تام تیبودو، بازیکن نیکس، مقامات NBA را بالستیک می کند


اورلاندو، فلوریدا – نیکس در طول هر یک از دو بازی در این سفر جاده‌ای، ناامیدی خود را از داوری نشان داده‌اند، اما تام تیبودو به وضوح از NBA خواهد شنید و به خاطر بازی جمعه شب خود جریمه خواهد شد.

تیبودو گفت که در نیمه دوم باخت 117-108 نیکس مقابل مجیک، “نمی دانست خطا چیست” و او به طور خاص از جالن برانسون در انتقادات خود دفاع کرد.

“من خیلی فکر می کنم آنچه این مرد از سر می گذراند مضحک است. مضحک است.» پس از اینکه نیکس دومین بازی متوالی خود را واگذار کرد و به 17-14 سقوط کرد، تیبودو گفت. “شما هر چند وقت یکبار کوبیده می شوید، من فقط دارم از این موضوع حالم بد می شود و خسته می شوم.

“مثلا، من تماشا می کنم. من آن را ارسال می کنم. همه را می بینم. و این است، آنها خطا می کنند. ساده و واضح است، آنها خطا می کنند و هیچ راهی برای گفتن آن وجود ندارد، جز اینکه آنها خطا می کنند. آنها خطا می کنند. هیچ کس بیشتر از این مرد توپ را به سمت لبه نمی برد. و اگر از بازوی او چنگک بزنید، از بازویش چنگک بزنید. و اگر به سرش بزنی، به سرش می زنی. اینها خطا هستند. اینها خطا هستند. [I’m] مریض و خسته از آن از آن خسته و مریض شدم.»


تام تیبودو، سرمربی نیویورک نیکس، در نیمه اول بازی بسکتبال NBA مقابل اورلاندو مجیک، دستوراتی را به بازیکنانش در زمین می‌خواند.
تام تیبودو در نیمه اول باخت 117-108 نیکس مقابل مجیک دستوراتی را به بازیکنانش در زمین می‌خواند. AP

با این کار، تیبودو به طور غیرمعمولی از کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود کمتر از سه دقیقه پس از شروع آن خارج شد.

جولیوس رندل و نیکس نیز پس از باخت روز چهارشنبه در اوکلاهاما سیتی از مسئولان ابراز نارضایتی کرده بودند، علیرغم اینکه مهاجم دو ستاره آل استار در آن شب 13 بار به رکورد بالای فصل رسید.

برانسون 12 پرتاب آزاد به مجیک زد و همه آنها را انجام داد، اما او همان پاسخی را که بعد از بازی تاندر در جمعه شب داد چندین بار تکرار کرد.

او دو بار تکرار کرد: «سوال بعدی».

رندل در اواخر بازی با یک ریباند تهاجمی روی گوگا بیتادزه خطا کرد، اما او اضافه کرد که داوری از بازی به بازی «سازگار نیست».


جالن برانسون، گارد نیویورک نیکس، وسط، توپ را بین گاردهای اورلاندو مجیک، جالن ساگز (4) و آنتونی بلک پاس می دهد.
جالن برانسون توپ را بین جالن ساگز (سمت چپ) و آنتونی بلک در هنگام باخت نیکس پاس می دهد. AP

این تنها چیزی است که می توانم بگویم، مرد، اینطور نیست. رندل گفت: این سازگار نیست. «چند نمایش قبل از آن، وقتی مرا به خاطر گرفتن بازوی یک پسر صدا زدند، او مرا به پشت هل داد.

“ما صحبت کردیم [arm] تمدید آخرین بازی [in Oklahoma City]. یعنی اگر به پخش مجدد نگاه کنید بازم بازو دراز نکردم. قرار است تماس برقرار شود این در رنگ است، این یک جعبه است، قرار است تماس برقرار شود. تماس را فروخت. این فقط قوام است. می دانم که آنها کار سختی دارند.

«بنابراین من اینجا نمی‌نشینم و آنها را به خاطر کاری که انجام می‌دهند، هر کاری که انجام می‌دهند، بکشم. فقط کمی ثبات بیشتر قدردانی می شود.»



منبع