تم های جدید برای شما در این سال جدید!


تم های جدید برای شما در این سال جدید!

11 ژانویه 2022 –

این پست توسط Babbleboxx حمایت می شود.

باورتون میشه سال 2022 باشه؟! این روزها، هفته‌ها و ماه‌ها واقعاً به عقب برمی‌گردند، اما گاهی اوقات احساس می‌کنید که بسیار کند پیش می‌روید. هر کس دیگری؟

من فقط داشتم با یکی از مشتریانم گپ می زدم و داشتیم در مورد اینکه همه اطراف ما یا مریض هستند یا خسته هستند یا نیاز به استراحت دارند صحبت می کردیم.

جالب است زیرا احساس می‌کنم وقتی سال جدید را شروع می‌کنیم همه این فشار عظیم را احساس می‌کنند، که باید همه چیز را با هم داشته باشیم و با یک BANG شروع کنیم. وقتی در واقعیت، بسیاری از ما از تعطیلات خسته شده‌ایم، حرکت می‌کنیم (مثل ما)، و گاهی اوقات می‌توانیم قبل از حرکت به جلو، روی مبل استراحت کنیم.

من همه برای اهداف و داشتن چیزی برای تلاش هستم، اما همچنین برای این هستم که از طریق همه چیز به خودمان لطف کنیم و به بدن خود گوش دهیم.

به عنوان مثال، من از رفتن به سال جدید خسته شده بودم. چیزهای زیادی برای جلب توجه شما بچه ها، اما ما از خانه شهری اخیر خود نقل مکان کردیم و در پایان هفته که شب سال نو فرا رسید، من روی کاناپه ماندم.

روز بعد؟ کیتا را راه افتادم، چرت زدم و بعد به رختخواب رفتم.

من تمام نیت این را داشتم که در روز سال نو یک تمرین بزرگ انجام دهم، اما بدنم خسته شده بود و احساس می کردم که دارم مریض می شوم… بدنم را می شناسم و “نشانه های” خود را می شناسم و همه آنها در حال شعله ور شدن بودند. من، قبل از اینکه واقعاً احساس کنم روز دوشنبه می‌توانم بعد از آن کار کنم، به چند روز نیاز داشتم تا دوباره شارژ کنم و آهسته حرکت کنم. و این کاری است که من کردم!

من اینجا نیستم که بگویم، هر روز تمام روز روی مبل بنشینید، زیرا می دانم که انگیزه می آید و می رود، اما در دراز مدت، من با تناسب اندام فوق العاده سازگار هستم و می دانستم که می توانم بعد از چند بار دوباره به آن برگردم. روزهای تعطیل تا بدنم دوباره شارژ شود.

برای سال جدید، من شخصاً می‌خواهم اهداف عالی برای خودم با تناسب اندام در نظر بگیرم، اما روی مراقبت از من نیز کار کنم. اطمینان حاصل کنم که بدنم را با غذاهای غنی از مواد مغذی تغذیه می‌کنم و در عین حال به تعادل خودم در همه غذاها اجازه می‌دهم، مطمئن شوم که به اندازه کافی بخوابم، آب کافی بنوشم، و کارهایی را انجام دهم که احساس خوبی به من می‌دهد، زیرا هر چه بیشتر خوب باشم، هر چه بیشتر بتوانم برای دیگران خوب باشم

دوستان من در babbleboxx زمانی که آنها را ارسال می کنند، زمان بندی عالی دارند تنظیم مجدد وضوح جعبه پر از محصولات عالی برای این موضوع! من قصد دارم شما را در میان محصولات راهنمایی کنم و در مورد روش های مختلف برای گنجاندن این “موضوعات” در سال 2022 خود گپ بزنم!

آیا می توانیم فقط در مورد میزان عشق من به یک قلم خوب چت کنیم!؟

من آنقدر خاص هستم که خنده دار است. من فقط قلم های ژل خاصی را می خرم تا از آن برای نوشتن برنامه های مشتری خود استفاده کنم. آنها باید به خوبی جریان داشته باشند و وقتی می نویسم روی رنگ صورتی من جاری نشوند.

این مجموعه (شایست‌انگیز) قلم Zebra برای من فرستاده شد و من عاشق هستم. من نه تنها رنگ ها را دوست دارم، بلکه نحوه نوشتن آنها را نیز دوست دارم.

علاوه بر قلم‌های ژلی، هایلایترهای Midliner بودند که برای برجسته کردن با نوک تراشه‌دار یا کناره‌های نقطه‌ای ظریف برای همه کاربردهای علامت‌گذاری مناسب هستند.

من از اینها بلافاصله در برنامه ریز جدیدم برای سال نو استفاده کردم و دوست داشتم از رنگ های مختلف برای موضوعات و کارهای مختلف استفاده کنم!

Zebra Pens یک کد تخفیف برای استفاده از 15٪ تخفیف ارائه می دهد قطعنامه 15 در تسویه‌حساب برای برجسته‌کننده‌های خط میانی، براش‌های خط میانی، و گیره ساراسا در Zebrapen.com.

در حالی که من همیشه می‌خواهم خودم و دیگران به اندازه کافی سبزیجات و میوه‌ها در روز مصرف کنند، افزودن چیزی مانند Beetology راهی عالی برای بهره‌مندی از مزایای چغندر است.

این نوشیدنی ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به مبارزه با التهاب، حمایت از ایمنی، کاهش فشار خون و موارد دیگر کمک کنند.

چغندر و گیلاس بسیار سرد است و حتی خوشمزه تر است که روی یخ با این محصول جدید بعدی که فرستاده اند مخلوط شده است.

اگر من را بشناسی، می‌دانی که اهل شراب خواری نیستم. من هرگز به آن علاقه نداشته ام، اما از یک لیوان شراب در مواقعی لذت می برم و اگر برای شام یا با دوستان بیرون هستم، از یک نوشیدنی مخلوط خوب لذت می برم.

من فکر می‌کنم می‌توانید در حد اعتدال از الکل لذت ببرید و همچنان به اهداف تناسب اندام خود برسید، اما الکل بیش از حد می‌تواند باعث ایجاد برخی مشکلات شود یا رسیدن به آن اهداف را بر اساس نحوه پردازش بدن دشوارتر کند.

این شرکت روز دوشنبه جین Zero Alcohol خود را ارسال کرد که ترکیبی عالی از مرکبات، درخت عرعر، گیاهان طبیعی و ادویه جات است که حتی با یک ضربه تمام می شود!

من از پدرشوهرم نمونه گرفتم و او حتی گفت در یک نوشیدنی مخلوط خوب است.

استفاده از این برای شخصی مثل من که دوست دارد نوشیدنی های سرگرم کننده درست کند تا از آن لذت ببرد اما همیشه الکل را نمی خواهد استفاده شود، جالب است.

دوشنبه یک کد تخفیف ارائه می دهد KASEY15 برای 15٪ همه چیز در وب سایت به جز اشتراک ها را خاموش کنید. فقط یک بار استفاده برای هر مشتری و در 31 ژانویه 2022 منقضی می شود.

اگر شما هم مثل من هستید، من بلافاصله بعد از حمام از لوسیون استفاده می‌کنم تا رطوبت را کاملاً حفظ کنم و در مورد چیزی که انتخاب می‌کنم بسیار خاص هستم.

کلبه درختی کره بدن با ویتامین C خود را ارسال کرد که برای این زمان از سال با پوست خشک‌تر در کمین است! پوست شما را نرم می کند و بوی شگفت انگیزی دارد.

کره بدن فرم گرفته دارای کره شی طبیعی برای رطوبت، AHA برای ظاهری شاداب تر و ویتامین C برای تقویت نیرو برای پوست روشن تر است.

این فرمول همچنین بدون پارابن، سولفات، الکل، یا اهداکننده فرمالدئید فرموله شده است که چیزهایی هستند که من در محصولات پوست به دنبال آن هستم و بوی شگفت انگیزی دارد!!

به عنوان یک مربی، دائماً از من می پرسند که چگونه پروتئین بیشتری را در روزهای مشتری خود دریافت کنم. به من اعتماد کنید، آیا دوست دارم بتوانم هر روز 3 وعده غذایی متعادل بنشینم؟ آره. اما آیا می‌توانم با برنامه‌ام هماهنگی داشته باشم؟ جواب منفی! اینجاست که اضافه کردن یک اسموتی یا شیک پروتئینی نکته GO-TO من برای دیگران و خودم است!!

Shaklee یکی از شرکت‌های تغذیه‌ای پیشرو است که توسط دکتر Shaklee تأسیس شد. او، FUN FACT، بیش از 100 سال پیش اولین مولتی ویتامین را در ایالات متحده اختراع کرد! دیوانه!

دو محصول از شرکت آنها برای من فرستاده شد تا امتحان کنم.

یکی از آنها لایف شیک سویا پروتئین در وانیل فرانسوی بود. من از طرفداران زیادی از هر چیزی “وانیل فرانسوی” هستم، زیرا من را به دوران کودکی برمی گرداند، زمانی که مادربزرگم برای ما میلک شیک با بستنی وانیلی فرانسوی درست می کرد.

با این شیک، یک راه آسان برای افزودن 2 پیمانه به هر پایه مایع یا اسموتی برای 20 گرم پروتئین کامل، 6 گرم فیبر و 24 ویتامین و مواد معدنی ضروری است!

ما در حال حاضر با همسرم می مانیم، بنابراین من این را به او هدیه دادم زیرا او در طول روز به دنبال یک میان وعده با پروتئین بالا بود.

Shaklee همچنین Collagen-9 را ارسال کرد، که اگر مدتی است که من را دنبال می کنید، می دانید که من سال ها از کلاژن روشن و خاموش استفاده کرده ام.

Shaklee کامل ترین محصول کلاژن را ارائه می دهد زیرا در واقع شامل تمام 9 اسید آمینه ضروری، 10 گرم کلاژن و ترکیبی قدرتمند از بیوتین و ویتامین C است که می تواند سلامت پوست، مو، ناخن ها و مفاصل را تقویت کند.

مصرف کلاژن نیز واقعاً آسان است! من دوست دارم آن را به قهوه داغ یا اسموتی اضافه کنم.

پس چی میگی؟ بیایید سال جدید را با چند موضوع جدید برای اضافه کردن به زندگی خود آغاز کنیم! می‌توانید برای تماشای ویدیوی سرگرم‌کننده‌ای که من با همه این محصولات تهیه کرده‌ام، به TikTok یا Instagram من مراجعه کنید.

از همه شما برای حمایت در سال 2021 و موارد دیگر در سال 2022 متشکریم! (به طور بالقوه به روز رسانی وب سایت؟! وو!)

با تو صادق باشم،

xo Kasey

دسته: وبلاگ

برچسب ها: BabbleBoxx