تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، از دوست دختری خواستگاری می‌کند که در دوره کوتاه انتخابات ریاست‌جمهوری خود فاش شده بود.



سناتور تیم اسکات، کاندیدای سابق ریاست جمهوری، تاییدیه زنگی را از یک رای دهنده خاص در کارولینای جنوبی در آخر هفته دریافت کرد.

اسکات، مجرد مادام العمر، شنبه شب این سوال را از دوست دخترش میندی نوس مطرح کرد، که او در میان کنجکاوی رسانه ای در مورد زندگی دوستی اش در طول نامزدی کوتاه خود برای ریاست جمهوری سال گذشته، علناً او را فاش کرد.

اسکات که نماینده ایالت پالمتو است، نامزدی خود را با Noce Sunday در یک پست کوتاه و شیرین در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که لحظه ای را نشان می دهد که او در ساحل جزیره کیاوا در کارولینای جنوبی روی یک زانو نشست تا از طراح داخلی درخواست ازدواج کند.

اسکات در توییتی نوشت: «او گفت بله. میندی، ممنون که مرا به خوش شانس ترین مرد دنیا تبدیل کردی.

او همچنین به امثال 18:22 در کتاب مقدس استناد کرد: “کسی که همسری بیابد، نیکی را می یابد و از جانب خداوند لطف می کند.”

اسکات 58 ساله یک روز پس از تایید رسمی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری، حلقه نامزدی را به انگشت نوس انداخت.

سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی در حال خواستگاری از دوست دخترش Mindy Noce در کارولینای جنوبی دیده می شود. X / تیم اسکات

تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست در سنای ایالات متحده، جاه‌طلبی‌های خاص خود را برای ریاست‌جمهوری داشت، اما نوامبر گذشته پس از اینکه مورد توجه رای‌دهندگان قرار نگرفت، از رقابت کنار کشید.

اسکات اولین بار در سومین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان در میامی، نوس را به عنوان دوست دخترش روی صحنه برد زیرا کنجکاوی – و دلهره در بین اهداکنندگان – از زندگی عاشقانه او افزایش یافت.

Noce یک مشاور طراحی و نوسازی مستقر در چارلستون و مادر سه فرزند است. اسکات به واشنگتن پست گفت که این دو حدود یک سال پیش پس از معرفی در کلیسا و ارتباط بر سر مطالعه کتاب مقدس با یکدیگر آشنا شدند.

تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی در یک پست در شبکه های اجتماعی نامزدی خود را با Noce Sunday اعلام کرد. X / تیم اسکات

شوخی من این است که به محض دیدن عکس او، متوجه شدم. اما حقیقت حدود دو هفته گذشته است، من می‌دانستم که چیز بسیار متفاوتی در مورد او و ایمانش وجود دارد.» او به روزنامه گفت.

در اولین گفتگوی ما که حدود یک و نیم ساعت طول کشید، در نهایت تصمیم گرفتیم با هم مطالعه کتاب مقدس انجام دهیم.»

گزارش شده است که این قانونگذار قبل از کریسمس از والدین نوس اجازه خواستگاری دریافت کرده است.

تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، پس از پایان سومین مناظره ریاست جمهوری نامزدهای جمهوری خواه در 8 نوامبر 2023، در میامی، در کنار میندی نوس روی تریبون خود عکس می گیرد. رویترز

به گفته این نشریه، همانطور که او سعی می کرد طرح های پیشنهادی خود را مشخص کند، ایده او برای مطرح کردن این سوال پس از یک بازی پیکل بال – ورزشی که این دو با هم پیوند دارند – به سرعت توسط یکی از دوستانش رد شد.

اسکات گفت که نوس که قبلاً ازدواج کرده بود، هنگام حضور در کلیسا صبح یکشنبه در حال پوشیدن حلقه نامزدی جدید خود بود.

من بسیار صبور و دعاگو بوده‌ام، و واقعاً هیجان‌زده و تا حدودی عصبی هستم، و نمی‌توانم بیشتر از این سپاسگزار باشم که یک شریک روحی و شخصی پیدا کردم که علایق، علایق و اهداف مشابهی با من دارد. او به واشنگتن پست گفت.



منبع