صلاحیت فردی در کالیفرنیا بازگشته است – Fit Health


دستور بیمه درمانی انفرادی جدید کالیفرنیا (2019 فصل 38، SB 78) ساکنان ایالت را ملزم می کند که حداقل پوشش ضروری (MEC) را برای خود و افراد تحت تکفل خود از اول ژانویه 2020 حفظ کنند یا جریمه مالیاتی ایالتی بپردازند. این حکم شبیه دستورات فردی قبلی فدرال ACA است.

مجازات عدم رعایت حداقل پوشش ضروری به شرح زیر است:

  • جریمه سالانه بیشتر از: (1) 695 دلار (تعدیل شده بر اساس شاخص قیمت مصرف کننده) برای هر فرد، حداکثر تا 3 یا (2) 2.5٪ از درآمد خانوار است. مجازات به صورت ماهانه ارزیابی می شود. مبلغ ماهانه 1/12 جریمه سالانه است. این جریمه برای همه اعضای بدون بیمه یک خانوار که در اظهارنامه مالیاتی افراد گزارش شده اند، از جمله شرکای داخلی ثبت نام شده (در صورت ارائه اظهارنامه مالیاتی مشترک) اعمال می شود.

این چه تاثیری بر عضویت سدرا ما دارد؟

از آنجایی که به اشتراک گذاری مراقبت های بهداشتی سدرا بیمه نیست، عضویت در سدرا باعث نمی شود که فرد با هر یک از دستورات دولتی که اخیراً تصویب شده یا در یک ایالت مورد بررسی قرار گرفته است، مطابقت داشته باشد. تمام مجازات های قابل اجرا همچنان برای کارفرمایان و افرادی که الزامات پوشش را رعایت نمی کنند اعمال می شود.

راه حلی برای اعضای ما؟

ما قطعاً راه حلی در دسترس داریم و در حال حاضر از آن برای بسیاری از اعضای خود استفاده می کنیم! این راه حل شامل مشارکت با Apex Management Group است. Apex شروع به ارائه طرح‌های حداقل پوشش ضروری (MEC) به عنوان راهی برای حمایت از گروه‌های کارفرما و افرادی کرد که نیاز به برآورده کردن الزامات اختیارات فردی فدرال دارند. این نه تنها از افراد در برابر مجازات محافظت می کند، بلکه دسترسی به تمام 80 سرویس مراقبت پیشگیرانه اجباری شامل 21 سرویس مراقبت پیشگیرانه برای بزرگسالان، 28 مورد برای زنان و 31 مورد برای کودکان را فراهم می کند. برای مشاهده لیست کامل خدمات مراقبت های پیشگیرانه تحت پوشش، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: www.healthcare.gov/coverage/preventive-care-benefits/.

یکی از مزایای نهایی افزودن این طرح MEC این است که با HSA سازگار است. حساب‌های پس‌انداز سلامت می‌توانند وسیله‌ای عالی برای کنار گذاشتن پول، معاف از مالیات، برای هزینه‌های واجد شرایط پزشکی، دندان‌پزشکی و بینایی هم اکنون و هم در آینده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما در care@wearefithealth.com تماس بگیرید