متس باید به کریستین اسکات فرصتی برای تقویت چرخش بدهد



کودای سنگا بعدازظهر دوشنبه تمرین ضربه زدن زنده را انجام داد و پس از آن گفت که در مسیر بازگشت به 27 می است، زمانی که واجد شرایط حذف از لیست مصدومان 60 روزه است.

متس از پرافتخارترین پارچ اصلی خود تنگ شده است، اما بدون او نیز زنده مانده است. با این حال، حداقل چهار هفته طول می‌کشد تا سنگا بتواند برای تیم زمین بازی کند و علائم ناراحتی به‌شکل خروجی‌های کوتاه توسط استارترها – که عمدتاً با پیاده‌روی پخش می‌شوند – وجود دارد که شما را به این فکر می‌اندازد که آیا در اینجا به اندازه کافی وجود دارد. متس را به اولین شروع سنگا برسانید که هنوز در وضعیت مناسبی قرار دارد.

ما پیشنهاد می‌کنیم که چرخش می‌تواند در حال حاضر از یک انفجار انرژی استفاده کند، نه اینکه منتظر بهترین‌ها باشیم. کریستین اسکات به طور بالقوه می تواند این انرژی را تامین کند.

کریستین اسکات شماره 96 از نیویورک متس در اولین دوره از یک بازی تمرینی بهاری زمینی را در برابر میامی مارلینز پرتاب می کند. گتی ایماژ

اسکات، برترین بالقوه سازمان، ممکن است با شروع فصل آماده پیوستن به این چرخش باشد. اما تیم برس از گزینه‌های تعیین‌شده عمق خوشش آمد و می‌خواست اسکات 24 ساله را قبل از در نظر گرفتن او برای لیگ‌های بزرگ، حداقل مزه آنچه را که Triple-A ارائه می‌داد، بشناسد.

اسکات پنج بازی را شروع کرده و در 25 اینینگ ¹/3 برای سیراکیوز 36 ضربه زده است. او به دوره 3.20 رسیده است، با هفت نفر از خانه‌دارانش که اجازه دارند بیشتر آن را محاسبه کنند.

دیوید استرنز، رئیس عملیات بیسبال، پیش از آغاز یک سری چهار بازی در برابر کاب ها در سیتی فیلد، گفت: “من فکر می کنم کریستین هر کاری را که می توانستیم امید و انتظار داشته باشیم، انجام داده است.” او به پرتاب توپ به خوبی ادامه می دهد. من فکر می‌کنم این عمل متعادل کننده زمانی وجود دارد که شما یک چشم‌انداز برای اینکه چه زمانی آینده آماده است و پس از آن چه زمانی نیاز لیگ اصلی وجود دارد را فرا می‌خوانید؟ اغلب این موارد نیاز به همپوشانی و تقاطع دارند و برای برخی از بچه‌ها احتمالاً منتظر وقوع آن تقاطع هستیم.»

متس در بیشتر فصل گذشته از چرخش شش نفره به نفع سنگا استفاده کرد و احتمالاً برای راست دست ژاپنی دوباره این مسیر را طی خواهد کرد. مقامات تیم همچنین در مورد امکان چرخش شش نفره در طول این بازی‌ها صحبت کرده‌اند که نشان می‌دهد Mets تنها یک روز قبل از 23 می تعطیل است.

این می‌تواند طوفانی عالی برای اسکات باشد، و به او چند شروع می‌دهد تا قبل از اینکه تیم به طور بالقوه مجبور شود در مورد مکان‌هایی که تایلور مگیل و دیوید پترسون پارچ‌های توانبخشی می‌توانند مناسب باشند، نشان دهد که در مورد چیست. هر دو در بازپروری های مربوطه خود از سنگا جلوتر هستند، اما پترسون به عنوان یک پرتاب کننده در IL 60 روزه نیز نمی تواند قبل از 27 می برگردد.

حتی زمانی که Kodai Senga بازگردد، متس احتمالا بازوی ششم را در چرخش حفظ خواهد کرد. JASON SZENES برای پست نیویورک

آلباتروس در چرخش آدریان هاوسر و 8.37 ERA او در پنج شروع بوده است. ترفیع اسکات، در حالی که دیگران در پشت سر او مشغول توانبخشی هستند، اساساً هاوزر را متوجه می‌شود که روزهای او در چرخش می‌تواند به شماره بیفتد. اما با سرعتی که تیم‌ها از پارچ‌ها عبور می‌کنند، به سختی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که هاوسر از بازی خارج شود. با این حال، او باید به زودی چیزی را نشان دهد.

ترکیبی از متانت و چیزهای اسکات – با توپ سریع 98 مایل در ساعت به عنوان سلاح بزرگ او – مقامات تیم و هم تیمی ها را به طور یکسان تحت تاثیر قرار داده است.

توماس نیدو گفت: “من فقط یک بار او را در تمرینات بهاری گرفتم و این تنها چیزی است که به آن نیاز داشتم، زیرا این مرد درشت است.” او قانونمند است. من به دنیای او فکر می کنم و فکر می کنم بسیاری از مردم به او فکر می کنند.

اسکات به متس نشان داد که در Triple-A چه توانایی هایی دارد. کوری سیپکین برای NY POST

نیدو در حالی که برای افتتاح فصل در سیراکیوز بود، هیچ یک از شروع های اسکات را نگرفت. اما نیدو به اندازه کافی راست دست را تماشا کرد تا بفهمد ویژگی خاصی در او وجود دارد.

نیدو گفت: “او از یک مسابقه بد یا یک زمین بد باز می گردد و این واقعا برای من برجسته بود.” من در واقع این را به او هم گفتم و فکر می‌کنم این همان چیزی است که همه درباره آن صحبت می‌کنند: توانایی او برای بازگشت و خاموش شدن چراغ‌ها برای بقیه بازی.»

مت ها تقریباً یک دهه منتظر اتفاق بزرگ بعدی از سیستم مزرعه خود بودند تا چرخش را تقویت کنند. هیچ‌کس از اسکات نمی‌خواهد وارد شود و به‌طور خودکار تبدیل به یک آس شود، اما یک بازوی با کالیبر بالا که می‌تواند حداقل تا زمانی که سنگا برگردد – و در حالت ایده‌آل خیلی فراتر از آن – به چرخش نیرو می‌دهد، بسیار منطقی است.

در حال حاضر با تیمی که در سطح قابل قبولی بازی می کند بهتر از این است که تا زمانی که ناامیدی وجود داشته باشد صبر کنید.



منبع