چند بار باید به باشگاه بروم؟


چند بار باید به باشگاه بروم؟

همه ما می دانیم که ورزش برای سلامت کلی مهم است، اما واقعاً چقدر باید به باشگاه برویم؟

این یک سوال عالی است! پاسخ آسانی وجود ندارد، زیرا به عوامل مختلفی از جمله اهداف تناسب اندام و برنامه شما بستگی دارد. بیایید نگاهی دقیق تر به فواید و دفعات ورزش منظم در بهترین باشگاه های بدنسازی در کورپوس کریستی بیندازیم.

تعهد را انجام دهید

با مشخص کردن اهداف سلامتی و تناسب اندام خود شروع کنید، سپس تصمیم بگیرید که چقدر احساس می کنید واقعاً می توانید متعهد به ورزش کردن باشید. شما خود را بهتر از هرکسی می شناسید، بنابراین اگر دو بار در هفته در حال حاضر قابل دسترس به نظر می رسد، از همان جا شروع کنید و ببینید که چگونه پیش می رود.

برای مثال، اگر به دنبال کاهش وزن هستید، هر هفته چند روز تمرینات هوازی و وزنه برداری انجام دهید. بر روی فعالیت هایی تمرکز کنید که به طور خاص چربی سوزی را هدف قرار می دهند. اگر هدف شما بیشتر بر تقویت قدرت متمرکز است، وزنه برداری کلید اصلی است. ورزش سه یا چهار روز در هفته باید این کار را انجام دهد.

مهم نیست که چه تصمیمی می گیرید، سعی کنید مطمئن شوید تمرین شما چیزی است که در دراز مدت هم لذت بخش و هم پایدار است. هنگامی که برنامه‌ای دارید که کار می‌کند، به راه خود ادامه دهید و آن دستاوردها را بدست آورید!

برای ورزشگاه وقت بگذارید

این می تواند یک چالش باشد که در برنامه شلوغ خود برای باشگاه وقت بگذارید، اما ناامید نشوید! با کمی سازماندهی و برنامه ریزی، زمان منظم باشگاه نباید استرس بیشتری در زندگی شما ایجاد کند.

با ایجاد یک بازه زمانی واقعی شروع کنید که در آن می توانید رفتن به باشگاه را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید. اگر هر روز نیم ساعت قبل یا بعد از کار یا حتی در هنگام ناهار به خودتان وقت می دهید، آن را در برنامه خود قرار دهید (و به آن پایبند باشید). یک ایده عالی دیگر این است که کیف باشگاه خود را از قبل آماده کنید. سپس می توانید آن را بگیرید و زمانی که زمانش رسید بروید.

به دنبال راهنمایی باشید

شاید بهترین توصیه این باشد که از یک متخصص تناسب اندام راهنمایی بگیرید. مربیان شخصی در Corpus Christ شما را می شناسند – اهداف، مهارت ها و ترجیحات شما – تا به شما در طراحی یک برنامه موثر کمک کنند. همچنین فرم، شدت و فرکانس مناسب تمرینات خود را یاد خواهید گرفت.

هر چند وقت یک بار باید به باشگاه بروید؟ فقط از ما بخواهید – ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!