شایع ترین بیماری هایی که به طور دقیق در طول سال های دانشجویی ایجاد می شوند


ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به موضوعی اختصاص دهیم که بسیاری از دانش آموزان هنگام شروع زندگی خود در دانشگاه دور از والدین خود به آن فکر نمی کنند. مشکلات سلامتی چیزی نیست که وقتی با تعداد زیادی از نوه ها مستمری می گیرید ظاهر شود. می توانید آنها را در کالج یا حتی دبیرستان شروع کنید. اما وقتی تنها زندگی می کنید، باید بتوانید تصمیمات درستی بگیرید و بدانید که در هر شرایط فوق العاده چگونه رفتار کنید. وقتی مشکلات احتمالی را می دانید، حل آنها همیشه برای شما آسان است.

 

1. وضعیت بدنی بد

وقتی افراد در مورد وضعیت بدنی بد می شنوند، خیلی آنها را نمی ترساند زیرا عواقب احتمالی آن را تصور نمی کنند. اسکولیوز و لوردوز شایع ترین مشکلاتی است که در دانش آموزان مشاهده می شود. این عمدتاً به این دلیل است که آنها باید زمان زیادی را صرف نشستن، انجام حجم عظیمی از کارهای نوشتاری، خواندن، تجزیه و تحلیل، انجام تحقیق و غیره کنند. و از آنجایی که صندلی‌های ارگونومیک که به حفظ وضعیت مناسب کمک می‌کنند هزینه گزافی دارند، تعداد کمی از دانش‌آموزان قادر به خرید آن هستند. از این رو درد مکرر در پشت و پایین کمر است. اما اینها واضح ترین مشکلات هستند. به عنوان مثال اگر از دندانپزشک بپرسید که یکی از دلایل مال اکلوژن و ساییدگی زودرس مینای دندان چیست، پاسخ شگفت انگیزی برای خود خواهید گرفت: وضعیت بدنی نامناسب. بنابراین، هر دانش آموز باید بر نحوه نشستن خود نظارت کند.

 

2. مشکلات بینایی

یکی دیگر از پیامدهای زمان صرف شده برای مطالعه می تواند مشکلات بینایی باشد. اغلب معلوم می شود که دانش آموزان نزدیک بینی یا دوربینی دارند. و به همین دلیل، هنگام آماده شدن برای برخی از امتحانات یا اگر مجبور به خواندن یک کتاب بزرگ در عرض چند روز باشند، دچار مشکل می شوند. وقتی برای مدت طولانی از عینک یا لنز استفاده می‌کنید، چشم‌ها و گاهی حتی سرتان شروع به درد می‌کند. دانشمندان توصیه می کنند که زمان کمتری را برای استفاده از تبلت، لپ تاپ یا ابزارهای دیگر صرف کنند، اما برای دانش آموزان، به دلیل تمام کارهایی که روزانه باید انجام دهند، تقریبا غیرممکن است. به عنوان یک راه کوچک، وقتی چنین فرصتی دارید، یک سرویس نوشتاری قابل اعتماد پیدا کنید و برخی از کارهای اداری را به آنها محول کنید. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از انتخاب سرویس باید برخی از نظرات را بخوانید. مثلا می توانید بخوانید نظرات WritePaperForMe، و به شما کمک می کند تا متوجه شوید که اگر انشا را به آنها سفارش دهید، مشکلی نخواهید داشت.

 

3. میگرن

یکی دیگر از مشکلات سلامتی که امروزه برای دانش آموزان بسیار معمول است، میگرن است. اگر نمی دانید چیست، خود را خوش شانس بدانید. این یک سردرد شدید است که می تواند چند روز طول بکشد. بسیاری از دانش آموزان به خصوص در زمان امتحانات ممکن است از این مشکل رنج ببرند. یکی از دلایل آن نیز می تواند وضعیت بد بدن باشد. گاهی اوقات آنها می توانند به دلیل تغییرات آب و هوایی نیز ایجاد شوند، بنابراین هیپوتونیک ها و هایپرتونیک ها باید در این دوره ها مراقب باشند.

 

4. بیماری های تنفسی

هنگامی که در یک مکان بسیار کوچک با تعداد زیادی همسایه زندگی می کنید، مانند هر پردیس دانشگاهی در هر کالج، همیشه خطر بزرگی برای ابتلا به یک بیماری تنفسی وجود دارد یا اگر مسری هستید، دلیل بیماری تنفسی شخص دیگری شوید. به لطف Covid -19 اکنون همه ما می دانیم که چگونه کار می کند. معمول ترین مسائل در خوابگاه ها سرماخوردگی یا آنفولانزا است. و حتی اگر به نظر می رسد که آنها مشکلات سلامتی چندان جدی ندارند، همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که پیش بینی اینکه چه سیستمی از آنفولانزای بدن شما تأثیر می گذارد غیرممکن است. پس در صورت بروز هر گونه ناراحتی، بهتر است در کلاس شرکت نکنید و سعی کنید ارتباط با افراد دیگر را به حداقل برسانید.

 

5. استرس، افسردگی و اضطراب

بسیاری از دانشجویان سال اول آینده برای اولین بار در طول پذیرش استرس را تجربه می کنند. زمانی که آنها شروع به درک این موضوع می کنند که تصمیمی که اکنون می گیرند بر کل زندگی آینده آنها تأثیر می گذارد. در این دوره، والدین باید از فرزندان خود حمایت کنند. و ما چنین فرصتی داریم. وقتی دانش آموزی قبلاً ثبت نام کرده و زندگی مستقل خود را شروع کرده است، سطح استرس ممکن است همچنان افزایش یابد که به تدریج می تواند به اضطراب، OCD یا حتی افسردگی تبدیل شود. اگر علائم افسردگی را در خود مشاهده کردید، بهتر است در اسرع وقت از یک متخصص کمک بگیرید.

 

6. اختلالات خوردن

آیا اغلب برای رهایی از احساس اضطراب یا غمگین نشدن برای خود کیک می‌خرید؟ آیا تا به حال سعی کرده اید “استرس بخورید”؟ یا شاید به خاطر زیاد خوردن احساس شرمندگی کردید؟ اگر حداقل به یک سوال پاسخ مثبت داده اید، آیا شما فردی هستید که به طور بالقوه ممکن است اختلالات خوردن داشته باشید؟ و حتی اگر در نگاه اول، این مشکلات جدی به نظر نمی رسند، بیماری هایی مانند بی اشتهایی و پرخوری عصبی می توانند عواقب جبران ناپذیری برای بدن شما داشته باشند.

 

7. اختلالات خواب

و آخرین اما نه کم اهمیت ترین در لیست ما اختلالات خواب هستند. درصد دانش‌آموزانی که دچار بی‌خوابی هستند یا کسانی که حتی زمانی که به اندازه کافی می‌خوابند نمی‌توانند استراحت کنند و احساس خستگی می‌کنند، زیاد است. حتی اگر قهوه به بیدار شدن و عملکرد شما در طول روز کمک کند، باید به پزشک مراجعه کنید زیرا در آینده ممکن است مشکل بدتر شود.