علیرغم ادعای خلاف این ادعای پلیس، جنایات در نیویورک همچنان از زمان اصلاح وثیقه 47.5 درصد افزایش یافته است


اداره پلیس شهر نیویورک هفته گذشته بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن از کاهش 0.4 درصدی جرایم «شاخص» (قتل، تجاوز، سرقت، سرقت، جنایت، سرقت بزرگ، و سرقت خودرو) برای سال 2023 تا به امروز در مقایسه با همان سال خبر داد. دوره در سال 2022

اگر از افزایش 47.5 درصدی در همین شاخص جرایم نسبت به دوره مشابه در سال 2019، آخرین سال قبل از اصلاحات در عدالت کیفری، رضایت دارید، تا آنجا که پیش می‌رود، خبر خوبی است.

فقط زمان زیادی بود که شهردار متوجه شد که می تواند با استفاده از سال گذشته به عنوان یک رقم پایه پیشرفت در مبارزه با جرم و جنایت نشان دهد.

ببینید، تقریباً در هر سال از سال 1993 تا 2019، جرم کلی در شهر نیویورک کاهش یافته است.

در واقع، جرم و جنایت در شهر از سال 2015 تا 2019 رو به کاهش بود، حتی با افزایش جرم و جنایت در فیلادلفیا، شیکاگو، بالتیمور و بسیاری دیگر از شهرهای بزرگ آمریکا.

سپس، در سال 2019، مجلس قانونگذاری ایالت نیویورک اصلاحات وثیقه و سایر اصلاحات مترقی در عدالت کیفری را تصویب کرد که تقریباً همه آنها در 1 ژانویه 2020 اجرایی شدند.


عکسی از اریک آدامز
شهردار اریک آدامز در حال کاهش نرخ جرم و جنایت در نیویورک است.
اریک پنزیچ / شاتر استوک

در نتیجه این قوانین جدید، بین نوامبر 2019 تا ژانویه. در 1، 2020، بیش از 2000 مجرم شغلی از زندان های شهر آزاد شدند.

تا 15 مارس 2020، قبل از هر گونه محدودیت کووید، جرم و جنایت در شهر نسبت به مدت مشابه در سال 2019، 20 درصد افزایش یافته بود و یک دوره متوالی 27 ساله کاهش جرم را معکوس کرد.

اکنون شهر می‌خواهد با استفاده از سطوح بالای جرم و جنایت در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان پایه، به‌جای سطوح بسیار پایین‌تر جرم قبل از «اصلاحات» ۲۰۱۹، «پیشرفت» را در مبارزه با جرم و جنایت نشان دهد.

اما این در واقع فقط تعریف یک نرمال جدید است.

آمار خود NYPD برای شش هفته اول سال 2023، (آخرین اعداد Compstat موجود)، در مقایسه با شش هفته اول در سال 2019 (قبل از “اصلاح”)، موارد زیر را نشان می دهد (در زیر):

من احترام زیادی برای کیچانت سیول، کمیسر NYPD قائل هستم و هنوز فکر می کنم که شهردار آدامز موقعیت خوبی برای رهبری مبارزه برای بازگرداندن سلامت عقل به سیستم عدالت کیفری ما دارد.


NYPD نرخ جرم و جنایت را از فوریه 2019 تا فوریه 2023 به اشتراک گذاشته است.
NYPD نرخ جرم و جنایت را از فوریه 2019 تا فوریه 2023 به اشتراک گذاشته است.

در واقع من به او رای دادم. همچنین می‌دانم که هر دوی آنها تحت فشار بسیار زیادی برای به دست آوردن نتایج هستند.

اما کاهش 0.4 درصدی جرایم به مدت یک ماه به سختی می تواند موفقیت آمیز تلقی شود، در حالی که هنوز جرایم بزرگ 47.5 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته باشد.

بدترین بخش در مورد این آمار کاهش 0.4 درصدی این است که به حامیان «اصلاحات» مترقی و قانونگذاران یک نقطه صحبت گمراه کننده دیگر در مورد اینکه چگونه ترس از جرم غیرمنطقی است، می دهد.

پس از همه، آنها می گویند، جنایت در حال حاضر کاهش یافته است.

واقعیت تلخ این است که قانونگذاران مترقی تصمیم گرفته اند که افزایش جرم و جنایت در خیابان های ما هزینه قابل قبول اصلاحات عدالت کیفری آنهاست.

اما آنها نمی توانند و نمی خواهند این را در ملاء عام بپذیرند.

در عوض، آنها انکار می کنند که افزایش جرم و جنایت مصادف با اصلاحات نتیجه اصلاحات است، و داده های بیشتری را طلب می کنند و انکار می کنند که ده ها هزار قربانی اضافی (عمدتاً سیاه و قهوه ای) هر سال پس از اصلاحات چیزی را ثابت می کنند.

کمیسر و شهردار بهتر است به مقایسه آمار جرم و جنایت امروز با ارقام قبل از اصلاحات 2019 ادامه دهند، نه اینکه دنبال تیترهای مطبوعاتی سریع و مطلوب، اما گمراه کننده باشند.

در غیر این صورت، آنها نه تنها بحث، بلکه هر گونه شانس واقع بینانه برای جبران آسیب های این اصلاحات را از دست خواهند داد.

جیم کوین، دادستان اجرایی در دفتر کوئینز DA بود.