن “انتفادا” نوشته شده بود. X/@LishiBaker

در واقع همان لحظه ای که اندرو دودوم را دیدم پست در X، من فوراً می دانستم که روزهای بعدی او چگونه خواهد بود:

  • خشم (ما…)
  • حیرت (او…)
  • سهام Hims & Hers سقوط کرد (تنها در روز جمعه 8 درصد کاهش یافت).
  • صعود غوغایی.
  • چیزی که حیرت آور است این است که به نظر نمی رسید او متوجه شود که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

من حدس می زنم که او یک داد به نام و یک دود ذاتا.

این همان چیزی است که دودوم آن روز صبح نوشت: «شجاعت اخلاقی > مدرک دانشگاهی. اگر در حال حاضر علیه نسل‌کشی مردم فلسطین و به خاطر عدم سرمایه‌گذاری دانشگاهتان از اسرائیل اعتراض می‌کنید، ادامه دهید. آن کار می کند. شرکت‌ها و مدیران اجرایی زیادی بدون توجه به رشته‌های دانشگاهی مشتاق استخدام شما هستند.»

او سپس پیوندی به صفحه استخدام Hims & Hers در وب سایت شرکت اضافه کرد.

برای درک اینکه پست Dudum چقدر خنگانه بود، مهم است که دقیقاً آنچه را که در 48 ساعت منتهی به آن اتفاق افتاده بود به یاد بیاورید.

آن دوره ای بود که معترضان دانشجویی دانشگاه کلمبیا، با کمک آژیتاتورهای حرفه ای بیرونی، راه خود را به تالار تاریخی همیلتون هجوم آوردند، درها را سد کردند و بنرهایی را به اهتزاز درآوردند که روی آن نوشته شده بود «انتفادا!» مبادا در نیت خشونت آمیز آنها تردیدی وجود داشته باشد.

این پس از آن اتفاق افتاد که آنها دو هفته را صرف آزار و اذیت و آزار دانش‌آموزان یهودی کردند، و مانع از سخنرانی آنها در محوطه دانشگاه شدند، و پس از اینکه همان اوباش دیده و شنیده شدند که مرتباً شعار می‌دادند که حماس در کنار هم آواز می‌خواند: «از رودخانه تا دریا». “، که ریشه کن کردن اسرائیل، ماموریت اعلام شده این گروه تروریستی را استنباط می کند.

در نهایت، پلیس ضد شورش نیویورک سه شنبه شب برای دستگیری آنها وارد عمل شد، که آنها با کارایی بی رحمانه ستودنی انجام دادند.

و بعد از مشاهده همه اینها بود که اندرو دودوم تصمیم گرفت نظر خود را در مورد آن به جهان بگوید و به طرز شگفت انگیزی طرفدار طرفداری کند که باعث شد بسیاری از مشتریانش خشم خود را تخلیه کنند و ارزش شرکتش 200 میلیون دلار به خودی خود منفجر شود. .


اندرو دودوم در یک پست X در 1 می از معترضان ضد اسرائیلی حمایت کرد.
اندرو دودوم در یک پست X در 1 می از معترضان ضد اسرائیلی حمایت کرد. X / AndrewDudum

البته امروز، او همان کاری را کرد که همه نادانان شرکت‌های بزرگ نشان می‌دهند که ناگهان متوجه می‌شوند مشتریانشان با گاوهای بیدارشان شریک نیستند – او مانند بستنی در موج گرما ذوب شد.

دودوم در عذرخواهی نکردن از یک تاپیک در X، از نظرات قبلی خود عقب نشینی کرد و اصرار داشت که از خشونت، یهودی ستیزی یا ارعاب حمایت نمی کند یا حمایت نمی کند، حتی اگر این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داده بود.

سپس، البته، او دیگران را به دلیل برداشت نادرست از نظرات بسیار واضح خود سرزنش کرد.

او ناله کرد: «چند روز گذشته dietgroups ناامیدکننده ای از زمان تفرقه انگیزی بود که در آن زندگی می کنیم. من عمیقاً متأسفم که حمایت من از اعتراض مسالمت آمیز توسط برخی به عنوان تشویق به خشونت، ارعاب یا تعصب از هر نوع تعبیر شده است.»

سپس البته کارت قربانی را بازی کرد: «من به عنوان پدری که فرزندانش هم از نوادگان پناهندگان فلسطینی هستند که در سال 1948 از نکبه گریختند و هم نوادگان بازماندگان هولوکاست از لهستان، از دیدگاه‌های مختلف مردم قدردانی می‌کنم. هر روز سر میز شام با آن زندگی می کنم. من برای صلح و پایان خشونت در همه جا امیدوارم و دعا می کنم.

وقتی این کلمات را خواندم، از خود پرسیدم که این صلیبی بزرگ صلح‌دوست پس از حمله تروریستی هولناک حماس به اسرائیل در 7 اکتبر، که در آن 1200 نفر به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیدند و 240 نفر دیگر – از جمله بازماندگان هولوکاست و نوزادان – ربوده شدند، چه پست کرده بود؟

هیچ چی.

حتی یک کلمه خونین.

در واقع، اولین پست دودوم پس از این جنایت سه هفته بعد در 27 اکتبر منتشر شد، زمانی که او بیانیه عفو بین‌الملل را بازنشر کرد که در آن نوشته شده بود: «فعلا آتش بس! اکنون آتش بس! اکنون آتش بس! اکنون آتش بس! در مواجهه با ویرانی و رنج بی حد و حصر، بشریت باید پیروز شود. خواستار آتش‌بس از سوی همه طرف‌ها برای پایان دادن به رنج غیرنظامیان باشید.»

او آشکارا چنین اجباری برای غلبه بشریت احساس نمی کرد، در حالی که فقط جان اسرائیلی ها مورد اصابت گلوله، بمباران، تجاوز جنسی و سر بریدن بود.

آیا این همان شجاعت اخلاقی است که دودوم دوست دارد درباره آن موعظه کند؟

نه، این یک ورشکستگی اخلاقی متعفن و دو چهره است.

این نشان دهنده مردی است که واقعاً به صلح یا پایان دادن به خشونت اهمیت نمی دهد، اگر این سازمان تروریستی مانند حماس باشد که یک نسل کشی علنی واقعی علیه اسرائیل و یهودیان انجام می دهد.

او فقط برایش مهم است که طرف او باشد که برای انتقام کشته می شود.

سپس او کاملاً خوشحال است که به دانشجویان معترضی که خواستار انتفاضه هستند – که آخرین انتفاضه برای بمب‌گذاران انتحاری فلسطینی که اسرائیلی‌ها را می‌کشند، قابل توجه بود – پاداش شغلی می‌دهد.

Hims & Hers در سال 2017 با فروش داروهای اختلال نعوظ شروع به کار کرد.

از قضا، به لطف مدیر عامل شلوغش، اکنون با ستم عمومی مواجه شده و بزرگترین افت قیمت سهام در تاریخ هفت ساله خود بوده است.

و دودوم منافق اگر 200 میلیون دلار به من می داد نمی توانست مرا برای خرید محصولاتش وادار کند.





منبع