علی کریگر «شکسته ترین نسخه» خود را در طول طلاق آشفته اشلین هریس ملاقات کرد



علی کریگر لحظه “ویرانگر” را به یاد آورد که متوجه شد ازدواجش با اشلین هریس رسماً به پایان رسیده است و چگونه اقداماتی را برای بهبودی انجام می دهد.

اسطوره USWNT – که پس از کمک به هدایت NJ/NY Gotham FC به اولین قهرمانی NWSL آن در 11 نوامبر، از فوتبال حرفه ای بازنشسته شد – در حالی که برای اولین بار در یک داستان پوششی برای Self درباره طلاق عمومی خود صحبت می کرد، صادقانه صحبت کرد.

کریگر پس از یک سال سخت که مملو از شایعاتی بود مبنی بر اینکه ازدواج او به دلیل خیانت به پایان رسیده بود، گفت: “من در واقع در فضای سالمی هستم.” من هنوز در حال پردازش همه چیز در زمان واقعی هستم.

بدیهی است که من امسال شکسته ترین نسخه خودم را ملاقات کردم، اما اکنون – قوی ترین. احساس می کنم می توانم از هر چیزی عبور کنم و برای مرحله بعدی بسیار آماده هستم. احساس می‌کنم کائنات برایم هدیه‌ای فرستاده است و من آماده‌ام آن را بگیرم.»

علی کریگر روی جلد مجله “Self” برای شماره ژانویه 2024 آن. مجله خود
علی کریگر شماره 11 از NJ/NY Gotham FC و اشلین هریس با فرزندانشان پس از مسابقه لیگ ملی فوتبال زنان روز مادر در برابر اورلاندو پراید در ردبول آرنا در 14 مه 2023 در هریسون، نیوجرسی. گتی ایماژ

طبق اسناد دادگاه به دست آمده توسط Page Six، هریس در 19 سپتامبر 2023 درخواست طلاق داد و به این دلیل که ازدواج “به طور جبران ناپذیری شکسته شده است”.

ماه بعد، پیج سیکس تایید کرد که هریس و بازیگر سوفیا بوش با هم قرار می گیرند.

عکس روی جلد علی کریگر برای شماره ژانویه 2024 مجله “Self”. مجله خود
عکس روی جلد علی کریگر برای شماره ژانویه 2024 مجله “Self”. مجله خود

کریگر هرگز علناً به این جدایی نپرداخت اما در یک پست اینستاگرامی به اشتراک گذاشت که در آن زمان «در دوران «لیموناد» بیانسه من بود – که اشاره‌ای به آهنگی بود که در سال 2016 به خیانت اشاره می‌کرد.

هم تیمی های سابق گاتهام اف سی در طول ازدواج خود فرزندانی، دختر 2 ساله اسلون فیلیپس و پسر 1 ساله اوشن مایو را به فرزندی پذیرفتند.

کریگر به یاد آورد که وقتی فهمید ازدواجش رسماً به پایان رسیده است، در حال تمرین بود.

کریگر که بقیه روز خود را کنسل کرد و به خانه رفت، گفت: “من از زمین بیرون آمدم، در رختکن، و مشخصاً ویران شده بودم.”

عکس روی جلد علی کریگر برای شماره ژانویه 2024 مجله “Self”. مجله خود
علی کریگر روی جلد مجله “Self” برای شماره ژانویه 2024 آن. مجله خود

در طی این پنج ماه گذشته، دوستانم به شیوه‌هایی ظاهر شده‌اند که برای همیشه آن‌ها را گرامی می‌دارم و به یاد خواهم داشت. آنها مردم واقعی من هستند. دیدن آن بسیار لذت بخش بود، زیرا نمی دانید چه تأثیری دارید، حتی روی دوستان شخصی تان، و وقتی آنها برای شما ظاهر می شوند، دقیقاً مثل اوه – خدا را شکر.»

کریگر همچنین به شدت به هم تیمی های خود در گاتهام تکیه کرد.

او گفت: «سپس هم تیمی‌های من شروع به عبور از در کردند. “همه آنها. در زمان های مختلف. تا ساعت 2 صبح اونجا بودیم، فقط می رقصیدیم، موزیک می گذاشتیم تو یوتیوب. ما در اتاق بازی، در آشپزخانه من نشسته بودیم. ما در حال رقصیدن و پاتوق بودیم، و همه آنها شراب و گل می آوردند، و فقط… خودشان.

«آنها حتی دو بار هم فکر نکردند. آنها مجبور نبودند بپرسند. آنها فقط ظاهر شدند آن‌ها به ورودشان ادامه می‌دادند- از بلافاصله بعد از تمرین، بعد از جلساتشان، تا ساعت 2 بامداد بچه‌های من آنجا بودند، همه ما آنجا بودیم. و این چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد، و آنها هرگز نخواهند فهمید که چقدر سپاسگزار و چگونه… من بسیار سپاسگزارم.»

وقتی از کریگر پرسیده شد که بعد از 5 سال کجا خود را می بیند، کریگر توضیح داد که امیدوار است “عاشق و در یک رابطه جدید” باشد، اما روی بهبودی خود متمرکز است.

عکس روی جلد علی کریگر برای شماره ژانویه 2024 مجله “Self”. مجله خود

او گفت: “بچه های من شاد، سالم و از همه مهمتر هستند.” من خیلی عاشق و در یک رابطه جدید هستم، و فقط دارم به دنیا سفر می کنم، کارم و افرادی که با آنها کار می کنم را دوست دارم، و برای دوستان و خانواده ام وقت می گذارم تا خاطرات جدیدی خلق کنم. و از سال گذشته به نحوی، شکل یا شکلی کاملاً شفا یافته است.»

هریس در 18 نوامبر در پستی در اینستاگرام به طور علنی به این جدایی پرداخت و توضیح داد که “در ازدواج من قدمی نگذاشته است”.

هریس در بخشی از این نامه نوشت: “من همیشه در ازدواجم وفادار بودم، اگر نه همیشه کاملاً خوشحال”. مانند بسیاری از مشارکت‌ها، کار، درمان و پردازش انجام شد. هیچکدام از این اتفاقات از روی هوس رخ نداد.

ما تمام تابستان را صرف رسیدگی به مراحل جدایی و طلاق کردیم که توسط درمانگران، وکلا و آژانس مشترکمان برای ما مشخص شده بود.

پایان دادن به یک رابطه پس از تقریبا 13 سال دوستی، همبازی، ازدواج و پدر و مادر شدن (مردی از آنها سالهای خوب) تصمیمی است که ساده گرفته نشده است. ما توافق کردیم که فرزندانمان را متمرکز کنیم، به درمان ادامه دهیم، از هم جدا شویم و زندگی خود را به جلو ببریم.

در نهایت با انتخاب سلامتی و شادی خودم، می دانم که آینده بهتری را برای فرزندانم انتخاب کرده ام.

علی کریگر، مدافع NJ/NY Gotham پس از اینکه NJ/NY Gotham OL Reign را 2-1 در بازی فوتبال NWSL Championship، شنبه، 11 نوامبر 2023، در سن دیگو شکست داد، جام را در اختیار دارد. AP

هریس توضیح داد که زوج سابق قصد داشتند اخبار را تا بعد از فصل آخر کریگر خصوصی نگه دارند، اما این خبر به بیرون درز کرد – که او را در معرض “نفرت آنلاین قرار داد که … یکی از ویرانگرترین تجربیات زندگی من بوده است.”

کریگر به خود گفت که برای آینده هیجان‌زده است و اکنون که بازنشسته شده است، زمان بیشتری را با فرزندانش می‌گذراند.

مدافع سابق رسماً به عنوان یک تحلیلگر استودیویی به CBS Sports پیوست – و مایل است کتابی بنویسد که به طور بالقوه “همه چیز” درباره زندگی او باشد.

کریگر و هریس که در دو تیم برنده جام جهانی USWNT در سال‌های 2015 و 2019 با هم بودند، نزدیک به یک دهه با هم قرار داشتند تا اینکه در 28 دسامبر 2019 در میامی با هم ازدواج کردند.

این عروسی 9 ماه پس از افشای نامزدی آنها برگزار شد.

این دروازه بان و مدافع سابق در سال 2010 در کمپ تمرینی USWNT ملاقات کردند.





منبع