در پی سقوط هواپیمای پزشکی در نزدیکی کوه های نوادا، پنج نفر کشته شدند


به گفته مقامات، پنج نفر – از جمله یک بیمار و یک پزشک که یک پدر جدید بود – بر اثر سقوط یک هواپیمای رحمت در هوای بد جمعه شب در منطقه کوهستانی نوادا کشته شدند.

این وزارتخانه گفت که هواپیمای بال ثابت Care Flight حوالی ساعت 9:45 بعد از ظهر، اندکی پس از دریافت تماس‌هایی مبنی بر سقوط احتمالی هواپیما توسط مأموران کلانتر شهرستان لیون، از رادار پرواز در نزدیکی Stagecoach ناپدید شد.

خدمه نجات حدود 90 دقیقه طول کشید تا هواپیمای سرنگون شده را در محله کوچکی واقع در حدود 45 مایلی جنوب شرقی رینو پیدا کنند.

REMSA Health، اپراتور خدمات پرواز پزشکی مستقر در رنو، در بیانیه‌ای روز شنبه گفت: «ما از اینکه گزارش می‌دهیم تأییدیه‌ای از اداره آتش‌نشانی شهرستان لیون مرکزی دریافت کرده‌ایم که هیچ یک از پنج سرنشین هواپیما جان سالم به در نبرده‌اند، ناراحتیم.»

پنج سرنشین هواپیما یک خلبان، یک پرستار پرواز، یک امدادگر پرواز، یک بیمار و یکی از اعضای خانواده بیمار بودند.

اگرچه مقامات هنوز به طور علنی نام قربانیان این سانحه را اعلام نکرده اند، خانواده پدر جدید رایان واتسون، 27 ساله، او را به عنوان امدادگر پروازی که در این فاجعه کشته شده است، شناسایی کردند.


رایان واتسون و همسرش کیلی
خانواده او می گویند که رایان واتسون، 27 ساله، امدادگر پرواز در این سانحه کشته شد.
ساوانا گرین/GoFundMe

خانواده او در GoFundMe نوشت: “رایان یک شوهر دوست داشتنی، پدر جدید، پسر، برادر، دوست و ارائه دهنده مراقبت باورنکردنی بود که فداکاری او به خانواده و جامعه بی نظیر بود.”

«رایان عاشق پرواز بود و هر تماس و تعامل بیمار با او نگرش مثبت داشت. رایان شخصیتی عفونی داشت. او خنده دار، جاه طلب و آزاده بود. او عاشق سفر به دور دنیا و ماجراجویی های شدید خارج از محل کار با همسر زیبایش کیلی، خانواده و دوستانش بود.

بر اساس این پست، واتسون یک پسر تازه متولد شده را پشت سر می گذارد که تنها یک ماه قبل از تصادف مرگبار به دنیا آمد.

مقامات شرایط اطراف هواپیما یا دلیل سوار شدن بیمار را فاش نکرده اند. FAA نمی تواند فاش کند که این هواپیما به کجا یا از کجا در حال سفر بوده است.


امدادگران به محل حادثه پاسخ می دهند.
یک خلبان، یک پرستار پرواز، یک امدادگر پرواز، یک بیمار و یکی از اعضای خانواده بیمار در هواپیما بودند.

ABC-7

چندین سازمان محلی و ایالتی برای اسکورت اجساد کشته شدگان در این تصادف یک موتورسیکلت راه اندازی کردند.

این هواپیما طی هشدار طوفان زمستانی سقوط کرد صادر شده توسط خدمات هواشناسی ملی در Reno برای مناطق وسیعی از نوادا، از جمله شهرستان لیون.

انتظار می‌رود که عصر آن روز برف سنگینی همراه با وزش باد تا 65 مایل در ساعت و دوره‌هایی از شرایط سفید شدن بین ساعت 4 صبح جمعه تا 4 بامداد یکشنبه باشد.

گروهبان شهرستان لیون: «این یک منطقه کوهستانی بسیار زیبا است. ناتان کوپر گفت. “به خصوص با توجه به شرایط فعلی آب و هوا، خیلی خوب نیست.”


امدادگران به محل حادثه پاسخ می دهند.
علت سقوط هواپیما همچنان در دست بررسی است.
ABC-7

Care Flight هواپیمای سرنگون شده را یک هواپیمای Pilatus PC-12 شناسایی کرد. سوابق FAA نشان می دهد که این هواپیما در سال 2002 ساخته شده است.

علت سقوط هواپیما همچنان در دست بررسی است.

با سیم پست