ناوین جونز پسر ایلینویی “مثل یک اسکلت کوچک بود” در هنگام مرگ فقط 30 پوند وزن داشت: شهادت



بر اساس شهادت در دادگاه قتل، یک پسر 8 ساله ایلینویی که گفته می شود توسط والدینش از گرسنگی مرده بود، در زمان مرگش فقط 30 پوند وزن داشت و کبودی پوشیده بود.

ناوین جونز کوچولو در خانه پدر و مادرش بدون واکنش پیدا شد و بعداً در 29 مارس 2022 در بیمارستان درگذشت.

علت مرگ او سوء تغذیه مزمن و آزار جسمی بود و هر دو والدینش متهم به قتل او شدند.

مادر او استفانی جونز، 37 ساله، هفته گذشته به قتل درجه اول در ازای زندان کمتر اعتراف کرد، در حالی که پدرش براندون واکر، 41 ساله، این هفته به همین اتهام در محاکمه است.

WMBD-TV گزارش داد، در طول سه روز اول محاکمه واکر، به هیئت منصفه عکس‌های وحشتناکی از بدن پسرش – با استخوان‌های او به وضوح از روی پوستش قابل مشاهده بود – و همچنین تصاویری از شرایط بدی که پسر در آن مجبور شده بود، نشان داده شد.

به گفته دکتر آماندا یومانس از پزشکی قانونی شهرستان پیوریا روز سه شنبه، ماهیچه های نوین تحلیل رفته بود، پوستش تغییر رنگ داده بود، چربی بدنش تمام شده بود و اندام های داخلی او در زمان مرگ کمتر از اندازه و وزن طبیعی خود کوچک شده بودند. ایستگاه محلی

ناوین جونز در خانه پدر و مادرش بی توجه بود و بعداً در بیمارستان در 29 مارس 2022 با وزن 30 پوند درگذشت. خانه تشییع جنازه کناپ-جانسون
ماهیچه‌های نوین تحلیل رفته بود، پوستش تغییر رنگ داده بود، چربی بدنش تمام شده بود و اندام‌های داخلی‌اش در زمان مرگ کمتر از اندازه و وزن طبیعی‌اش کوچک شده بودند. WMBD

او گفت که مچ دست او نشانه هایی از بسته بودن را نشان می داد و کبودی هایی روی بدنش پوشیده شده بود که بدنش دیگر قادر به بهبود آن نبود.

یومانس گفت: «او به قدری سوءتغذیه بود که حتی نمی‌توانست به یک جراحت پاسخ دهد.

او افزود که ماهیچه های او در چنان حالت آتروفی بودند که به احتمال زیاد برای مدت طولانی قادر به حرکت نبود.

سایر شواهد ارائه شده در طول محاکمه نشان داد که والدین ناوین دسترسی او به غذا و حمام را محدود کرده بودند.

بر اساس شهادت پلیس و تصاویر صحنه جنایت که به دادگاه نشان داده شد، طبق گزارشات پلیس، زمانی که پسر غذای سطل زباله را خورد یا روی دیوار اتاق خوابش ادرار کرد، پیام‌هایی با یکدیگر رد و بدل کردند که نشان می‌دهد پسربچه به دیوار اتاق خوابش می‌خورد.

مادر ناوین، استفانی جونز، 37 ساله، هفته گذشته به قتل درجه یک در ازای زندان کمتر اعتراف کرد، در حالی که پدرش براندون واکر، 41 ساله، این هفته به همین اتهام در محاکمه است. زندان شهرستان پیوریا
علت مرگ نوین سوءتغذیه مزمن و آزار جسمی بود و پدر و مادر هر دو متهم به قتل او شدند. پلیس پیوریا

یادداشتی که به درب پسر چسبیده بود به برادر بزرگترش دستور داده بود که به نوین غذا ندهد و او را از اتاقش بیرون ندهد.

“انجام دادن نه به نوین هر غذا یا نوشیدنی بدهید! انجام دادن نه بگذار از اتاق بیرون بیاید!» در یادداشت خطاب به برادر بزرگتر کودک آمده است. او آنچه را که نیاز دارد دارد تا زمانی که من بیدار شوم! انجام دادن نه بلند باش!»

دادستان ها تصویری از والدینی ترسیم کردند که با دو پسرشان بسیار متفاوت رفتار می کردند.

برادر بزرگ‌تر نوین، بنتلی، که در زمان مرگ برادرش 12 سال داشت، اتاقی داشت که به زیبایی مبله شده بود با بازی‌های ویدیویی و تفنگ‌های نرف، در حالی که اتاق بی‌شک نوین فقط یک اسباب‌بازی و یک تخت با تشک کثیف و بدون ملحفه یا پتو داشت. پلیس و عکس کمد داخل اتاق پر از ادرار و مدفوع بود.

کارآگاه روبرتو واسکز آنچه را که در خانه در حین بازرسی در طول شهادت دیده و بو کرده است به اشتراک گذاشت.

به گفته پلیس و عکس‌ها، اتاق لخت ناوین فقط یک اسباب‌بازی و یک تخت با تشک کثیف و بدون ملافه یا پتو داشت. WMBD
یادداشتی که به درب پسر چسبیده بود به برادر بزرگترش دستور داده بود که به نوین غذا ندهد و او را از اتاقش بیرون ندهد. WMBD

او بوی «وحشتناکی» از اتاق نوین را توصیف کرد که شبیه «هیچ چیزی بود که تا به حال حس نکرده بودم».

وی همچنین خاطرنشان کرد که بقیه خانه های خانواده معمولی یک خانواده چهار نفره بود و آنها یک یخچال مجهز داشتند.

مادربزرگ نوین، لورا واکر، حضانت کامل پسران را بر عهده داشت و از زمانی که نوزاد بودند آنها را بزرگ کرده بود، اما اغلب آنها را به ملاقات والدینشان می برد. به گفته WMBD-TV، زمانی که مجبور شد برای مراقبت از مادر بیمارش در جولای 2021 به فلوریدا برود، آنها را تحت مراقبت والدینشان گذاشت.

او به دادگاه گفت، وقتی دو هفته بعد برگشت، آنها از پس دادن پسران به او خودداری کردند.

او از آخرین باری که نوین را درست قبل از مرگ او در بیمارستان دید، در شهادتی احساسی سه شنبه گفت.

در طول سه روز اول محاکمه واکر، به هیئت منصفه عکس‌های وحشتناکی از جسد پسرش – که استخوان‌هایش به وضوح از روی پوستش قابل مشاهده بود – و همچنین تصاویری از شرایط بدی که پسر مجبور به آن شده بود، نشان داده شد. 25newsnow

“او انسانی به نظر نمی رسید. به گزارش ایستگاه محلی، او در میان اشک گفت: شانه‌اش را لمس کردم و چیزی جز استخوان بیرون زده نبود. تمام صورتش کبودی بود. من هرگز انسانی به این لاغری ندیده بودم. مثل یک اسکلت کوچک بود.»

وکلای براندون واکر سعی کرده‌اند به دلیل ناتوانی در افزایش وزن و دریافت کالری، یبوست مزمن پسر را اثبات کنند. آنها همچنین گفتند که مادر پسر مقصر این آزار است زیرا مشتری آنها ساعت های طولانی به عنوان یک کامیون کار می کرد و اغلب در خانه نبود.

واکر در صورت محکومیت به حبس ابد محکوم می شود.



منبع