با استرس خداحافظی کنید


5 فواید آرامش بخش هیدروماساژ

همه ما فواید ورزش منظم و رفتن به باشگاه را می دانیم، اما آیا می دانید که آرامش و ریکاوری به همان اندازه مهم هستند؟ دادن فرصت استراحت به عضلات پس از ورزش شدید به آنها اجازه می دهد تا قبل از تمرین مجدد آنها را بهبود و شارژ کنند.

ذهن شما نیز نیاز به التیام و شارژ مجدد دارد، تا بتواند از استرس های روز خلاص شود. بازدیدهای منظم از تخت هیدروماساژ در باشگاه بدنسازی ما در کورپوس کریستی به شما کمک می کند تا همه جنبه های تناسب اندام، از جمله ریکاوری و آرامش را مدیریت کنید.

این یک تجربه تمام بدن است که استرس را کاهش می دهد، تنش عضلانی را آب می کند و گردش خون را بهبود می بخشد.

اوه، و شما آرام خواهید گرفت. زیاد.

تخت هیدروماساژ چگونه کار می کند؟

ساده است، واقعا. تخت هیدروماساژ به شما این امکان را می دهد که با لباس کامل روی یک سطح راحت، خشک و ضد آب دراز بکشید. درست در زیر سطح، جت های آب گرم در طول تخت برای ایجاد آرامش و گرما حرکت می کنند. می توانید تجربه خود را با هدف قرار دادن نقاط مشکل خاص سفارشی کنید یا فقط می توانید از یک هیدروماساژ کامل بدن لذت ببرید.

در اینجا چهار مزیت آرامش با هیدروماساژ در باشگاه بدنسازی کورپوس کریستی ما در South Padre Island Drive (SPID) آورده شده است.

تنش عضلانی را برطرف می کند

اگر به طور منظم ورزش کنید، مطمئناً سفتی و درد عضلانی را تجربه خواهید کرد. هیدروماساژ یک راه عالی برای از بین بردن این تنش در عضلات است. فشار آب ایجاد شده توسط جت ها در بستر هیدروماساژ می تواند به طور استراتژیک بر روی نواحی گرفتگی یا درد بدن شما تمرکز کند که به کاهش تنش و تسکین کمک می کند.

گردش خون را بهبود می بخشد

گرما و فشار تولید شده توسط هیدروماساژ همچنین می تواند گردش خون را بهبود بخشد که به طرق مختلف برای بدن شما مفید است. گردش خون بهبود یافته به پمپاژ اکسیژن و مواد مغذی در سراسر بدن کمک می کند که به ریکاوری سریعتر عضلات پس از یک تمرین شدید کمک می کند.

آرامش را تقویت می کند

پس از تمرین، بدن شما در حالت فعالیت و تنش شدید قرار دارد. هیدروماساژ می تواند به شما کمک کند بهتر از هر تمرین کششی یا مدیتیشن دیگری آرام شوید. صدای تسکین دهنده و گرمای آب به همراه فشار جت ها به طور طبیعی محیطی آرام و مراقبه ای را ایجاد می کند که پس از یک تمرین خسته کننده هوس می کنید.

استرس را کاهش می دهد

در نهایت، هیدروماساژ با تولید اندورفین استرس را کاهش می‌دهد، هورمون‌هایی که احساس خوبی دارند و به شما احساس آرامش و شادی می‌دهند. استفاده منظم از هیدروماساژ می تواند به شما کمک کند تا بهترین حالت را داشته باشید و راهی جدید برای کاهش سطح استرس روزانه خود بیابید.

این فقط آرامش نیست. شما همچنین به بدن خود فرصت می دهید تا بهبود یابد و قوی تر شود. میخواهی بیشتر بدانی؟ همین امروز با Freedom Fitness در Corpus Christi تماس بگیرید!

 
 

قبل از شروع یک برنامه ورزشی یا ایجاد تغییراتی در تغذیه خود، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید. این مقاله برای اطلاعات و ایده در نظر گرفته شده است و جایگزینی برای مراقبت حرفه ای نیست. وقتی صحبت از آموزش به میان می آید، پزشک بهترین فردی است که به شما کمک می کند ایمن ترین و سالم ترین رویکرد را تعیین کنید، به خصوص اگر نگرانی های مزمن یا عود کننده سلامتی دارید.

 
 

The post با استرس خداحافظی کنید اولین بار در سالن بدنسازی آزادی ظاهر شد.