رژیم کتوژنیک بهتر از ست گودین انجام دهید

اساس رژیم کتوژنیک Ketogenic بر پایه دریافت مواد غذایی است تا چربیهای انباشته شده که بخش زیادی ناشی از گلوکز یا همان شکر معروف است از بین ببرد. برخی شواهد حکایت از این اثرات دارد که اغلب به عنوان آنفولانزای کتو شناخته می شوند، بر اساس گزارش برخی از افراد در مورد برنامه غذایی، معمولاً ظرف چند روز به پایان می رسد. مسئله منفی دیگری که چنین رژیم های محدود کننده ای می تواند در پی داشته باشند کمبود برخی مواد مغذی حیاتی است که وظیفه تامین انرژی بدن را برعهده دارند.

عملکرد رژیم کتوژنیک در بدن به این صورت است که بدن انرژی مورد نیاز خود برای فعالیت را به جای اینکه از گلوکز دریافت کند از اجسام کتونی می گیرد. در این رژیم در طول دوره، چند روز، به مصرف کربوهیدرات اختصاص داده می شود و بعد از آن دوباره رژیم اصلی کتوژنیک ادامه داده می شود. او معتقد است که هیچگاه به اندازهی این دو ماه احساس خوبی به بدن خود نداشته است. سعی کنید این ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری را به دو وعده غذایی با ۲۵۰ تا ۳۰۰ کالری تقسیم کنید. از هر چیزی که قند اضافه دارد خودداری کنید و پروتئینهای چربتری را در اولویت رژیم خود قرار دهید که از مراتع طبیعی تغذیه کردهاند. رژیم کتوژنیک، یک رژیم جامع، بیخطر و طبیعی برای درمان صرع نیست و همانند هرگونه دارودرمانی دیگر، احتمال بروز عوارض وجود دارد. این واقعیت بر هیچ کس پنهان نیست که هر رژیمی که بخواهیم انتخاب کنیم در کنار تمام فوایدی که برای بدن دارند، مضرراتی نیز دارند که بدن ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. نکته ای که در مورد هر ۴ نوع رژیم غذایی کتوژنیک وجود دارد این است که تجویز هر کدام با اندک تفاوت و تغییری در درصد ها صورت می گیرد. Th᠎is  post was do ne  with GSA Conte​nt G enerat᠎or  DEMO .

برخی بررسی ها روی حیوانات نشان دادند از آنجا که رژیم کم کربوهیدرات معمولا شامل چربی اضافیست به دلیل تجمع چربی ها در شریان ها ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش پیدا کند. مدیر کربوهیدرات کتون های قند خون را کنترل می کند و ماکروها را برای هر کدام محاسبه می کند. اگر می خواهید افزایش وزن داشته باشید ، حدود ۵۰۰ کالری و یا ۵۵ گرم چربی اضافه کنید. لازم نیست حتما سبزی بخورید تا کالری کمی دریافت کنید. اما این رژیم غذایی برای چه کسانی مناسب نیست؟ ما در این مقاله دانستیم که چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند اما در نقطه مقابل برخی افراد با وجود بیماری هایی که دارند؛ همچون بیماران اوتیسم، پارکینسون، افراد دارای فراموشی، کسانی که تومور مغزی دارند، بیماران صرعی و غیره می توانند رژیم غذایی کتوژنیک را دریافت نمایند. امروزه افراد سبک سالم زیستی را بر می گزینند و تمایل بسیاری به گرفتن رژیم لاغری مختلف از خود نشان می دهند.  Th is was cre᠎at​ed  with t he help  of GSA  C ontent G enerat or D em​oversion.

اساس طراحی این رژیم برای افراد و بیمارانی می باشد که بدن آنها در برابر داروهای ضد تشنج از خود مقاومت نشان می دهند به خصوص بیماران مبتلا به صرع. رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش چربی اضافی کمک کند که ارتباط نزدیکی با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولیک دارد. دکتر تغذیه میتواند به شما کمک کند تا بهترین رژیم غذایی را انتخاب کنید و اگر توانایی رژیم گرفتن ندارید، از روشهای دیگر مانند انواع عملهای لاغری استفاده کنید. وقتی که قرار است رژیم فستینگ بگیرید، باید توجه کنید که چه مواد غذایی بخورید و از خوردن چه مواد غذایی اجتناب کنید. جالب ایجاست که اکثر افرادی که تا کنون از این سایت درخواست رژیم کتوژنیک کرده اند و از قبل خود و یا زیر نظر افراد غیر متخصص این رژیم را گرفته اند دقیقاً با این مشخصات مراجعه می کنند.دوماً این رژیم باید تحت نظر یک تیم پزشکی شامل متخصص تغذیه و پزشک متخصص، همراه با چک آپ مرتب و تایید تستهای آزمایشگاهی که شرایط مدنظر رخ (کتوزیس) داده و عمدتاً در بیمارستان اجرا شود. عجیب به نظر میرسد که رژیمی که چربی بیشتری دارد، باعث افزایش چربی خوب و کاهش چربی بد شود، اما رژیم کتوژنیک آن را انجام میدهد.

عوارض جانبی کوتاه مدت تغییر رژیمی می تواند شامل علائمی شود که شبیه به نرسیدن کافئین یا منع کافئین از بدن باشد. کربوهیدرات ها نیز حداقل شامل ۵ ٪ می باشند. مغز ها و دانه ها: بادام، گردو، بذر کتان، تخم کدو و … آووکادو، پنیر، بیکن یا تخم مرغ اضافه کنید. البته به خاطر سختبودن این رژیم توصیه نمیشود به مدت طولانی از این رژیم استفاده کنید. با هدف حفظ کربوهیدرات کمتر از ۵۰ گرم در روز، در رژیمهای کتو اغلب از نان یا غلات استفاده نمیشود و حتی میوهها و سبزیجات نیز محدود هستند زیرا آنها نیز حاوی کربوهیدرات هستند. تخمین میزان مصرف واقعی مشکل است، زیرا نظرسنجیهای رژیم غذایی به دلیل «کم گزارش دهی» دارای نقص هستند. زیرا این کار باعث میشود که در ادامه به خوبی نتوانید وزن کم کنید و بدن شما از انرژیهای ذخیرهشده از چربیها و کربوهیدراتهایی که مصرف کردهاید، مصرف کند. پیشنهاد ما برای غذا این است که در این دو روز از غذاهای دارای پروتئین بالا مثل مرغ بدون پوست، آجیل، حبوبات در کنار غذاهایی با فیبر بالا مثل میوههایی دارای قند کم و سبزیجات مثل هویج و توتفرنگی استفاده کنید. توصیه ما این است که از روشهای دیگر رژیم فستینگ استفاده کنید.

سعی کنید مواد غذایی سالم بخورید و بیشتر شکم خود را با میوهها و سبزیجات و پروتئینها پر کنید. در این فاصله شما میتوانید آب، چای، قهوه و نوشیدنیهای بدون کالری بخورید که گاهی برای ساکتکردن شکم گرسنه به درد میخورد. پر شدن شکم شما را از خوردن کالری بیشتر کمک میکند. به همین خاطر وزن شما خیلی دیر تغییر میکند. یک متخصص تغذیه به افراد کمک میکند برنامه تغذیهای مناسب با سبک زندگیشان انتخاب کنند. برای اثبات این مسئله، از ۲۲ ورزشکار خواسته شد برای مدتی رژیم کتوژنیک را دنبال کنند و همزمان فعالیتهای ورزشی را انجام دهند. محققان در مطالعه اخیر در مجله پزشکی ورزشی و آمادگی جسمانی، دریافتند که شرکت کنندگان در دوچرخه سواری و دویدن قدرتی، بعد از چهار روز رعایت رژیم کتوژنیک، در مقایسه با کسانی که چهار روز رژیم غذایی پر کربوهیدرات داشتند، عملکرد ضعیف تری نشان دادند. که با در نظر گرفتن همه عوامل به طور جامع، مطالعه فوق، کاهش ایده آل HbA1c را نشان داد. اگر این رژیم نظر شما را جذب کردهاست، احتمالا به خاطر کاهش وزن و لاغری است. نکته ای که در مورد این رژیم لاغری باید مدنظر قرار داد این است که بعد از اتمام این ۳ روز باید بدن به مدت ۴ روز استراحت کند.

انسولین هورمونی است که به بدن اجازه میدهد، از قند به عنوان سوخت، استفاده یا ذخیره کند. البته این رژیم فستینگ تفاوتهای زیادی با آنچه به عنوان روزهداری میشناسیم دارد و آن این است که الگوهای مختلفی برای این رژیم وجود دارد و ساعات آن میتواند متغیر باشد. البته که در این مورد باید با پزشک مشورت کرد. برای انتخاب هر نوع رژیمی این قانون را باید حتما در نظر داشت و آن هم این است که رژیم باید از طرف یک پزشک و یا متخصص تجویز شود تا برای فرد گیرنده رژیم مشکلی نداشته باشد. فستینگ انسولین رو کم میکنه، برای جلوگیری از عوارض با پزشک مشورت کن. این امر میتواند نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (یکی از انواع کیست تخمدان) داشته باشد. این رژیم به شما نمیگوید چه غذایی بخورید بلکه به شما میگوید کی غذا بخورید و این یکی از تفاوتهای اساسی آن با دیگر انواع رژیم لاغری است. از آنجا که رژیم کتوژنیک شامل تعویض به منابع انرژی مختلف است می تواند منجر به برخی تاثیرات منفی نیز شود. برای شروع این نوع مناسب تر از سه نوع دیگر می باشد.

اکثر متخصصان تغذیه توصیه میکنند که در این مدت از رژیم غذایی مدیترانهای هم تبعیت کنید. بله. بهتر است اوایل رژیم کربوهیدرات را حذف کنید. کافئین میتواند برای افزایش انرژی، کاهش چربی و عملکرد بهتر rdiet مفید باشد. روغن های مجاز در رژیم کتوژنیک|تغذیه کتوژنیک|جدول برنامه غذایی برای افزایش وزن نی نی سایتاما وقتی راه را شناختم، دیگر فارغ از اینکه دیگران از چه طریقی به دنبال لاغر شدن هستند، فقط همان راهی را دنبال کردم که به درستیاش یقین داشتم. رژیم فستینگ یا روزهداری متناوب در حال حاضر به یکی از محبوبترین و معروفترین رژیم های غذایی در دنیا تبدیل شدهاست. اگر در حال حاضر میزان قند خون بالایی دارید، مصرف زیاد کربوهیدرات میتواند خطرناک باشد. شاید بهتر است افراد روی چنین مواردی تمرکز کنند: دنبال کردن رژیم غذایی سالم و متعادل همراه با دریافت مقدار زیاد میوهها و سبزیهای تازه، تقسیم نمودن مصرف کربوهیدرات به صورت متعادل در طول روز، خوردن چندین وعده غذایی کوچک در طول روز به جای یک وعده بزرگ، دنبال کردن توصیههای متخصص تغذیه که میتواند توصیههای فردی برای رژیم غذایی ارائه دهد. شما با این برنامه غذایی دچار حس تشنگی زیاد خواهید شد.