چگونه کیت سلامتی سفر خود را بسازید تا در سفر سالم بمانید


فصل تعطیلات در راه است، و برای بسیاری، این بدان معناست که سفر در آینده ماست. بر اساس داده های نظرسنجی، بیش از 80 درصد از کل آمریکایی ها تا پایان سال سفر خواهند کرد. از دیدار دوستان و خانواده گرفته تا سفر با هواپیما و تعطیلات بسیار شایسته، دلایل زیادی برای رفتن به جاده وجود دارد. با این حال، در حالی که سفر سرگرم کننده و هیجان انگیز است، می تواند بر سلامت ما نیز تأثیر بگذارد – به خصوص در این فصل شلوغ از سال. اختلالات در ما ریتم شبانه روزیخارج شدن از برنامه های معمول، قرار گرفتن در معرض هوای سرد، فصل سرما و آنفولانزا، تغییرات رژیم غذایی و افزایش استرس تنها تعدادی از چالش هایی هستند که می توانند بر رفاه ما تأثیر بگذارند. اما، اگر بتوانید ذهن و بدن خود را برای یک فصل سفر سالم آماده کنید، چه؟ خبر خوب، با کمی تمرکز و برنامه ریزی، می توانید! پیش از این، نحوه بهینه سازی سلامتی خود را در حین سفر به اشتراک می گذاریم، از جمله نحوه ساخت یک کیت سلامتی سفر DIY که به شما کمک می کند در طول تعطیلات زنده بمانید و شکوفا شوید، با نکاتی در مورد حمایت از سلامت روان نیز!

مربوط: 7 مقصد سفر سلامتی زمستانی

کیت سلامتی سفر خود را بسازید: بهترین اقلام در اندازه سفر برای حفظ سلامتی شما در سفر

بر اساس دسته بندی های زیر، در اینجا نحوه ساخت یک کیت سلامتی مناسب برای سفر آورده شده است. شامل:

  • رژیم غذایی ضروری برای سفر
  • ورزش های ضروری
  • موارد پشتیبانی خواب
  • ملزومات سفر برای کاهش استرس
  • وسایل سفر تقویت کننده سیستم ایمنی

برای تغذیه شما

بطری آب پایدار FitOn

تعجب می کنید که چرا وقتی با هواپیما سفر می کنید اینقدر خشک می شوید؟ در حالی که می تواند به دلیل کمبود مایعات در روزهای سفر باشد، رطوبت کمتر در هوا بیشتر مقصر است این می تواند به سرعت باعث از دست دادن مایعات شود و باعث کم آبی بدن شود که می تواند بر سیستم ایمنی بدن شما تأثیر بگذارد. حمل یک بطری آب قابل استفاده مجدد – مانند بطری FitOn Hydrate Me – نه تنها نیاز به آب بطری گران قیمت را در حین حرکت کاهش می دهد، بلکه تضمین می کند که یک راه راحت و سازگار با محیط زیست برای هیدراته ماندن کافی دارید.

به علاوه، بسته‌های نوشیدنی تک‌نفره زیادی وجود دارد که می‌توانید در کنار بطری آب خود بسته‌بندی کنید، از جمله:

بسته های الکترولیت

اعتبار تصویر: LMNT

بسته های الکترولیت که برای سلامت روده، هیدراتاسیون و عملکرد کلی سلول مفید است، می تواند بهترین دوست یک مسافر باشد، به خصوص در سفرهای طولانی. آنها نقش مهمی در حفظ تعادل مواد معدنی ضروری بدن شما – مانند سدیم، پتاسیم و منیزیم – بازی می‌کنند و به شما در جلوگیری از عدم تعادل الکترولیت به دلیل تغییر در رژیم غذایی، سطح فعالیت یا آب و هوا در طول سفر.

برندهای با کیفیت (با بسته‌های یک‌نفره مناسب سفر) عبارتند از: LMNT، نهایی، و درمان.

مربوط: چگونه یک نوشیدنی الکترولیتی برای افزایش هیدراتاسیون درست کنیم

پروبیوتیک ها

اگر می‌توانید فقط یک مکمل را در کیت سفر تعطیلات خود قرار دهید، باید اولویت‌بندی کنید پروبیوتیک ها. آنها به تنظیم هضم، تقویت روده کمک می کنند سد در برابر عوامل بیماری زاو از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و در نتیجه سلامت کلی را تقویت می کند. به علاوه، با توجه به اینکه در این فصل از سال اغلب شامل غذاهای مقوی و خوراکی های شیرین است، پروبیوتیک ها به ویژه برای حمایت از میکروبیوم روده در طول سفر در فصل تعطیلات!

با این حال، در حالی که مکمل ها عالی هستند، فراموش نکنید غذاهای غنی از پروبیوتیک! اگر به منطقه جدیدی سفر می کنید، بازارهای محلی را برای غذاهای غنی از پروبیوتیک مانند ماست، کفیر، کلم ترش و تمپه بررسی کنید – اغلب می توانید فروشندگان کوچکی برای این مواد اولیه پیدا کنید.

مربوط: بهترین غذاها برای روده سالم بر اساس یک RD

میان وعده های سالم سفر

از غذای فرودگاهی و رفت و آمدهای رانندگی صرف نظر کنید. در عوض، چند تنقلات مناسب سفر بخورید! غذاهایی مانند آجیل، دانه‌ها، سبوس‌های غذای کامل و کراکر غلات کامل از جمله مواردی هستند که می‌توانند به افزایش سطح انرژی و کاهش هوس کمک کنند.

در اینجا چند تنقلات الهام گرفته از سلامتی برای بسته بندی آورده شده است:

مربوط: 20 بهترین میان وعده تقویت کننده سیستم ایمنی که می توانید از فروشگاه خریداری کنید

برای سیستم ایمنی بدن شما

اسپری تسکین گلو بره موم Beekeepers

منبع تصویر: Beekeeper’s Naturals

زنبورداران سرشار از خواصی است که می تواند به تسکین گلودرد یا تحریک شده (مانند آنتی اکسیدان ها و ضد میکروب های قوی) کمک کند. بره موم اسپری تسکین گلو یکی از ضروریات سفر است. با تشکر از مواد مغذی مانند فلز روی و ویتامین‌های B، C و D، این یک هک مسافرتی عالی برای کمک به تقویت سیستم دفاعی شما است، به خصوص در ماه‌های سردتر در فصل اوج سرماخوردگی و آنفولانزا.

ضدعفونی کننده دست

بین فرودگاه‌های شلوغ، حمل‌ونقل عمومی، و مناطق توریستی شلوغ، ضدعفونی‌کننده دست یک کالای مسافرتی غیرقابل مذاکره برای داشتن سیستم ایمنی سالم است. به طور قابل توجهی می تواند خطر عفونت را کاهش دهد و به حفظ سلامت خود در این فصل شلوغ کمک کنید. به‌علاوه، بدون اطلاع قبلی، کاملاً در هر کیف یا کیف مسافرتی می‌لغزد.

ترکیب اسانس گیاه تراپی Immune Aid

منبع تصویر: گیاه درمانی

ساخته شده با اسانس های تازه و نیروبخش مانند کندر، لیمو، نارنجی شیرین، درخت چای، اکالیپتوس، و رزماری، مواد تشکیل دهنده این ترکیب بوده است نشان داده شده است سیستم ایمنی بدن را تعدیل کرده و التهاب را کاهش می دهد. یک اسپری اسانس DIY درست کنید یا چند قطره آن را با روغن حامل یا لوسیون مراقبت از پوست مورد علاقه خود مخلوط کنید و آن را به بدن خود ماساژ دهید.

زنبورداران بره موم + ویتامین C

منبع تصویر: Beekeeper’s Naturals

دوتایی نهایی تقویت کننده سیستم ایمنی: 100 میلی گرم بره موم زنبور عسل و 1000 میلی گرم ویتامین C. بهتر جذب شود توسط بدن، لیپوزومی ویتامین سی حداکثر فراهمی زیستی را تضمین می کند و به بدن شما اجازه می دهد از تمام ویژگی های تقویت کننده سیستم ایمنی بهره مند شود. بره موم، یک نیروگاه طبیعی، آنتی اکسیدان ها، روی، آهن، ویتامین های B و بیش از 300 ترکیب مفید دیگر از جمله فلاونوئیدها و پلی فنول ها را فراهم می کند که با استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. علاوه بر این، حضور ویتامین سی سیستم ایمنی بدن شما را بیشتر تقویت می کند و با حمایت از سطوح کلاژن سالم به ریکاوری عضلات و پوستی شاداب کمک می کند.

برای خواب شما

ماسک خواب FitOn Silk

خودمراقبتی عملی و قابل حمل. در نظر گرفتن چشمی کافی برای هر دو یک ضرورت است حمایت ایمنی و به طور کلی رفاه، ماسک خواب ابریشمی FitOn ما یک ضرورت جدایی ناپذیر سفر است. این به افزایش کیفیت و مدت خواب شما در طول سفر کمک می کند، که به نوبه خود به تقویت سیستم دفاعی شما کمک می کند و به بدن شما کمک می کند تا از عوامل بیماری زا و استرس های مرتبط با سفر جلوگیری کند.

گوش گیر و هدفون

در طول یک پرواز طولانی یا در حین سفر در مناطق شلوغ، آرامش و سکوت می خواهید؟ هنگام ساخت کیت سلامتی مسافرتی خود، باید گوش گیر یا هدفون حذف نویز داشته باشید. تحقیقات نشان می دهد قرار گرفتن در معرض صداهای بلند می تواند سطح استرس را افزایش دهد و خواب را مختل کند، که ممکن است توانایی سیستم ایمنی شما را برای مبارزه با بیماری ها ضعیف کند. بنابراین، با ایجاد یک محیط آرام، گوش گیر و هدفون می توانند به کاهش استرس، بهبود خواب بهتر و بهبود سلامت کلی سفر کمک کنند.

پتوی مسافرتی وزن دار

بسته بندی یک پتوی وزن دار با ارائه راحتی، آرامش و کاهش استرس، می تواند در طول سفر مفید باشد. فکر می کنم به کاهش استرس و اضطراب کمک می کندپتوهای وزن دار می توانند به افزایش رفاه و افزایش انعطاف پذیری و سیستم ایمنی قوی تر کمک کنند.

برای بدن شما

غلتک فوم مسافرتی FitOn

مهم نیست که با هواپیما یا ماشین در حال رفت و آمد هستید، یک غلتک فوم جمع و جور می تواند ابزار تغییر دهنده بازی برای رهایی از تنش عضلانی و بهبود گردش خون پس از ساعت های طولانی نشستن باشد. این سبک وزن، جمع و جور است و می تواند شما را تشویق کند که در طول فصل شلوغ تعطیلات در حال حرکت و تحرک بمانید.

جوراب های فشرده

مستعد ادم یا احتباس مایعات در سفر هستید؟ تحقیقات نشان داده است که پوشیدن جوراب های فشرده می تواند به بهبود گردش خون و کاهش ناراحتی پاهای متورم در طول دوره های طولانی نشستن، مانند هنگام پرواز یا ماشین سواری کمک کند. با کمک به جریان خون و حمایت از گردش خون، می توانید به طور غیرمستقیم از سیستم ایمنی بدن حمایت کنید و از رسیدن مواد مغذی و اکسیژن به بافت های بدن اطمینان حاصل کنید.

کرم دست

یک همراه ضروری برای مسافران، به ویژه در ماه های سرد و خشک، کرم دست می تواند رطوبت و رطوبت را حفظ کند و از خشکی و ترک خوردن پوست جلوگیری کند. جدا از راحتی فیزیکی (هیچکس پوست پوسته پوسته و خشک را دوست ندارد)، پوست مرطوب شده برای حفظ یک سیستم ایمنی قوی که یک سیستم ایمنی قوی ایجاد می کند، مهم است. مانع خارجی در برابر عوامل بیماری زا

چپستیک

یک آیتم ساده و در عین حال حیاتی برای کیت سفر سلامتی DIY شما. با محافظت از لب های خود در برابر عوامل استرس زای محیطی – به ویژه در شرایط خشک یا سرد – می توانید از ترک خوردن، ناراحتی و عفونت های احتمالی جلوگیری کنید. مانند Chapstick چند منظوره را انتخاب کنید چوب Cocokind MyMatcha – می توان از آن برای لب های ترک خورده، حلقه های تیره زیر چشم و نواحی پوست خشک استفاده کرد!

ژل های زیر چشم

ژل های زیر چشم می توانند یک مکمل تسکین دهنده به روال خودمراقبتی سفر شما باشند. آنها نه تنها در کاهش پف و از بین بردن حلقه های تیره زیر چشم معجزه می کنند، بلکه صرف چند دقیقه اختصاص دادن به مراقبت از خود به عنوان یک یادآوری ملایم برای مکث کردن، ارتباط مجدد با درون خود و گرفتن لحظه ای عمل می کند. ذهن آگاهی. کاربرد خنک و با طراوت آنها آنها را برای هواپیما، ماشین سواری طولانی یا زمانی که چند دقیقه برای دراز کشیدن و استراحت دارید، عالی می کند.

مربوط: چالش 14 روزه مراقبت از خود

برای سلامت روان شما

مجله مسافرت

برای حمایت از ذهن و سلامت روان خود در سفر، یک دفترچه یادداشت و خودکار بسته بندی کنید! این به شما مکانی می دهد تا افکار خود را یادداشت کنید، احساسات فروخورده را رها کنید (که در طول این مدت ظاهر می شوند. زمان طولانی با دوستان یا خانواده) و سر خود را پاک کنید. به علاوه، این یک راه عالی برای مستندسازی و انعکاس تجربیات سفر خود به روشی آگاهانه است. ذهن سالم از بدن سالم حمایت می کند!

توپ استرس

مهم نیست که تنش جسمی یا عاطفی دارید، توپ استرس مسافرتی ابزاری ساده و جمع و جور است که می تواند در طول سفرهای تعطیلات از شما حمایت کند. آن را به عنوان یک تمرین دستی برای استرس در نظر بگیرید – با گرفتن آن، می توانید به رفع تنش فیزیکی و استرس در عضلات و مفاصل خود کمک کنید و همچنین با تحریک جریان خون و افزایش اندورفین، تنش ذهنی را از بین ببرید. به علاوه، به راحتی می توان آن را در جیب های بزرگ، کیف خود یا کیف دستی قرار داد.

مربوط: 14 نکته تغییر دهنده زندگی برای تمرین مدیریت استرس روزانه

برنامه FitOn برای مدیتیشن و ذهن آگاهی

قبل از اینکه به جاده بیای، برای FitOn PRO ثبت نام کنید برای دسترسی به کتابخانه ما پر از مدیتیشن های استرس زا و تمرینات تنفسی. از جانب یوگا نیدرا خواب آور مدیتیشن تا تمرینات تنفسی ساده به مدیتیشن ها و ابزارهایی که برای کاهش استرس و حمایت از سلامت روان شما طراحی شده اند، مدیتیشن یکی از بهترین ابزارهای سفر است که برای حمایت از سلامت کلی شما نشان داده شده است. به علاوه، با توجه به مجازی بودن آن، هیچ فضای ارزشمندی را در کیف یا چمدان شما اشغال نخواهد کرد!

مربوط: هک های 10 دقیقه ای برای تنظیم مجدد سیستم عصبی

فراموش کرده اید یک کیت سلامتی بسته بندی کنید؟ بهترین گزینه های فرودگاهی برای حفظ سلامتی شما

اگر فراموش کردید که کیت سلامتی مسافرتی خود را DIY جمع آوری کنید – نگران نباشید! بسیاری از فرودگاه ها مجموعه ای از محصولات الهام گرفته از سلامتی را برای سلامتی و راحتی در حین حرکت ارائه می دهند.

به دنبال گزینه های زیر باشید:

  • دستگاه های فروش فرودگاهی سالم، مانند یخچال کشاورز
  • زنجیره های غذایی سالم تر، مانند استارباکس، جایی که می توانید یک جعبه اسنک بنتو پروتئین بگیرید
  • میان‌وعده‌های غنی از مواد مغذی در نیواستند، مانند میوه‌های تازه، آجیل خام، یا میله‌های پروتئینی حاوی مواد غذایی کامل
  • محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی مانند قطره عسل یا دمنوش های گیاهی
  • جایگزین های شیر بدون لبنیات هنگام سفارش قهوه یا لاته از منو
  • جوراب فشاری یا بالش گردن
  • کرم دست، بالم لب یا لوسیون بدن برای جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی پوست
  • اسپری اسانس یا ضدعفونی کننده دست بدون عطر

سلامتی خود را هنگام بسته بندی در اولویت قرار دهید!

در حالی که استرس سفر همیشه قابل اجتناب نیست، ساخت یک کیت ابزار فعال می تواند به کاهش برخی از عوامل استرس زا قبل از ظهور کمک کند. از ماسک‌های خواب گرفته تا میان‌وعده‌های غنی از مواد مغذی گرفته تا ابزارهای ریکاوری، ما برای حمایت از سلامت ذهنی، جسمی و عاطفی‌تان در حال حرکت، همه وسایل مورد نیاز را برای شما فراهم کرده‌ایم. البته، این یک راه حل درمان نیست. با این حال، با حفظ سلامتی و ایجاد دفاعیات خود، می‌توانید از تجربیات سفر خود نهایت استفاده را ببرید و سال را با قدرت به پایان برسانید!



منبع