چگونه در فصل تابستان در گرمای دبی تناسب اندام بمانیم؟


نحوه زندگی ما تا حدودی تحت تأثیر ویژگی های منحصر به فرد هر فصل از سال است. اینکه چگونه باید فعالیت بدنی خود را در شرایط مختلف تنظیم کنیم یکی از بارزترین آنهاست. بدن شما در طول فصل تناسب اندام تابستانی دبی با تغییرات مختلفی روبرو خواهد شد – که ممکن است به برخی از آنها عادت نداشته باشید، به خصوص اگر قبلاً آنجا نبوده اید.

گزینه های زیادی برای فعالیت بدنی سالم در این منطقه وجود دارد. با این حال، هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه و مکان تمرین، آب و هوای گرم دبی باید در سرلوحه ذهن شما باشد. خوشبختانه ما در چنین مواردی تجربه زیادی داریم. برای کمک به ورزش ایمن در گرمای تابستان دبی، چند نکته مهم را در زیر ادامه دهید.

محدودیت های خود را بشناسید و از جلو بردن بیش از حد مسائل خودداری کنید.

ندانستن محدودیت های خود یکی از بزرگترین خطرات در طول فصل تناسب اندام تابستانی در دبی است. هنگام ورزش در تابستان در این بخش از جهان، باید بسیار مراقب باشید. اگر در شرایط خوبی نیستید یا تازه وارد هستید، این برای شما بسیار مهم است. برای درک شرایط و نحوه واکنش بدنتان به آنها، اگر اولین بار است که اینجا هستید، زمانی را برای چند پیاده روی در ساعات مختلف روز اختصاص دهید.

اگر مراقب خود نباشید، آسیب‌ها شایع هستند و یکی از دلایل افزایش تعداد پزشکان در دبی است. جمعیت جوان و مشتاق ورزش با درآمد قابل تصرف در دبی می خواهند از خود مراقبت کنند. برای بسیاری از راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی در دبی می تواند یک مدل کسب و کار پرسود باشد و متخصصان متعدد ورزشگاه و آموزش شخصی را که در آن منطقه تجارت می کنند تکمیل کند.

هیدراتاسیون کلید است

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام ورزش کردن در فصل تابستان باید در نظر داشته باشید این است که همیشه حداقل یک لیتر آب در دسترس داشته باشید. شانس شما برای کم آبی در تابستان های دبی بسیار زیاد است کم آبی بدن می تواند باعث فروپاشی شما شود و در موارد شدید منجر به اثرات جدی مرتبط با سلامتی شود! به این ترتیب، باید مطمئن شوید که همیشه هیدراته شده اید. با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه باید مقداری آب اضافی با خود حمل کنید. چه در دوره های مربی شخصی ارائه شده در دبی شرکت کنید و چه در یک برنامه تناسب اندام تابستانی دبی شرکت می کنید، دلایل زیادی برای هیدراته ماندن وجود دارد، صرف نظر از اینکه چقدر بدیهی به نظر می رسد. برای زندگی به آب زیادی نیاز دارید چه برسد به ورزش در دبی. بنابراین، داشتن آب همیشه در دسترس شما ضروری است.

آیا آب می تواند به اهداف کاهش وزن شما کمک کند؟

آره! در واقع آب می تواند به کاهش وزن کمک کند. همچنین می توانید برای حفظ وزن خود از آب استفاده کنید، اگر از قبل در وضعیت خوبی هستید. در اینجا نحوه کمک آب به شما در دستیابی به موارد بالا آمده است:

آب به طور طبیعی به سرکوب اشتها کمک می کند. وقتی آب می نوشید دیگر احساس گرسنگی نمی کنید. مردم تمایل دارند این واقعیت شناخته شده را نادیده بگیرند. شما می توانید با خوردن یک یا دو لیوان آب قبل از نشستن برای صرف غذا، اشتهای خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

با نوشیدن آب کالری بیشتری می سوزانید. مقدار انرژی که در زمان استراحت و زمانی که فعال هستید می سوزانید را می توان با نوشیدن آب به میزان قابل توجهی افزایش داد.

همچنین با نوشیدن آب، تعداد کالری مصرفی خود را به صورت مایع کاهش می دهید. آب نه تنها سالم است، بلکه بر خلاف سایر نوشیدنی ها و نوشیدنی ها مانند قهوه، الکل و نوشابه های گازدار بدون کالری است.

همچنین می توانید با کمک آب بدن خود را از مواد زائد پاکسازی کنید. هر چیزی که دریافت می کنید زمانی که مقدار کافی آب در بدن وجود داشته باشد توسط بدن با کارایی بیشتری پردازش می شود.

آخرین اما نه کم اهمیت، آب به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند. آب علاوه بر انجام وظایف اصلی خود در بدن، در تنظیم دمای بدن شما – که هنگام ورزش در گرمای تابستان مهم است – نقش اساسی دارد. این نه تنها عرق کردن موثر را تسهیل می کند، بلکه استقامت شما را نیز افزایش می دهد.

اهمیت مصرف آب کافی با خواندن مطالب بالا نمی تواند واضح تر باشد. با این حال، اجتناب از نوشیدن آب بیش از حد نیز مهم است. برای اینکه بفهمید چقدر آب برای حفظ عملکرد بهینه شما کافی است، وقت بگذارید و سپس با خوردن جرعه جرعه هر از چند گاهی سیستم خود را تازه کنید.

اگر می خواهید فصل تناسب اندام تابستانی دبی موفقی داشته باشید، زمان بندی بسیار مهم است.

این یک واقعیت واضح و واضح است که ورزش منظم نقش کلیدی در شما دارد سلامت روان و جسم. با وجود گرما، مهم است که با برنامه تمرینی خود ادامه دهید. با این حال، با توجه به اینکه تابستان‌های دبی واقعاً چقدر گرم است، باید در مورد زمان تمرینات خود هوشمندانه عمل کنید. برای بهترین تمرینات، زمان بندی کامل ضروری است. برای پیدا کردن راهی برای دوری از گرما، باید از قبل برنامه ریزی کنید. به عنوان یک قانون کلی باید بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر از ورزش کردن خودداری کنید.

انتخاب زمان مناسب از روز برای تمرین ضروری است.

شما با تمرین در این ساعات، زمانی که خورشید داغ ترین است، خود را در معرض خطر جدی سلامتی قرار می دهید. به این ترتیب، باید تمرینات خود را در بعدازظهر یا صبح زمان بندی کنید. به چند دلیل، تمرین صبحگاهی برای اکثر افراد گزینه بهتری است. برای شروع، یکی از بهترین راه ها برای شروع روز، دویدن صبحگاهی است. هر مربی تناسب اندام در دبی می تواند تأیید کند که یکی از بهترین راه ها برای بیدار کردن مغز و آماده کردن آن برای بقیه روز، ورزش کردن در صبح است. علاوه بر این، با ورزش صبحگاهی روز خود را آزاد خواهید کرد.

به جای اینکه بیش از حد لازم به خودتان فشار بیاورید، همه چیز را آسان بگیرید.

از طرف دیگر، می توانید دوچرخه سواری یا دویدن را در فاصله کوتاهی امتحان کنید. با این حال، شما نباید خیلی دور بروید. قبل از شروع تمرین به طور منظم، توصیه می شود که سطح تناسب اندام خود را بسنجید و احساس کنید که بدن شما چگونه به آب و هوا واکنش نشان می دهد. اگر مراقب نباشید می توانید خود را در معرض مشکلات جدی سلامتی قرار دهید. در صورت امکان باید از تنها رفتن خودداری کنید. همانطور که همه اینها را فهمیدید، یک دوست را همراهی کنید. از طرف دیگر، می توانید با درخواست از مربی خود برای همراهی، استقامت خود را به روشی آهسته و ایمن افزایش دهید.