ذهن و بدن Babbleboxx بهار حول


این پست توسط BabbleBoxx حمایت می شود.

سلام دوستان من من نمی توانم باور کنم که آوریل است! هر بار که به اینجا می روم تا بگویم چه خبر است، به معنای واقعی کلمه یک فصل جدید است.

ما در طول این 5 ماه گذشته از انتقال از RI به PA و سپس بازگشت به RI، چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا به زودی پس از استقرار در آپارتمان جدیدمان، خلاصه‌ای کامل از پادکست خود در اینجا انجام دهم (بعدی آخر هفته بالاخره روز حرکت است!).

با تغییرات بسیار، و به ویژه در فصل جدید (گرمتر)، تمرکز بر ذهن و بدن بسیار مهم است.

با یک فصل جدید، فرصت‌های جدیدی برای بررسی با خودتان و قرار دادن خود در اولویت‌ها به وجود می‌آید.

دوستان من در Babbleboxx محصولات ذهن و بدن خود را ارسال کردند و شما هر کدام را دوست خواهید داشت!

کلبه درختی اسکراب شکر توت فرنگی و OH-EM-GEE خود را ارسال کرد که بوی بسیار شگفت انگیزی دارد!

این یک اسکراب لایه بردار است که پوست کدر و خشک را از بین می برد و درخشندگی سالمی را نشان می دهد.

درخت کلبه چه در حال شستشو، چه اصلاح و چه مرطوب‌کننده، هرگز از مواد خوب کم نمی‌کند، در حالی که فاقد پارابن، وگان، سولفات، بدون الکل است، فاقد فرمالدئید است، دارای فرمول بدون لغزش و رایحه‌ای ماندگار است.

اسکراب شکر از شکر، کره شی، BHA، توت فرنگی به علاوه مجموعه ای از روغن های طبیعی مانند گل مغربی، آووکادو، ماکادمیا، بادام شیرین، گلرنگ و روغن پرتقال ساخته شده است که پوست شما را تغذیه و بوی شگفت انگیزی خواهد داشت.

————————————

Tone It Up خیلی وقت است که وجود دارد و من همیشه انرژی مثبت آنها را دوست داشتم! یادم می‌آید هر زمان که وبلاگ نویسی را شروع کردم (مثلاً 12 سال پیش!؟) Tone It Up در فضای تناسب اندام بسیار شناخته شده بود و آنها همچنان به دلایل خوبی هستند!

آنها اخیراً کوکی‌های پروتئینی گیاهی و میله‌های پروتئینی گیاهی را راه‌اندازی کردند که بسیار خوشمزه هستند!

کوکی‌های پروتئینی Snickerdoodle و میله‌های پروتئین کره بادام‌زمینی شکلاتی ۱۰ گرم پروتئین دارند و یک میان‌وعده عالی بعد از تمرین یا قبل از تمرین هستند.

————————————

TENA شرکتی با بیش از 50 سال تجربه و برند پیشرو در مراقبت از بی اختیاری در جهان است که طیف کاملی از محصولات و خدمات جاذب را ارائه می دهد.

آیا می دانستید که 1 تا 3 زن در آمریکای شمالی از بی اختیاری ادرار رنج می برند، اما معمولاً 6 تا 8 سال طول می کشد تا یک زن از پزشک کمک بگیرد.

من که یک مربی هستم، اغلب مشتریانی دارم که بعد از زایمان، وقتی می‌پریم یا می‌پریم، باید «به سمت دستشویی بدوند»، بنابراین من از نزدیک دیده‌ام که زنان چه چیزی می‌توانند تجربه کنند و ما نباید از آن خجالت بکشیم.

TENA مشتاق شکستن ننگ ناشی از بی اختیاری است و من فکر می کنم این گامی عالی در مسیر درست برای همه زنان است که از بدن خود خجالت نکشند.

از کد TENA10 برای 10٪ تخفیف برای محصولات TENA Intimates Pads استفاده کنید.

————————————

محو شدن اسکار جدید Skin®™ یک راه آسان، سریع و موثر برای ایجاد جای زخم از سوی سازندگان باند مایع است.

از روزهای فوتبالی ام (و همچنین دست و پا چلفتی ام) سال هاست که طرفدار New Skin’s Liquid Bandage بوده ام.

اگر شما هم مانند من هستید، من در طول سال ها از برداشتن خال یا همان طور که قبلاً گفتم، دست و پا چلفتی زخم ایجاد کرده ام و این محصول برای کاهش ظاهر آنها عالی است.

شما می توانید این را برای تمام بدن خود، با زخم های جدید یا قدیمی، و حتی روی صورت خود استفاده کنید!

به من بگویید چگونه ذهن و بدن خود را در این بهار تغذیه می کنید!

با تو صادق باشم،

xo Kasey

 

 

 

The post Mind & Body Babbleboxx Spring Haul اولین بار در Powercakes پدیدار شد.