شهادت قهرمانانه افشاگر IRS، هانتر و جو بایدن را در طرح رشوه گرفتار می کند


هر مالیات‌دهنده‌ای که سالانه پول نقد خود را که به سختی به دست آورده است به دولت تحویل می‌دهد، باید از شهادت گری شپلی افشاگر IRS در مورد اینکه چگونه رهبران ارشد وزارت دادگستری، FBI و IRS در تحقیقات پنج ساله هانتر بایدن خرابکاری کردند و به او اجازه دادند خشمگین شود. با یک معامله خنده‌دار خنده‌دار و مالیات‌های پرداخت نشده کناره‌گیری کنید.

شپلی یک قهرمان است، همانطور که دومین افشاگر IRS که در ماه گذشته به کمیته راه و روش مجلس نمایندگان آمد تا حقیقت را در مورد سوء استفاده فاحش از قدرت در بالاترین سطح دولت فدرال برای محافظت از رئیس جمهور در برابر شواهدی که نشان می دهد، بیان کند. او را در معاملات تجاری پسرش در خارج از کشور دخیل کرد و این که ماموران خط نگران بودند که می تواند پیامدهای امنیت ملی داشته باشد.

این رسوایی رو به رشد دو رشته دارد.

اول، داستان اصلی فساد سیاسی است که برای اولین بار در لپ تاپ متروکه هانتر بایدن فاش شد، که The Post در 14 اکتبر 2020 منتشر شد.

دوم، پوشش است که مانند واترگیت، به رسوایی بزرگتر تبدیل شده است.

فساد

هر دو رشته در شهادت شپلی که هفته گذشته مهر و موم نشده بود، پوشش داده شده است، و با شواهد جدیدی که او ارائه کرده است، از جمله اسناد و پیام های بازیابی شده از حکم جستجوی iCloud هانتر بایدن، مکالمات به یاد ماندنی از جلسات داخلی IRS و DOJ و متن مصاحبه با همکارانش پشتیبانی می شود. هانتر بایدن

شپلی شواهد بیشتری برای افزودن به آنچه قبلاً گزارش کرده‌ایم ارائه می‌کند، اینکه جو بایدن به طور مکرر به مردم آمریکا دروغ گفت وقتی گفت چیزی در مورد معاملات تجاری پسرش هانتر در خارج از کشور نمی‌داند.


شپلی به کمیته راه و روش مجلس گفت که هانتر و جو بایدن مزاحم با شرکای تجاری شرکت انرژی چینی CEFC در واشنگتن دی سی ملاقات کردند.
شپلی به کمیته راه و روش مجلس گفت که هانتر و جو بایدن مزاحم با شرکای تجاری شرکت انرژی چینی CEFC در واشنگتن دی سی ملاقات کردند.
CBS Evening News

در واقع، همانطور که گزارش داده‌ایم، جو بایدن حداقل در ده‌ها بار با شرکای تجاری خارجی هانتر ملاقات کرد.

شیپلی با شواهدی به لیست اضافه می کند که جو به هانتر و شرکای تجاری او از شرکت انرژی چینی CEFC در یک ناهار در Four Seasons در واشنگتن دی سی پیوست. این ملاقات توسط دوست خانوادگی بایدن، راب واکر، هنگام مصاحبه با یک مامور IRS و FBI در دسامبر 2020 فاش شد.

ما در چهار فصل در دی سی بودیم و در حال صرف ناهار بودیم [Joe] واکر در متن نظرات ضبط شده واکر که به کمیته ارائه شد، گفت. او به معنای واقعی کلمه نشست. حتی فکر نمی کنم آب هم نخورده باشد. فکر می‌کنم هانتر گفت: «ممکن است در تلاش برای راه‌اندازی یک شرکت یا تلاش برای انجام کاری با این بچه‌ها هستم و آیا شما می‌توانید؟ . . و [Joe] مانند “اگر من در اطراف باشم” بود و او ظاهر می شد.”

جاش ویلسون مامور اف بی آی پرسید: “پس، منظورم این است که شما قطعاً این احساس را دارید که توسط هانتر سازماندهی شده است. [to] مانند حضور پدرش در آن جلسه فقط برای تقویت شانس شما برای انجام یک معامله.”

واکر: “حتما”


شپلی پیام های رمزگذاری شده Whatsapp از هانتر بایدن را که از حساب iCloud او گرفته شده بود، به کمیته راه و روش مجلس ارائه کرد.
شپلی پیام های رمزگذاری شده Whatsapp از هانتر بایدن را که از حساب iCloud او گرفته شده بود، به کمیته راه و روش مجلس ارائه کرد.

واکر گفت که جلسه Four Seasons با CEFC زمانی رخ داد که جو “خارج از دفتر” بود، اما تاریخ آن را ذکر نکرد.

در لپ‌تاپ هانتر، یک دفترچه خاطرات برای 7 دسامبر 2015، برای ملاقات با رئیس CEFC، Ye، که در واشنگتن دی سی با جیان جون زانگ، مدیر اجرایی CEFC در آن هفته برای شرکت در یک ناهار در هتل ویلارد به میزبانی پروفسور اسرائیلی گال لوفت بود، وجود دارد. ، که در آن زمان با یک اتاق فکر مرتبط با CEFC کار می کرد.

در محاکمه بعدی پاتریک هو، شریک تجاری هانتر در CEFC، به شام ​​یا ناهاری اشاره شد که هو سعی داشت در 6 دسامبر 2015 یا حوالی آن برای “دوستان برجسته و قدرتمند” برنامه ریزی کند. جزئیات از رونوشت حذف شد.

لوفت، شاهد “مفقود شده” در تحقیقات مربوط به فساد خانواده بایدن در کمیته نظارت مجلس نمایندگان، به عنوان یک فراری در مکانی نامعلوم پس از صرف نظر از وثیقه در Cypress در حالی که در انتظار استرداد به ایالات متحده به دلیل اتهامات مربوط به حمل اسلحه است که ادعا می کند توسط دولت فدرال ساخته شده است، زندگی می کند. برای محافظت از جو بایدن

او آخر هفته در تماسی به The Post گفت که در جریان یک جلسه «پیشنهاد» در مارس 2019 در سفارت ایالات متحده در بروکسل به مقامات FBI و وزارت دادگستری فاش کرد که ی در مورد جو لاف می زد و می گفت: «بایدن پسر من است. ”

او به آنها گفت که جو بایدن در سال 2016 در جلسه ای در چهار فصل با CEFC شرکت کرده است. او همچنین به آنها گفت که CEFC ماهیانه 100000 دلار به هانتر بایدن و 65000 دلار به عمویش جیم پرداخت کرده است، در ازای ارتباط و استفاده آنها با FBI. نام بایدن برای ترویج ابتکار کمربند و جاده چین در سراسر جهان.

مامور ویلسون همچنین از واکر پرسید: «آیا شنیدی که هانتر می‌گوید که با پدرش با آنها ملاقات می‌کند. [overseas business partners] وقتی بابا سر کار بود؟

واکر: “آره.”

به طور غیرقابل توضیحی، مامور ویلسون سوال بعدی نپرسید.

اما همان‌طور که شپلی اشاره کرد، کل تیم توسط دادستان‌های وزارت دادگستری در دلاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند تا در مورد «مرد بزرگ» – مستعار جو بایدن، که در جلسات صرفاً با عنوان «پدر» خوانده می‌شود، نپرسند.

شپلی همچنین پیام‌های واتس‌آپ رمزگذاری‌شده‌ای را از هانتر به کمیته راه‌ها و وسایل مجلس ارائه کرد که با حکم جست‌وجو در آی‌کلود پسر اول به دست آمد.


عکس‌های لپ‌تاپ هانتر بایدن نشان می‌دهد که او در عمارت پدرش گرین‌ویل، دل. آخر هفته بود که پیام‌ها برای ژائو ارسال شد.
عکس‌های لپ‌تاپ هانتر بایدن نشان می‌دهد که او در عمارت پدرش گرین‌ویل، دل. آخر هفته بود که پیام‌ها برای ژائو ارسال شد.
لپ تاپ هانتر بایدن

در یک پیام که در 30 ژوئیه 2017 ارسال شد، هانتر به کارمند و مترجم CEFC، ریموند ژائو، نامه می نویسد و به او هشدار می دهد که 5 میلیون دلاری را که به خانواده اش بدهکار است بپردازد: “من اینجا با پدرم نشسته ام و می خواهیم بفهمیم که چرا تعهد انجام شده است. محقق نشده است. به کارگردان بگویید می‌خواهم این موضوع را اکنون حل کنم، قبل از اینکه از کنترل خارج شود، و حالا یعنی امشب.»

هانتر به ژائو هشدار می دهد که در صورت عدم رعایت، “من مطمئن خواهم شد که بین مردی که در کنار من نشسته است و هر کسی که می شناسد و توانایی من برای همیشه کینه توزی که از پیروی نکردن دستور من پشیمان می شوم. من او را به انتظار تماس با پدرم نشسته ام.»

بر اساس سوابق بانکی منتشر شده توسط سناتورهای چاک گراسلی و ران جانسون در گزارش سپتامبر 2020 خود در مورد فساد هانتر بایدن، ظرف یک هفته، 5.1 میلیون دلار توسط CEFC به هانتر واریز شد.

در حالی که نمی دانیم که آیا هانتر حقیقت را به ژائو می گفت که پدرش با او نشسته است یا نه، از عکس های روی لپ تاپ می دانیم که هانتر در عمارت پدرش در گرین ویل، دل، یکشنبه بود که واتس اپ را نوشت. مانند نوه های مختلف جو.

عکس دیگری که هفته گذشته توسط کلودیا تنی به دست آمد، جو بایدن را در یک بار در نزدیکی شب جمعه 20 ژوئیه 2017 نشان می دهد.

شپلی و تیم تحقیقات جنایی‌اش می‌خواستند پیام‌ها را مکان‌یابی کنند تا ببینند آیا جو واقعاً هنگام نوشتن پیام با هانتر نشسته است یا خیر.

ما نمی دانیم که او دروغ می گفت که پدرش کنارش نشسته است، درست است؟ شپلی شهادت داد. “بنابراین ما گفتیم، خوب، بیایید داده‌های موقعیت مکانی پیام‌ها را دریافت کنیم، و اگر آنها در یک مکان مشترک قرار دارند، در اینجا در زمینه بهتری هستیم، درست است؟”

اما دادستان دلاور نپذیرفت. شپلی گفت: «آنها به ما اجازه انجام این کار را ندادند.

او نگران بود زیرا: «فارا وجود دارد [foreign lobbying] در بازی. و FBI در اینجا بسیاری از مسائل مربوط به امنیت ملی را در نظر می گیرد. . . برخی از این افراد در اینجا، رئیس یه، گونونگ دونگ، ژائو، گمان می‌رود که با حزب کمونیست چین مرتبط باشند.

شپلی گفت: «دادستان ها گفتند این کار را نکن. . . و اگر اف‌بی‌آی کاری را در سطحی انجام داد، من از آن اطلاعی ندارم. . . تقریباً امیدوار بودید که آنها این کار را انجام دهند، اما نمی دانم که آیا آنها این کار را کرده اند یا خیر.

پوشش

شهادت شپلی ممانعت فراوانی از سوی وزارت دادگستری و رده های بالای اف بی آی در طول تحقیقات پنج ساله در دلاور است.

شپلی که مامور ناظر کهنه کار بخش جنایی IRS بود و تیمی متشکل از 12 بهترین بازرس مالیاتی در کشور را اداره می کرد، با حکم بازرسی از یک مهمانخانه در زمین های املاک جو گرین ویل که هانتر در آن زندگی می کرد، رد شد.

او گفت که لسلی ولف، دستیار وکیل دادگستری ایالات متحده در این پرونده، به آنها گفت: «به هیچ وجه نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم» به دلیل «نوری» و پرسید: «آیا آبمیوه ارزش آن را داشت یا نه».

تیم شپلی در شرف صدور حکم بازرسی برای واحد ذخیره سازی هانتر در شمال ویرجینیا بود، جایی که آنها معتقد بودند که شواهد مهمی در آنجا نگهداری می شود که او می گوید ولف «با وکیل مدافع هانتر بایدن تماس گرفت و به او در مورد واحد ذخیره سازی گفت، یک بار دیگر شانس ما برای به دست آوردن آن را از بین برد. برای شواهد قبل از تخریب، دستکاری یا پنهان شدن.»

در مورد رئیس، دیوید وایس، او با ملایمت امتناع وکلای منصوب شده توسط بایدن در واشنگتن، دی سی و منطقه مرکزی کالیفرنیا را پذیرفت تا اجازه طرح اتهامات علیه هانتر در حوزه قضایی خود را بدهند.


شپلی شهادت داد که از درخواست حکم بازرسی برای خانه بایدن در گرین ویل رد شده است.
شپلی شهادت داد که از درخواست حکم بازرسی برای خانه بایدن در گرین ویل رد شده است.
لگد زدن به آمریکا

شپلی گفت زمانی که وی در اکتبر گذشته در یک جلسه “خط قرمز” با ویس روبرو شد، توضیح داد که از وزارت دادگستری درخواست کرده است تا وضعیت مستشاری ویژه ای داشته باشد تا بتواند امتناع های همتایان خود در دی سی و کالیفرنیا را نادیده بگیرد – اما رد شده است.

شپلی شش شاهد در آن جلسه یادبود ماه اکتبر دارد تا از او حمایت کنند.

گارلند آن را رد می کند

مریک گارلند، دادستان کل، درخواست وایس برای موقعیت بازپرس ویژه را رد می کند و از پاسخ به اتهامات شپلی مبنی بر تخلف در اداره خود خودداری کرده است.

او هفته گذشته بیانیه عمومی خشمگینانه ای را بیان کرد و به طور غیرمستقیم به شپلی اشاره کرد: «برخی تصمیم گرفتند با این ادعا که ما با پرونده ها یکسان برخورد نمی کنیم، به یکپارچگی وزارت دادگستری حمله کنند. این حمله به نهادی است که برای دموکراسی آمریکایی ضروری است. . . هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد.»


مریک گارلند، دادستان کل، به اتهامات شپلی مبنی بر تخلف از سوی وزارت دادگستری در تحقیقات هانتر بایدن پاسخی نداده است.
مریک گارلند، دادستان کل، به اتهامات شپلی مبنی بر تخلف از سوی وزارت دادگستری در تحقیقات هانتر بایدن پاسخی نداده است.
مایکل رینولدز/EPA-EFE/Shutterstock

او در ماه آوریل به کنگره شهادت داد که وایس «اختیارات کامل» برای این پرونده دارد. اما از سوی افشاگران IRS مشخص است که اینطور نبوده است.

خرابکاری در پرونده علیه هانتر بایدن بیش از تهدیدهای خشمگینانه به گارلند نیاز دارد. او باید به همراه معاونش لیزا موناکو، وایس، وولف، کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌آی و ماموران خطی پرونده، به کنگره برده شود تا تحت سوگند شهادت دهد.

سؤالات زیادی وجود دارد که آنها باید به آنها پاسخ دهند که به قلب یکپارچگی مؤسساتی که آنها رهبری می کنند مربوط می شود.