وقتی از اوهایو پرسیده شد، بوتیجیگ می گوید که در «زمان شخصی» است


وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، هنگامی که اواخر روز سه‌شنبه در مورد برنامه‌هایش برای بازدید از محل خارج شدن قطار از ریل در شرق فلسطین، اوهایو – قبل از اینکه بپرسد آیا می‌تواند از خبرنگار عکس بگیرد یا خیر، در «زمان شخصی» بوده است.

جنی تائر، که ویدیوی 46 ثانیه ای را منتشر کرد در توییتر، خود را به Buttigieg به عنوان خبرنگار بنیاد Daily Caller News معرفی کرد که او با شوهرش Chasten در خیابان راه می رفت.

به مردم اوهایو، فلسطین شرقی، که در حال حاضر رنج می برند، چه دارید؟ Taer از 41 ساله پرسید.

بوتیگیگ پاسخ داد: “من شما را به ده ها مصاحبه ای که امروز انجام داده ام ارجاع می دهم و اگر می خواهید گفتگوی ترتیب دهید، حتما با دفتر مطبوعاتی ما تماس بگیرید.” “من می خواهم آن گفتگو را با شما داشته باشم.”

“پیامی برای آنها دارید؟” تار اصرار کرد.

من انجام می دهم و امروز بارها آن را با مطبوعات در میان گذاشتم. من شما را به آن نظرات ارجاع می دهم.


وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، به خبرنگاری می گوید که در آنجا حضور دارد "زمان شخصی" هنگامی که از او در مورد برنامه سفر به فلسطین شرقی، اوهایو برای مشاهده شخصاً خروج قطار از ریل سؤال شد.
وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، هنگامی که از او در مورد برنامه سفر به فلسطین شرقی، اوهایو برای مشاهده شخصاً خروج قطار از ریل پرسیده شد، به خبرنگاری می گوید که او در «زمان شخصی» است.
توییتر / @JennieSTaer

طائر پرسید که آیا می تواند آن پیام را با او به اشتراک بگذارد.

«نه. من قصد دارم شما را به نظراتی که در مطبوعات دادم ارجاع دهم زیرا در حال حاضر کمی وقت شخصی می گذارم و در خیابان راه می روم.

بوتیگیگ در پاسخ به این سوال که چه زمانی به اوهایو سفر خواهد کرد، گفت که “زمانی که من آماده باشم آن را به اشتراک خواهد گذاشت.”


جنی تائر، خبرنگار دیلی کالر، با وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، در مورد برنامه هایش برای سفر به اوهایو برای بررسی خروج قطار از ریل مواجه شد.
جنی تائر، خبرنگار دیلی کالر، با وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، در مورد برنامه هایش برای سفر به اوهایو برای بررسی خروج قطار از ریل مواجه شد.
توییتر / @JennieSTaer

در آن لحظه، یکی از اعضای کابینه ایستاد و از طائر پرسید که آیا می تواند از او عکس بگیرد.

طائر در پست توییتری خود گفت: «حدس می‌زنم او از این کار خوشش نیامد، بنابراین از من عکس گرفت. من هستم [sic] فقط کارم را انجام می دهم، قربان.»

این مبادله عجیب و غریب باعث شد بسیاری از محافظه کاران به شدت عصبانی شوند.

نخبگانی که ناراحت می شوند اینگونه عمل می کنند. ستون نویس هیل توییت کرد جو کونچا. “شگفت آور است که تعداد کمی از اعضای مطبوعات در این مورد اظهار نظر می کنند.”

“چرا وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، به عکس یکی از اعضای مطبوعات آزاد ما نیاز داشت؟” هریس فاکنر مجری فاکس نیوز پرسید. “آیا او سعی می کند بامزه باشد… یا چیز دیگری در اینجا مطرح است؟ هدف گذاری؟ خبرنگاران اجازه دارند با مقامات دولتی که در انظار عمومی هستند صحبت کنند.»

“چه زمانی این مرد وقت شخصی نمی گذارد؟” از آلانا ماسترنجلو پرسید بریتبارت

“این کاملاً عجیب است و نشان دهنده بیزاری دولت فعلی از خبرنگاران است.” استیو کراکائر، تهیه کننده سابق سی ان ان در توییتی نوشت. تصور کنید اگر الین چائو این کار را در دوران دولت ترامپ انجام می داد… بیایید ببینیم که آیا همکاران مطبوعاتی شرکتی از جانب خبرنگاری که کار او را انجام می دهد صحبت می کنند یا خیر.

«پیت بوتیگیگ در زمان تصدی خود در مک‌کینزی و شرکت یا به عنوان شهردار یک شهر کوچک، در کجا یاد گرفت که وقتی یک خبرنگار از او سؤال می‌کرد، فکر می‌کرد که این ایده خوبی است؟» از استیو گست، مشاور ارتباطات سناتور تد کروز (R-Texas) پرسید.

از زمانی که قطار نورفولک جنوبی حامل انواع مواد شیمیایی سمی در 3 فوریه از ریل خارج شد، بوتیجیگ به دلیل پیاده‌نوردی به شرق اوهایو مورد انتقاد قرار گرفت و دولت بایدن به دلیل عدم واکنش سریع‌تر با کمک فدرال به این فاجعه بسیار گرم بود.

او سه شنبه در مصاحبه ای در برنامه «صبح بخیر آمریکا» شبکه ABC گفت که «زمانی که زمان مناسب باشد» به اوهایو خواهد رفت. روز چهارشنبه، وزارت حمل و نقل گفت که بوتیگیگ روز پنجشنبه به فلسطین شرقی سفر خواهد کرد تا با اعضای جامعه دیدار کند و از هیئت ملی ایمنی حمل و نقل مطلع شود.


پس از خروج از ریل در 3 فوریه در شرق فلسطین، اوهایو، خودروهای قطار نورفولک جنوبی که مواد شیمیایی سمی حمل می‌کرد، در امتداد ریل‌ها پراکنده شدند.
پس از خروج از ریل در 3 فوریه در شرق فلسطین، اوهایو، خودروهای قطار نورفولک جنوبی که مواد شیمیایی سمی حمل می‌کرد، در امتداد ریل‌ها پراکنده شدند.
AP

بوتیگیگ با تکیه بر تجربه خود به عنوان شهردار ساوت بند هند گفت که «دو نوع آدمی هستند که در مکان‌های فاجعه حضور می‌یابند».

“افرادی که آنجا بودند زیرا کار خاصی برای انجام دادن دارند و برای انجام کاری آنجا هستند. و مردم آنجا بودند تا خوب به نظر برسند و از آنها عکس بگیرند.»

این اظهار نظر یک تجاوز آشکار به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود که قرار است روز چهارشنبه از فلسطین شرقی بازدید کند.

NTSB در گزارش اولیه در مورد این فاجعه گفت 38 واگن ریلی از ریل خارج شدند و آتش سوزی 12 واگن دیگر را نابود کرد.

قطار حامل 20 ماده خطرناک شناخته شده از جمله وینیل کلرید، ماده شیمیایی مورد استفاده در ساخت پلاستیک بود.

این نشت باعث تخلیه صدها نفر از منطقه فلسطین شرقی شد و هوا، آب و زمین اطراف را آلوده کرد.