مسافران “جنگ زده” از هواپیما برای تشویق و خنده سوار شدند


ویدئوی تحقیرآمیز لحظه ای را به تصویر می کشد که دو مسافر “جنگ زده” توسط پلیس از یک پرواز بریتانیایی خارج می شوند – با تشویق و خنده های تند دیگران در هواپیما.

سایر مسافران به دیلی میل گفتند که این دو نفر که گفته می شود مست بودند، در اوایل روز چهارشنبه پس از یک نمایش “هیجانی” در حال اسکورت از پرواز ایزی جت از تنریف به گاتویک لندن دستگیر شدند.

مسافری که از این جفت فیلمبرداری کرده بود به خروجی گفت: «یک افسر پلیس کیف دستی مسافر را روی آسفالت خالی کرد و یک بطری ودکای 1 لیتری که تقریباً خالی به نظر می رسید بیرون افتاد.

“هر دو در شرایط بدی بودند.”

در این کلیپ، یکی از مسافران مزاحم دیده می شود که به تلفن خود نگاه می کند در حالی که دیگری قوطی را در دست گرفته است و آنها را از پرواز شلوغ هدایت می کنند.

مسافران دیگر با تشویق و تشویق در حالی که مسافران غوغا در نهایت توسط سه افسر پلیس ساسکس از هواپیما خارج می شوند، بلند می شوند.


گرفتن ویدیو
یک ویدیوی ویروسی لحظه اخراج دو مسافر مست از هواپیما در لندن را ثبت کرد. اخبار

یکی از سخنگویان ایزی جت تایید کرد که این پرواز “به دلیل رفتار مخرب یک مسافر در داخل هواپیما با پلیس در بدو ورود مواجه شد.”

این نماینده گفت: «خدمه کابین ایزی جت برای ارزیابی و ارزیابی همه موقعیت‌ها و اقدام سریع و مناسب برای اطمینان از اینکه ایمنی پرواز و سایر مسافران در هر زمان به خطر نمی‌افتد، آموزش دیده‌اند.


گرفتن ویدیو
همسفران نگاه می کردند و می خندیدند و تشویق می کردند که مسافران هیاهو از پرواز خارج می شدند. اخبار

این شرکت هواپیمایی خاطرنشان کرد که در حالی که این حوادث “نادر” هستند، آنها “آنها را بسیار جدی می گیرند و رفتار مخرب در هواپیما را تحمل نمی کنند.”

این شرکت هواپیمایی افزود: «ایمنی و رفاه مسافران و خدمه همیشه بالاترین اولویت EasyJet است.



منبع