خواب بهتر می خواهید؟ این 13 ابزار تغییر دهنده زندگی را امتحان کنید


خواب کافی غیر قابل مذاکره است. با فواید بسیار زیادی هم برای ذهن و هم برای بدن ما (مانند بهبود خلق و خو و انرژی، افزایش بهره وری و تمرکز، عملکرد سیستم ایمنی قوی تر و متابولیسم تقویت شده)، خواب بدون هیچ استدلالی خودمراقبتی است. و در حالی که عادات روزانه سالم – مانند ورزش کردن، اجتناب از کافئین در اواخر روز و کاهش قرار گرفتن در معرض نور آبی – می تواند به بهبود بهداشت خواب شما کمک کند، گاهی اوقات ما به کمی حمایت اضافی نیاز داریم. به علاوه، اگر قصد دارید در مورد هر چیزی *اضافی* رفتار کنید، ممکن است سلامت خواب شما نیز باشد! بنابراین، اگر به دنبال محصولات خواب ساده (و در عین حال کاملاً متحول کننده) برای خواب خود هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. به ما اعتماد کنید، به این ابزار خواب نیاز دارید!

مربوط: چالش 14 روزه خواب بهتر

بهترین محصولات خواب که زندگی شما را تغییر می دهد

پتو وزن دار

اگر به دلیل داشتن ذهنی مسابقه‌دهنده تمایل به پرت کردن و چرخاندن دارید یا با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنید، یک پتوی وزن‌دار ابزاری برای خواب است که زندگی شما را به کلی تغییر می‌دهد. با فشار ملایم و در عین حال تسکین دهنده، پتوهای وزن دار کمک می کنند سیستم عصبی را آرام کنید و تولید هورمون های آرام بخش و تقویت کننده خلق و خو مانند سروتونین و ملاتونین را تحریک می کند. به علاوه، آنها دنج و آرام هستند و احساس می کنند که یک در آغوش گرفتن بزرگ هستند! ما این را دوست داریم پتو وزن دار Bearaby.

مدیتیشن خواب هدایت شده

مدیتیشن خواب – مانند لالایی برای بزرگسالان، با مزایای بسیار بیشتر. و با کتابخانه FitOn ما پر از مراقبه های خواب، در کمترین زمان مانند یک نوزاد چرت خواهید زد. به سادگی play را فشار دهید و اجازه دهید مربیان FitOn ما شما را از سر و بدن خود راهنمایی کنند.

در اینجا برخی از موارد دلخواه FitOn ما آمده است:

ماسک دور چشم ابریشم

تحقیقات نشان می دهد خوابیدن در اتاق تاریک به طور قابل توجهی کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد – حتی نشان داده شده است که برای شما مفید است سلامت روان! اما نشان داده شده است که خوابیدن با نور اثر معکوس دارد – حتی اگر کم نور باشد! بنابراین، واقعاً، سرمایه گذاری روی ماسک خواب یک ضرورت خواب است. به علاوه، این ماسک چشم ابریشم خنک کننده، غیر تحریک کننده و راحت است.

ترکیب اسانس چاه خواب ساجه

اگر هنوز روی یک دیفیوزر سرمایه گذاری نکرده اید، این نشانه شما برای دریافت آن است! سپس، به سادگی یک ترکیب آرام بخش و تسکین دهنده استرس از روغن های ضروری را اضافه کنید این یکی از Saje Wellness. ساخته شده با موادی مانند بابونه رومی، اسطوخودوس، و سنبل الطیب، ذهن و بدن خود را به حالتی عمیق از آرامش و استراحت می فرستید.

ساعت خواب لوفتی

ساعت رویاهای ما، برای خواب رویاهایمان طراحی شده با نویز سفید و صداهای طبیعت برای خواب عمیق تر و طولانی تر. به علاوه، یک زنگ هشدار ملایم (بدون تکان) که شما را همانطور که بدنتان به طور طبیعی بیدار می کند، بیدار می کند. با گزینه هایی برای مدیتیشن، حمام صوتی، و نفس کشیدن، این رویایی است که به حقیقت می پیوندد! حتی می‌توانید آن را برای موسیقی خود با تلفن خود همگام کنید، در حالی که تلفن خود (و نور آبی مزاحم خواب) را در فاصله‌ای دور نگه دارید.

غبار رویایی آب ماه

برای خودتان یک شیر ماه جادویی درست کنید گرد و غبار رویا از مون جویس این معجون شاداب که با گیاهان خواب آور (مانند دانه عناب، بابونه و آشواگاندا) استفاده شده در طب سنتی چینی و آیورودا ساخته شده است، شما را با لذتی شیرین همراه خواهد کرد. با آب گرم دم کنید یا از این ترکیب گل با شیر بخار پز شده غیر لبنی و مقداری عسل لذت ببرید.

چای گیاهی خواب شیرین Numi

صحبت از چای خواب آور شد، این ترکیب گیاهی را از زنگ زدن تلاش. عاری از ملاتونین، این یک راه طبیعی برای آرام کردن و حمایت از آرامش برای یک خواب سالم است. فرموله شده با گل و مواد گیاهی مانند بابونه، ریشه سنبل الطیب، گل ساعتی، رازک و بادرنجبویه برای خواب شیرینی که از علم حمایت می شود.

تست خواب و استرس Everlywell

آیا می خواهید به علت اصلی بی خوابی یا مشکلات خواب خود برسید؟ این را امتحان کن تست خواب و استرس از Everlywell! این تست در خانه، هورمون‌های مهم خواب و استرس (از جمله ملاتونین و کورتیزول) را اندازه‌گیری می‌کند تا سطح پایه شما را تعیین کند و میزان عدم تعادل شما را اندازه‌گیری کند. به‌علاوه، آن‌ها بر اساس نتایج شما بازخورد و توصیه‌هایی را به شما ارائه می‌دهند – قطعاً یک ابزار خواب تغییر دهنده زندگی!

خودتان را بخوانید تا بخوابید

اگر می خواهید خواب بهتری داشته باشید، سعی کنید وسایل الکترونیکی را خاموش کنید و به یک کتاب دلپذیر بپردازید. برای بهبود خواب نشان داده شده است کیفیت و کاهش دهد فشارمطالعه قبل از خواب هم برای مغز و هم برای بدن ما مفید است. در حالی که همه ما علایق متفاوتی داریم، سعی کنید به کتابی برسید که جذاب باشد اما بیش از حد محرک نباشد!

برخی از گزینه های عالی عبارتند از:

پودر منیزیم CALM

منیزیم یک مکمل خواب مبتنی بر علم است و بخشی از برنامه روزانه شبانه ماست. به نفع نشان داده شده است کیفیت خواب، مدت زمان خواب و مسائل مربوط به سلامت روانی که در شب‌های بی‌خوابی نقش دارند (مانند افسردگی و اضطراب)، همه ما به دنبال افزودن این ماده معدنی به نوشیدنی‌های شبانه خود هستیم. در حالی که ما از طرفداران بزرگ نوشیدنی گازدار پودری اصلی Calm هستیم، این فرمول ذهن و استرس جدیدترین وسواس خواب ما است. ساخته شده با منیزیم و L-theanine، واقعا یک فنجان آرامش است.

اسپری بالش خواب عمیق

با رایحه های تسکین دهنده اسطوخودوس، بابونه و وتیور خود را بخوابانید. این توسط دانشمندان علوم اعصاب بررسی شده و در آزمایشات بالینی آزمایش شده است اسپری بالش خواب عمیق نشان داده شده است که زمان خواب را به روش درمانی بهبود می بخشد.

ست ورق هسته لوکس بروکلین

اگر می‌خواهید در خواب زیاده‌روی کنید، می‌توانید روی یک فضای فوق‌العاده لوکس نیز سرمایه‌گذاری کنید مجموعه ورق. ورقه های ساتن صاف ابریشمی، تعداد 480 نخ، و به طور مستقل برای مواد مضر آزمایش شده است. به اندازه کافی گفت.

حلقه اورا

اگر می خواهید خواب خود را بیوهک کنید و بر اساس داده های واقعی تغییراتی ایجاد کنید، حلقه اورا ممکن است فقط ابزار خواب تغییر دهنده زندگی برای شما باشد. ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب شما را ردیابی می کند، دمای مرکزی شما را کنترل می کند و به شما می گوید که در هر چرخه خواب چه مدت خوابیده اید. بعلاوه، بینشی در مورد سطح فعالیت، سطح اکسیژن و برای زنان، چرخه قاعدگی ارائه می دهد. با ارائه یک نمره کلی خواب به شما، این یک راه عالی برای دیدن اینکه در چه زمینه‌هایی باید با داده‌های بی‌درنگ برای پشتیبان‌گیری از آن‌ها بهبود پیدا کنید، است!

برای خوابیدن مشکل دارید؟ این محصولات خواب را امتحان کنید!

با شب های بی خوابی خداحافظی کن! با این محصولات خواب ساده (اما تغییر دهنده زندگی)، روال خواب شما در شرف تغییر است. با داده‌های بی‌درنگ از فناوری‌های پوشیدنی و آزمایش‌های آزمایشگاهی گرفته تا چای‌های خواب‌آلود، ماسک‌های ابریشمی چشم و ملحفه‌های ساتن، شما در حال فرو رفتن در خوابی هستید که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست! در حالی که روش‌های سبک زندگی زیادی برای حمایت از یک خواب سالم وجود دارد، درمان گاه به گاه هدیه سلامتی می‌تواند بازی را تغییر دهد!