غواص Dumpster در خارج از فروشگاه Ulta، “جکپات بزرگ” پیدا کرد



این امتیاز اولتا میت بود.

یک TikToker هفته گذشته خود را در حال غواصی در خارج از یک فروشگاه ناشناس Ulta Beauty ضبط کرده است – او ادعا می کند که بسیاری از مدادهای چشم مارک Stila، یک بطری کامل عطر Coach، تسترهای عطر Chanel کمی استفاده شده، سایه های مختلف فونداسیون مک، و چندین محصول موی Redken را ربوده است. در میان سایر موارد به عنوان بخشی از “برنده تمام پولها”.

خالق محتوای تگزاسی معروف به GlamourDDive در کلیپ دقیقه‌ای خود که تنها در چهار روز 2.7 میلیون بازدید به دست آورده است، گفت: «این جعبه، آنها واقعاً چیزی را از بین نمی‌برند یا سوپ نمی‌خورند».

او یک دستکش آبی پوشیده بود در حالی که از میان جعبه ها عبور می کرد – برخی از محتویات آن “سوپ” شده بود، که به معنی شکسته یا شکسته شده بود.

او یافته های خود را برای 1.6 میلیون دنبال کننده TikTok ارائه داد تا آنها را تحسین کنند.

یک TikToker هفته گذشته خود را در حال غواصی در خارج از یک فروشگاه ناشناس Ulta Beauty ضبط کرد – او مدعی شد که مداد چشم، بطری‌های عطر، کرم پودر و محصولات مو را گیر کرده است. tiktok.com/@glamourddive

او در حالی که یک بطری بزرگ از اسپری موی حجم‌دهنده Plump for Joy را اسپری می‌کند، گفت: «همه این قوطی‌ها پر هستند و هنوز هم کار می‌کنند.»

او درباره مه گیر پیوسته که برای یک قوطی 2.8 اونسی به قیمت 17 دلار فروخته می شود، ادامه داد: “و همچنین اسپری تنظیم کننده Morphe وجود دارد.”

او با نشان دادن یک بطری از Drybar’s Southern Belle که حجم دهنده ریشه (29 دلار) است، اضافه کرد: “و فکر می کنم این یکی نیز همینطور است.”

پست برای نظر دادن با TikToker و Ulta تماس گرفت.

خالق محتوای مستقر در تگزاس معروف به GlamourDDive در کلیپ دقیقه‌ای خود گفت: «این جعبه، آنها واقعاً چیزی را از بین نمی‌برند یا سوپ نمی‌خورند». tiktok.com/@glamourddive

GlamourDDive ماجراهای غواصی مختلف خود را در صفحات TikTok، Instagram و YouTube پست می‌کند – او سال گذشته به یک Ulta Haul مشابه افتخار کرد.

آخرین کلیپ Ulta او نظر نویسندگان را شگفت زده و سردرگم کرد.

یکی از TikToker نوشت: «من به تازگی تمام قیمت اسپری تنظیم Morphe را پرداخت کردم.

یکی دیگر خاطرنشان کرد: «از دستگیر شدن می ترسم.

او یافته های خود را برای 1.6 میلیون دنبال کننده TikTok ارائه داد تا آنها را تحسین کنند. tiktok.com/@glamourddive

“با این چیزها چه کار می کنی؟” سومی تعجب کرد.

شخص دیگری پاسخ داد: “من فکر می کنم او یک فروشگاه آنلاین دارد که در آن یافته های خود را می فروشد.”

شخص دیگری گفت: “این غیربهداشتی و ناخوشایند به نظر می رسد.”

من قبلاً در Ulta کار می کردم و این دیوانه کننده است [me] قبل از میلاد، روسای من هر کاری انجام دادند تا همه چیز را از بین ببرند،» یکی به اشتراک گذاشت.





منبع