ورزش – این یک کاهش دهنده استرس است!


تنش خود را با تمرینات منظم رام کنید

اگر به دنبال راهی برای کاهش استرس هستید، ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. متوجه خواهید شد که تمرینات منظم فواید زیادی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد. به علاوه، این یک راه عالی برای افزایش انرژی شما است.

بسیاری از ما تنش را در زندگی خود تجربه می کنیم، چه استرس ناشی از کار، چه درام خانوادگی، یا صرفاً کار روزمره. منشأ هر چه باشد، اضطراب و تنش واقعاً می تواند تأثیر خود را بگذارد. اما خبر خوب اینجاست!

ورزش به شما کمک می کند که هم بدن و هم ذهن خود را مجدداً متمرکز کنید، دوباره تمرکز کنید و تقویت کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که نشان می دهد ورزش در باشگاه های بدنسازی کورپوس کریستی ما باعث کاهش استرس واقعی می شود.

  • زمانی که استرس دارید، پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید.

اگر کمی احساس خستگی می‌کنید و باید سرتان را خالی کنید، پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری می‌تواند راهی شگفت‌انگیز برای انجام این کار باشد. نه تنها به بهبود وضوح شما کمک می کند و ذهن شما را از موقعیت های استرس زا دور می کند، بلکه پریدن روی تردمیل یا دوچرخه ثابت ضربان قلب شما را نیز افزایش می دهد و متابولیسم شما را افزایش می دهد.

  • چند نفس عمیق بکش

هر کجا که هستید، چند دقیقه در طول روز را به نفس کشیدن اختصاص دهید. تنفس عمیق و آهسته نه تنها باعث آرامش و تمرکز می شود، بلکه به رهایی از تنش عضلانی نیز کمک می کند.

در روزهای پرمشغله مان سخت است زمانی را برای استراحت و ارتباط دوباره با خودمان پیدا کنیم، بنابراین سعی کنید لحظات کوچکی را در طول روز برای سه نفس عمیق در نظر بگیرید. یک یادآوری روی ساعت یا تلفن خود قرار دهید تا بتوانید حداقل یک بار در روز این عادت صلح آمیز را تمرین کنید.

حتی ممکن است بخواهید مدتی را به استراحت در تخت های هیدروماساژ ما بگذرانید. عمیق نفس بکشید، گرمای تسکین دهنده را احساس کنید و احساس کنید استرس و تنش عضلانی از بین می رود…

  • کش آمدن.

ورزش یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رهایی از تنش از عضلات است و کلاس‌های تناسب اندام گروهی راه بسیار خوبی برای شروع است. یوگا حرکات کششی و ملایمی را آموزش می دهد که به شما کمک می کند روی تنفس و آگاهی بدن خود تمرکز کنید و می توان آن را برای هر سن و سطح مهارتی تغییر داد. اگر یک بزرگسال بالغ هستید، باشگاه های بدنسازی ما در کورپوس کریستی گزینه های تناسب اندام سالمندان را نیز برای کمک به کشش عضلات، تقویت مفاصل و کاهش علائم آرتریت ارائه می دهند.

ورزش گروهی همچنین راهی عالی برای گسترش دایره اجتماعی خود با دوستان جدیدی است که اهداف مشترکی دارند.

  • تعهد بده

موضوع اینجاست. ورزش برای کاهش استرس یک معامله یکباره نیست. این نیاز به یک برنامه منظم دارد که بدن شما را قوی و انعطاف پذیر نگه می دارد. هنگامی که ورزش می کنید، اندورفین (همچنین به عنوان هورمون “احساس خوب” شناخته می شود) برای آرامش طبیعی ترشح می شود. چیزی به سادگی دویدن روی تردمیل یا یک کلاس سرگرم کننده زومبا، سطح انرژی شما را افزایش می دهد و خلق و خوی شما را تقویت می کند.

روی هم رفته، ورزش ابزاری عالی برای سلامت جسمی و روحی است. راهی برای تمرین پیدا کنید که از آن لذت ببرید و به آن پایبند باشید. آن را در برنامه خود قرار دهید و آن را به یک تمرین تبدیل کنید. از ورزش برای کاهش تنش خود استفاده کنید!

 
 

The post ورزش – این یک استرس است! اولین بار در Freedom Fitness Gym ظاهر شد.