چطور در ۲۸ روز ۱۰ کیلو کاهش وزن داشته باشیم ؟

متخصصان و پزشکان دریافتند که رژیم کتو میتواند ابزاری برای درمان و کنترل بیماریهای عصبی برنامه رژیم کتوژنیک در کتوز مانند صرع باشد. رژیم کتو با کاهش سطح کلسترول بد خون و کمک به سلامتی مغز و اعصاب و قلب، از بروز بیماریهای عصبی جلوگیری میکنند. عقیده عموم مبنی بر این که رژیم های با چربی بالا منجر به چاقی و بیماریهای متعدد دیگر نظیر بیماری عروق کرونر قلب، دیابت، و سرطان می شوند، در مطالعات اخیر مشاهده نشده است.

بهترین روغن برای رژیم کتوژنیک

چه چیزهایی در رژیم کتوژنیک بخوریم از آنجایی که روغن زیتون در دمای بالا به اندازه چربی های اشباع شده پایدار نیست، بهتر است از روغن زیتون برای پخت و پز با حرارت کم استفاده کنید یا آن را پس از پختن به غذا ها اضافه کنید. این رژیم لاغری محبوب برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند و تلاش میکنند که به تناسب اندام برسند، توصیه میشود. رژیم های کتوژنیک می تواند باعث کاهش شدید قند خون و انسولین شود همراه با افزایش کتون ها، مزایای سلامتی فراوانی دارد ، طبق آنچه در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک خواهید خواند.

چه چیزهایی در رژیم کتوژنیک بخوریم سعی میکنیم هر آنچه را که باید در خصوص رژیم کتو بدانید، به شما منتقل کنیم. مواد غذایی شما باید دربرگیرنده 70 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات باشند. آسپری در برنامه این رژیم، مواد غذایی را در یک طیف از سمی تا بولتپروف مرتب میکند. آسپری میگوید که روزهداری متناوب در کنار رژیم بولتپروف اثر میکند چون یک انرژی ثابت و بدون افت در اختیار بدنتان قرار میدهد. این کار، شما را در وضعیت کتوزیس قرار میدهد؛ یک فرایند طبیعی که در آن بدن شما برای تولید انرژی بهجای کربوهیدراتها، چربی میسوزاند.

مشخص شده که رژیمهای کمکربوهیدرات و پرچرب مانندرژیم کتو در مقایسه با سایر رژیمها به کاهش وزن سریعتری منجر میشوند اما ظاهرا این تفاوت در کاهش وزن به مرور زمان برطرف میشود. تا اینجا فهمیدیم که رژیم کتو یک رژیم غذایی مبتنی بر انتخاب غذاهایی با سطوح کم کربوهیدرات و سرشار از چربی های سالم است. آکنه و جوش: کاهش سطح انسولین در بدن و خوردن قند کمتر یا حذف غذاهای فرآوری شده به بهبود جوش های پوستی کمک می کند.

از مصرف کربوهیدراتهای فرآوری شده و قندها پرهیز کنید و بیشتر سراغ منابع فیبردار کربوهیدرات بروید، مثل سبزیجات نشاستهدار، میوهها، غلات کامل، بنشن و حبوبات، مغزها و دانهها. شما در رژیم کتو باید بیشتر کربوهیدراتی که هضم آنها آسان است مانند شکر، نوشابه، شیرینیها و نان سفید را حذف کنید. مهمتر از همه اینکه هر غذایی که کربوهیدرات زیادی دارد را باید فراموش کنید. مهمتر از آن ، چربی از این جهت که در نهایت بدن را در حالت سیری (“کامل”) قرار می دهد به طور طبیعی رضایت بخش تر است.

کتوزیس (ketosis) حالت و وضعیتی متابولیک است که در آن بدن به جای کربوهیدرات از چربی برای سوخت استفاده میکند. در این مطلب نکات اولیه برای شروع رژیم کتوژنیک را توضیح دادیم و همچنین در پایان، کتاب کتوژنیک را برای افرادی که میخواهند کتوژنیک را حرفهای شروع کنند، معرفی کردهایم. رعایت یک رژیم کتوژنیک خوب و مناسب، یک برنامهریزی قوی و یک شروع عالی احتیاج دارد. خواص و فایده رژیم لاغری کتوژنیک- در واقع، تحقیقات نشان می دهد که رژیم کتوژنیک بسیار عالی است و اغلب به عنوان رژیم کم چربی توصیه می شود.

مضرات کتوژنیک

لوبیا مقداری فیبر و سایر مواد مغذی را فراهم می کند، اما برای رژیم کتوژنیک برای لاغری مناسب نیست زیرا دارای نشاسته (کربوهیدرات) بالایی است. زیرا در این رژیم، دیگر نیازی نیست که افراد با نگرانی بالا مراقب کالری دریافتی خود باشند. اگر به دنبال چند مورد از این کیتو دایت هستید تا با نوع غذا در وعده های اصلی آن آشنا شوید، به نمونه های زیر توجه کنید. بهترین عامل پیشبینیکننده کاهش وزن، توانایی شما برای دنبال کردن یک رژیم با کالری کاهشیافته برای یک دوره زمانی طولانی است.

این با نظر یک متخصص مخالفت شد که اثربخشی کوتاه مدت به معنای “خوب بودن” نیست. در صورتی که از رژیم Z217 استفاده میکنید نیازی نیست نگران این موضوع باشید. اگر هنوز نمی دانید چطور این رژیم را بگیرید اصلا نگران نباشید! رژیم کتوژنیک اگر به صورت اصولی و درست تنظیم شده باشه، نباید باعث ایجاد گرسنگی در طول روز بشه. و خطرات به مراتب کمتری را برای سلامتی بدن ایجاد میکنند.

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

کتوژنیک و کبد چرب

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

روش کار رژیم کتوژنیک اینطور است که شما کالری بیشتری را از پروتئین و چربی بدست آورید و کربوهیدرات کمتری را مصرف کنید. اما هرچه شما کربوهیدرات و گلوکز کمتری مصرف کنید، نتیجه بهتری میگیرید. دلیلش هم کاملا مشخص است، اگر بدن مقدار زیادی پروتئین دریافت کند آن را به گلوکز تبدیل کند و در نهایت ممکن است بدن دیرتر وارد وضعیت کتوزیس شود. زمانی حالت کتوزیس در بدن پیش میآید که شما مصرف کربوهیدراتها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهید و همچنین عرضه گلوکز (قند) بدن را که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میکنید.

با آنکه رژیم تعدیلشدهٔ اتکینز هم، اندکی گرانتر از رژیم غذایی معمولی است، اما در صورت موفقیت این رژیم غذایی در درمان بیمار، این اختلاف قیمت، از طریق حذف هزینهٔ خرید داروهای ضد صرع جبران میشود. آسپری با وجود آنکه موسس شرکت و یک مدیر اجرایی موفق بود اما در اواسط دهه ۲۰ زندگیاش ۱۳۶٫۴ کیلوگرم وزن داشت و از سلامتش غافل شده بود. به طوری که ۷۵ درصد مواد خوراکی موجود در این رژیم را چربی، ۲۰ درصد را پروتئین و تنها ۵ درصد را کربوهیدراتها شامل میشوند.

[arpw limit=”10″]

نی نی سایت درباره رژیم کتوژنیک

معمولاً نسبتها شامل ۷۰ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین و تنها ۱۰ درصد کربوهیدرات میشود. معمولاً در همه جا بین 20 تا 30 گرم کربوهیدرات خالص در رژیم روزانه توصیه شده است. تحقیقی که به تازگی در کنگره قلب و عروق اروپا انجام شد نشان داد افرادی که رژیمهای کم کربوهیدرات را شروع میکنند، بیشتر از سایر افراد در معرض سرطان یا بیماریهای قلبی عروقی هستند. چطور کتوژنیک را شروع کنیم؟

کیک برای رژیم کتوژنیک

علاوه بر این، برخی از بیماران ممکن است در ابتدای شروع رژیم کمی احساس خستگی داشته باشند و برخی دیگر بوی بد دهان، حالت تهوع، استفراغ، یبوست و مشکلات خواب را تجربه کنند. این وضعیت و حالت برای کاهش وزن و سلامتی خیلی خوب و مفید است. بنابراین از هر نوع رژیم غذایی که استفاده می گردد داشتن تعادل در استفاده از مواد مغذی کلید اصلی حفظ سلامتی فرد می باشد.

[

catlist name= post_type=”post”]

در حالی که آنها جز دسته بندی میوه ها هستند اما در پخت و پز از آنها به عنوان سبزیجات یاد می کنند. رژیم لاغری کتو از دسته رژیمهای کم کربوهیدرات و پر چربی است. این نوع از رژیم کتو برای افرادی که اضافه وزن کمی دارند، توصیه میشود. در این مرحله میتوانید خامه و پنیر فتا را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر روی حرارت بگذارید. بعد از اینکه پیاز از حالت خام درآمد، سیر را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه با پیاز تفت دهید. دوم اینکه افراد توی این رژیم احساس گرسنگی نمیکنن. Po st h as  been g​enerated by G SA​ Con te​nt Gener at or D​em​oversion!

کتوژنیک در نی نی سایت

پس برای اینکه وضعیت کتوزیس را داشته باشید چه باید کنیم؟ پروتئین و باقیمانده چربی روزانه شما باید به اندازه نیاز مصرف شود. مصرف چربیهای سالم چون روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آووکادو، روغن کنجد و کره نارگیل . اما حجم و میزان چربیهای اشباعشده از روغنها (پالم، نارگیل)، کره و کره کاکائو در این رژیم زیاد است و افراد تشویق به مصرف آنها میشوند. یکی از ویژگی های سلول های سرطانی، تغذیه کربوهیدرات و یا قند خون به منظور تکثیر و رشد می باشد و از آنجا که در رژیم کتو به دلیل مصرف کم کربوهیدارت ها، میزان قند خون کاهش پیدا می کند، در نتیجه با عدم تغذیه سلولهای سرطانی، احتمال پیشرفت و گسترش تومور ها نیز به حداقل می رسد.

بر اساس دو بررسی بزرگ تحقیقاتی گوشت قرمز ارتباط بسیار کمی با سرطان مردان دارد و احتمال آن در زنان صفر است. در رژیم کتو اساس رژیم بر کاهش مصرف کربوهیدراتها (فرآوردههای قندی، نشاسته، برنج، نان و… ) و افزایش مصرف پروتئین و چربی است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، رژیمهای کتوژنیک یک روش موثر و کارآمد برای کاهش وزن و درمان چاقی هستند. چندین روش مختلف رژیم کتو تا به حال ارائه شده.