باربیکیو و تناسب اندام تگزاس


باربیکیو و تناسب اندام تگزاس

سلام به علاقه مندان به تناسب اندام کورپوس کریستی! چه به طور منظم در باشگاه های بدنسازی ما در کورپوس کریستی باشید و چه تازه سفر تناسب اندام خود را شروع کرده اید، یک چیز مسلم است – غذا سوخت است. اما بیایید صادق باشیم، چه کسی عاشق یک اغراق گاه به گاه نیست؟

اهمیت تعادل

یافتن تعادل بین انتخاب های سالم و زیاده روی های غذایی برای حفظ سلامت جسمی و روانی ضروری است. این در مورد محروم کردن خود نیست. این در مورد ایجاد یک رویکرد پایدار برای غذا خوردن است که از اهداف تناسب اندام شما پشتیبانی می کند و در عین حال امکان لذت بردن از لذت های آشپزی زندگی را نیز فراهم می کند!

غذا خوردن بصری را وارد کنید

آیا در مورد این رویکرد در تغذیه شنیده اید؟ این تکنیکی است که شما را تشویق می‌کند به سیگنال‌های گرسنگی و سیری بدن خود گوش دهید، زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید و زمانی که سیر شدید دست از کار بکشید. این رویکرد به شما اجازه می دهد تا گاه به گاه لذت ببرید (سلام، صبحانه یکشنبه!) بدون اینکه پیشرفت تناسب اندام شما را مختل کند.

در کورپوس کریستی، ما با انبوهی از کباب‌پز تگزاس، میوه‌های رسیده، و غذاهای خوشمزه محلی، برکت داریم. چرا بعد از یک تمرین سخت در باشگاه های بدنسازی کورپوس کریستی خود از یک بشقاب تاکوی میگو لذت نمی برید؟ یا بعد از دویدن طولانی در امتداد جلوی خلیج، یک تکه شکلات تلخ مصرف کنید؟ کلید اعتدال است.

با غذاهای جدید و تکنیک های آشپزی آزمایش کنید

امتحان کردن غذاهای جدید و آزمایش تکنیک های مختلف آشپزی می تواند غذای سالم را سرگرم کننده کند. برای مثال، کباب کردن، روشی عالی برای طعم دادن بدون افزودن چربی یا کالری اضافی است. یا در مورد تهیه یک اسموتی مغذی با میوه های محلی برای یک میان وعده سریع بعد از تمرین چطور؟

نمونه هایی از انتخاب های متوازن

یک رژیم غذایی متعادل ممکن است به شکل زیر باشد:

  • روز خود را با یک صبحانه پر پروتئین مانند تخم مرغ همزده با اسفناج و آووکادو شروع کنید.
  • برای ناهار، یک سالاد مقوی با مرغ یا ماهی کبابی انتخاب کنید.
  • بعد از ظهر از یک میان‌وعده آجیل و میوه‌های تازه لذت ببرید، سپس روز خود را با یک شام رضایت‌بخش از استیک بدون چربی، کینوآ و سبزیجات برشته کامل کنید.

و بله، جا برای آن تکه پیتزا یا قاشق بستنی وجود دارد – فقط به یاد داشته باشید که در حد اعتدال از آن لذت ببرید!

در نهایت، همه چیز در مورد تعادل و پایداری است. مراکز تناسب اندام ما در کورپوس کریستی مملو از افرادی است که به سلامتی خود اختصاص داده شده‌اند و ایجاد تعادل بین انتخاب‌های غذایی سالم با لذت بخشی ضروری از این سفر است. بنابراین، پیش بروید و هر لقمه را بچشید – شما آن را به دست آورده اید!

به یاد داشته باشید، این سفر شماست. غذاها، تکنیک های پخت و پز را آزمایش کنید و آنچه را که برای شما بهتر است بیابید. در اینجا رسیدن به اهداف تناسب اندام ما بدون قربانی کردن لذت غذای خوب است!



منبع