جو شوئن احساس می‌کند که غول‌ها اکنون در وضعیت بسیار بهتری هستند.


حداقل اکنون می تواند از یک لیوان یا یک بطری آب استفاده کند.

جو شوئن گفت: “من سال گذشته از یک شلنگ آتش نشانی آب می خوردم.”

هیچ جذابیت زیادی برای چنین اضطرابی وجود ندارد، به همین دلیل است که شوئن امروزه بسیار راحت‌تر است تا با تمام کارهایی که در کار سخت خود با آن‌ها سر و کار داشته باشد، به‌عنوان مدیر کل غول‌ها به پیشبرد فرنچایز اعتماد می‌کند. کمی بیشتر از یک سال تقویمی از زمانی که او استخدام شد و به سرعت نقل مکان کرد تا برایان دابل را به عنوان سرمربی خود بیاورد، می گذرد. Schoen و Daboll با هم شراکتی را تقویت کردند که اولین بار در طول چهار سال همکاری با Bills ایجاد شد. غول ها از این رابطه سود می بردند. هیچ کس انتظار نداشت که تیم 9-7-1 برود و در یک بازی پلی آف پیروز شود، اما شوئن و دابول این کار را انجام دادند.

طبیعی بود که شوئن در اوایل هفته و در طول مدت حضورش در Senior Bowl در موبایل، آلا، همه اینها را منعکس کند. این بار این احساس را خیلی بیشتر دوست داشت.


جو شوئن، جنرال موتورز غول‌های نیویورک، دوشنبه، 23 ژانویه 2023، در ایست رادرفورد، نیوجرسی، در مرکز آموزشی Quest Diagnostics با رسانه‌ها صحبت می‌کند.
شوئن در اولین سال پر از شگفتی ها به عنوان GM غول ها فکر کرد.
کوری سیپکین برای NY POST

شوئن در مورد برنامه سفر خود در سال گذشته گفت: “من یک روز پس از کنفرانس مطبوعاتی دابس آمدم، بنابراین ما کارکنانی در محل نداشتیم.” “این اولین باری بود که با کارکنان کالج ملاقات می کردم – هیچ یک از پیشاهنگان را نمی شناختم، چند نفر از آنها را می شناختم اما آنها را ندیده بودم. من امسال خیلی راحت تر هستم، فرآیندها در جای خود هستند، کارکنان سر جای خود هستند.

“امسال نسبت به سال گذشته احساس خیلی بهتری دارم، فقط با داشتن کادر فنی، من و دابس در یک راستا قرار داریم، کادر دفاعی و پرسنل هم تراز هستند، کادر تهاجمی با کارکنان همسو هستند، ما در حال حرکت هستیم. همان صفحه از نظر آنچه ما در روند رو به جلو به دنبال آن هستیم. ما اکنون یک چرخه سال را پشت سر گذاشته‌ایم، 365 روز همه چیز را با هم انجام داده‌ایم و همه انتظارات را می‌دانند. بله، فکر می‌کنم امسال در شرایط بسیار بهتری هستیم.»

این نوید خوبی برای غول‌ها است، که پس از باختشان به ایگلز در دور حذفی NFC به حالت خارج از فصل رفتند. در حالی که ایگلز برای دیدار Super Bowl LVII خود با چیفز آماده می‌شود، غول‌ها وظیفه دارند تا بفهمند که چگونه شکاف فیلادلفیا را در NFC شرقی کم کنند.

در چیزی که اساساً یک دوره آزمایشی بود، سال گذشته شوئن در یک دوره آژانس آزاد با فضای ناچیز دستمزد در اختیارش قرار گرفت و در اولین پیش نویس NFL خود به عنوان مسئول کل عملیات شرکت کرد. سال گذشته در این زمان، او از نظر مطالعه پیش نویس چشم اندازها، بسیار جلوتر از جایی بود که اکنون در آن قرار دارد. این موضوع برای او به عنوان دستیار مدیر کل بیلز مورد توجه قرار گرفت. امسال، با توجه به سایر الزامات نظارتی که در زمان او وجود داشت، این تمرکز او نبود.


جو شوئن، جنرال موتورز نیویورک جاینتز، چپ، و سرمربی برایان دابول، در مرکز آموزشی کوئست دیاگنوستیک، دوشنبه، 23 ژانویه 2023، در ایست رادرفورد، نیوجرسی با رسانه ها صحبت می کنند.
دابول و شوئن قبلاً روی بیلز با هم کار کرده بودند.
کوری سیپکین برای NY POST

دابول و شوئن یک سال پیش در Senior Bowl گرد هم آمدند و با دو انتخاب اصلی مسلح شدند، زیرا جاینتز در درفت 2022 شماره 5 و 7 را در اختیار داشت. شوئن از آنها استفاده کرد تا اولین کلاس درفت خود را به عنوان یک مدیر کل NFL انتخاب کند، کیوان تیبودو، مدافع خط دفاعی خارجی و تکل تهاجمی ایوان نیل را با آن انتخاب های دور اول انتخاب کرد. این بار، جاینتز صاحب انتخاب شماره 25 است.

اولین بار در طول چرخه برای شون و دابول هیچ مشکل مهمی وجود نداشت، عمدتاً به این دلیل که این دو از سال‌های زندگی مشترکشان در بوفالو، شون به عنوان دستیار ارشد مدیر کل براندون بین و دابول به عنوان هماهنگ‌کننده تهاجمی بیلز، رابطه کاری و شخصی داشتند. یک سال بعد، انتظار می رود که این روند حتی کارآمدتر اجرا شود.


جو شوئن، سمت چپ، پیش از باخت جاینتز به ایگلز در 21 ژانویه، با مالک مشترک استیو تیش راه می‌رود.
جو شوئن، سمت چپ، پیش از باخت جاینتز به ایگلز در 21 ژانویه، با مالک مشترک استیو تیش راه می‌رود.
چارلز ونزلبرگ / نیویورک پست

شوئن پس از بررسی تمرین‌ها و بازی‌های ستاره‌های کالج، در جلسات آژانس رایگان شرکت می‌کند، طرح حمله ترکیبی پیشاهنگی NFL را برای آن رویداد در هفته آخر فوریه و هفته اول مارس در ایندیاناپولیس برنامه‌ریزی می‌کند. سپس جلسات پیش نویس گسترده، بازدید از بازیکنان، روز های حرفه ای برای شرکت و در نهایت، گردآوری پیش نویس هیئت مدیره غول ها به عنوان راهنما برای انتخاب 9 انتخاب خود از آن استفاده می کنند. غول‌ها در حال حاضر 9 انتخاب درفت دارند و می‌توانند در مجموع به 11 مورد صعود کنند، زیرا احتمالاً دو انتخاب اضافی – احتمالاً در دور پنجم و هفتم – برای از دست دادن ایوان انگرام، لورنزو کارتر و آستین جانسون در قرارداد آژانس آزاد در سال 2022 دریافت خواهند کرد. دوره زمانی.

کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بار دوم باید سواری نرم تری داشته باشد، بدون نوشیدن شلنگ آتش نشانی برای Schoen.