طرح‌های با مضمون مذهبی از مسابقه هنری تخم مرغ عید پاک کاخ سفید ممنوع شد


کودکان گارد ملی از ارائه طرح های مذهبی تخم مرغ عید پاک برای رویداد هنری “تجلیل از خانواده های گارد ملی” در کاخ سفید در سال 2024 منع شده اند.

این مسابقه هنری بخشی از سنت های عید پاک کاخ سفید است که شامل رول تخم مرغ سالانه است.

در بروشور مسابقه آمده است که طرح طرح تخم مرغ عید پاک نباید حاوی محتوای مشکوک، نمادهای مذهبی، مضامین آشکارا مذهبی یا اظهارات سیاسی حزبی باشد.

به عنوان بخشی از سنت های عید پاک کاخ سفید، کشاورزان تخم مرغ آمریکا – برای نزدیک به 50 سال – با افتخار یک تخم مرغ یادبود تزئین شده را به بانوی اول ایالات متحده هدیه داده اند. در سال 2021، کاخ سفید این سنت دیرینه را با نمایش تخم مرغ های عید پاک طراحی شده توسط جوانان در ستون شرقی کاخ سفید گسترش داد.

این اعلامیه ادامه می‌دهد: «از طرف بانوی اول جیل بایدن، آجودان‌های ژنرال گارد ملی از جوانان خانواده‌های گارد ملی در سراسر ایالات متحده و تمام مناطق ایالات متحده می‌خواهند آثار هنری خود را با الهام از موضوع «تجلیل از خانواده‌های نظامی ما» ارائه کنند.

از کودکان خواسته می شود تا تخم مرغ هایی را با تصاویری بر اساس زندگی خود طراحی کنند.

بروشور می‌گوید: «طرح‌های منتخب که نشان‌دهنده تجربه و داستان‌های منحصربه‌فرد کودکان گارد ملی است، روی تخم مرغ‌های واقعی توسط هنرمندان با استعداد تخم‌مرغ از سراسر کشور زنده می‌شود و در فصل عید پاک و عید فصح در کاخ سفید نمایش داده می‌شود.»


پرزیدنت جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن از مردم در مراسم سالانه تخم مرغ عید پاک در چمن جنوبی کاخ سفید در روز دوشنبه 10 آوریل 2023 استقبال می کنند.
این مسابقه هنری بخشی از سنت های عید پاک کاخ سفید است که شامل رول تخم مرغ سالانه است. جک گروبر، جک گروبر / شبکه USA TODAY

کودکان همچنین نمی توانند مطالبی را که “تعصب، نژادپرستی، نفرت یا آسیب علیه هر گروه یا فردی را ترویج می کند یا تبعیض بر اساس نژاد، جنسیت، مذهب، ملیت، معلولیت، گرایش جنسی یا سن” را ترویج می کند، در طرح های خود تبلیغ کنند.

طرح های منتخب توسط هنرمندان بر روی تخم مرغ های واقعی نقاشی شده و در کاخ سفید به نمایش گذاشته می شود.

کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که رول تخم مرغ عید پاک سالانه از موضوع “EGGucation” پیروی می کند که در سال های گذشته انجام شده است.

بانوی اول جیل بایدن که بیش از 30 سال معلم است، موضوع خود را با عنوان “EGGucation” برای این رویداد ادامه می دهد، و چمن جنوبی و بیضی را به یک جامعه مدرسه تبدیل می کند، پر از فعالیت های آموزشی سرگرم کننده برای کودکان در هر سنی که می توانند از آن لذت ببرند.” بیانیه کاخ سفید قرائت شد.

تخمین زده می شود که حدود 40000 نفر در رویداد سالانه روز دوشنبه شرکت کنند.

علاوه بر تخم مرغ و شکار تخم مرغ عید پاک، این رویداد همچنین شامل یک منطقه فیزیکی “EGGucation” (PE)، منطقه فعالیت در خانه مدرسه، گوشه مطالعه، سفر میدانی به مزرعه، روز تصویر و یک چادر میان وعده خواهد بود. سرگرمی های کودکان، از جمله “اعمال و نمایش های آموزشی” در “صحنه خانه مدرسه” در چمن جنوبی نمایش داده می شود.

تیموتی نروزی از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع