وقت آن است که اهداف تناسب اندام خود را دوباره ارزیابی کنید


وقت آن است که اهداف تناسب اندام خود را دوباره ارزیابی کنید

با نزدیک شدن به پایان سال 2023، زمان مناسبی است که یک قدم به عقب بردارید و فکر کنید – نه فقط در مورد زندگی و دستاوردهای شغلی، بلکه در سفر تناسب اندام. به راحتی می توانید اجازه دهید که شلوغی فصل تعطیلات بر تناسب اندام شما سایه افکند، اما با کمی برنامه ریزی و اراده می توانید سال را با صدای بلند به پایان برسانید.

تعیین اهداف تناسب اندام برای سه ماهه آخر فقط کاهش وزن یا عضله سازی نیست. همچنین در مورد حفظ تعادل، افزایش استقامت و افزایش سلامتی کلی است. شاید بخواهید بدون توقف 5K بدوید یا شاید هدف شما تمرین روزانه یوگا باشد.

آرزوهای تناسب اندام شما هر چه که هستند، به یاد داشته باشید که ثبات کلیدی است. از شکست ها ناامید نشوید. در عوض، آنها را به عنوان فرصت هایی برای رشد در نظر بگیرید. متمرکز بمانید، آن را سرگرم کننده نگه دارید و هر پیروزی کوچکی را در طول مسیر جشن بگیرید. به هر حال، سفر به سمت تناسب اندام یک ماراتن است، نه یک سرعت.

در اینجا چند ایده از باشگاه های بدنسازی ما در کورپوس کریستی آورده شده است تا به شما کمک کند تا اهداف تناسب اندام خود را برای سه ماهه آخر امسال دوباره ارزیابی و تعریف کنید.

دستاوردهای خود را بشناسید

خواه اهداف خود را شکست داده باشید یا گام های کوچکی به جلو برداشته باشید، هر دستاوردی سزاوار قدردانی است. با بررسی کارهایی که به دست آورده اید، به احتمال زیاد با پایان سال با انگیزه و متعهد به سفر تناسب اندام خود خواهید ماند.

روال خود را دوباره ارزیابی کنید

آیا بیش از حد روی کاردیو تمرکز کرده اید و از تمرینات قدرتی خود غافل شده اید؟ آیا عادات غذایی شما می تواند از اصلاح استفاده کند؟ با ارزیابی مجدد اهداف و برنامه های روزمره خود، می توانید این شکاف ها را شناسایی کرده و بر اساس آن برنامه خود را تنظیم کنید.

چالش های جدید را تنظیم کنید

تناسب اندام یک سفر است، نه یک مقصد. پس وقتی به یک هدف رسیدید، چرا هدف دیگری را تعیین نکنید؟

پایان سال زمان خوبی است تا مرزهای خود را پشت سر بگذارید و به ارتفاعات جدید برسید. خود را با تمرینی که قبلا انجام نداده اید به چالش بکشید. شاید بوت کمپ کمی خارج از منطقه راحتی شما باشد یا یک کلاس تناسب اندام گروهی زومبا چیزی است که همیشه می خواستید امتحان کنید. به دنبال آن برو!

بنابراین با پایان یافتن سال جاری، لحظه ای را برای تعیین اهداف برای سه ماهه آخر سال 2023 اختصاص دهید. در مورد دستاوردهای خود فکر کنید، چالش های جدید را بپذیرید و با قدرت و عزم تازه وارد سال جدید شوید. در اینجا به یک تناسب اندام و سالم تر در سال آینده می رسیم!

قبل از شروع یک برنامه ورزشی یا ایجاد تغییراتی در تغذیه خود، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید. این مقاله برای اطلاعات و ایده در نظر گرفته شده است و جایگزینی برای مراقبت حرفه ای نیست. وقتی نوبت به آموزش می رسد، پزشک بهترین فردی است که به شما کمک می کند ایمن ترین و سالم ترین رویکرد را تعیین کنید، به خصوص اگر نگرانی های مزمن یا عود کننده سلامتی دارید.



منبع