کارگر یوتا پس از ریزش سنگر 10 فوتی نجات یافت و او را تا چانه در حیاط خلوت دفن کرد.



به گفته مقامات، یک کارگر یوتا پس از اینکه روز سه‌شنبه در حین حفاری در حیاط خلوت، یک سنگر به عمق 10 فوت بر روی او فرو ریخت و تا چانه‌اش دفن شد، خوش شانس است که زنده است.

جاستین واتکات رئیس گردان آمریکایی فورک به خبرنگاران گفت که آتش نشانان حوالی ساعت 1:10 بعد از ظهر به ریزش سنگر در اقامتگاه سدار هیلز که در آن سه کارگر قراردادی در حال انجام کارهای فاضلاب برای یک صاحب خانه بودند، واکنش نشان دادند.

اولین پاسخ دهندگان به محل رسیدند و متوجه شدند که دو نفر از کارگران تلاش می کردند تا قربانی مرد 20 ساله را که تا چانه زیر خاک و آوار مدفون شده بود، بیرون بیاورند.

امدادگران برای ایمن ساختن منطقه، سنگرهایی را ایجاد کردند و تیم واکنش ویژه مترو دره یوتا از یک کامیون جاروبرقی برای پاک کردن خاک و آوار از اطراف قربانی استفاده کرد، فرآیندی که واتکات گفت: «مدتی طول می کشد».

رئیس گردان گفت: “فکر می کنم قربانی ما بسیار خوش شانس بود.” من فکر می کنم خدمه ما کار بسیار خوب و سریعی برای حذف او انجام دادند.»

قربانی مرد 20 ساله در اثر فرو ریختن تا چانه مدفون شد. آتش نشانی و نجات آمریکایی فورک

واتکات گفت که این مرد در تمام ماموریت نجات هوشیار بود.

پس از حفاری موفقیت آمیز این مرد، او در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد. هیچ اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت قربانی یا هویت وی منتشر نشده است.

مشخص نیست که چه چیزی باعث ریزش سنگر شده است. واتکات گفت که تیم های اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) در این مورد تحقیق خواهند کرد.

امدادگران برای تثبیت سنگر و بیرون آوردن قربانی مدفون از تجهیزات ویژه استفاده کردند. آتش نشانی و نجات آمریکایی فورک
مقامات گفتند که این سه کارگر قراردادی مشغول کار بر روی یک فاضلاب جانبی برای یک صاحب خانه بودند. آتش نشانی و نجات آمریکایی فورک

این حادثه کمتر از یک هفته پس از نجات یک اپراتور بکهو رخ می دهد که به مدت 12 ساعت زنده به گور شده بود، زیرا یک گودال خاک بر روی او در تنسی فرو ریخت.

ماه گذشته، یک دختر 7 ساله ایندیانا در حالی که در تعطیلات خود با خانواده خود در فلوریدا سپری می کرد، بر اثر ریزش چاله ماسه ای به عمق 5 تا 6 فوت که به همراه برادرش در ساحل حفر کرده بود، کشته شد و او را به طور کامل مدفون کرد.



منبع