کرک کازینز برای بازی برای بلیچیک، شوت خود را رد نمی کند


مطمئناً بازیکنی در NFL وجود ندارد که شانس بازی برای بیل بلیچیک را رد کند.

این شامل کرک کازینز نیز می شود.

این بازیکن که به زودی بازیکن آزاد خواهد شد، روز پنجشنبه به CBS Sports گفت که او فرصت بازی برای مربی افسانه ای را از دست نخواهد داد.

بلیچیک در حال حاضر بیشترین بحث را در مورد مربی بازیکن آزاد در بازار دارد و از نزدیک با آتلانتا فالکونز و بازی خالی مربیگری آنها در ارتباط بوده است.

کازینز در صورت تبدیل شدن به بازیکن آزاد در ماه مارس، می‌تواند به دنبال تیم جدیدی باشد، و او درها را برای اتحادیه احتمالی Cousins-Belichick باز گذاشت.

کازنز گفت: “من فرصت بازی با مربی آینده تالار مشاهیر را رد نمی کنم، اما باید ببینیم مارس به کجا می رسد.” “در حال حاضر ناشناخته های زیادی وجود دارد.”


کرک کازینز
کرک کازینز در ماه مارس بازیکن آزاد خواهد شد. گتی ایماژ

بلیچیک رزومه یک تالار مشاهیر آینده را دارد که پاتریوتز را به 17 عنوان بخش و شش سوپربول هدایت کرده است.

کازینز به CBS Sports گفت که برای بلیچیک “احترام زیادی” قائل است و یکی از بزرگترین نقاط قوت او به عنوان مربی غیرقابل پیش بینی بودن او بود.


بیل بلیچیک
بیل بلیچیک و میهن پرستان هفته گذشته راه خود را از هم جدا کردند. گتی ایماژ

“ما بازی کردیم [the Patriots] سال گذشته در شب شکرگزاری، و بار دیگر متوجه شدم که چه چیزی [Belichick] کازینز گفت: از نظر پوشش، چالش برانگیز بود، و متفاوت بود. زمانی که او را بازی می‌کنید، همیشه می‌دانید که به نوعی از روی شانه خود نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که آیا چیزی که می‌بینید درست است یا نه، زیرا می‌دانید که او معمولاً قرار است قالب را بشکند و کاری متفاوت انجام دهد، و این احتمالاً چیزی است که او را به یک شخصیت بزرگ تبدیل کرده است. مربی ورزشی.”

کوارتربک کهنه کار گفت که مطمئن نیست آینده اش در مینه سوتا پس از پاره کردن آشیل در هفته هشتم مقابل پکرز چگونه است.

در مورد اینکه چه اتفاقی می‌تواند بیفتد، مطمئن نیستیم، اما کازنز فقط بر ادامه حرفه خود در NFL متمرکز شده است.

مطمئناً می‌خواهم چند سال دیگر فوتبال بازی کنم، بنابراین امیدوارم در سال‌های باقی‌مانده قبل از من و فوتبالم باقی‌مانده به تماشای فوتبال پلی‌آف ننشینم، بلکه در پلی‌آف بازی کنم. فوتبال، “کازینز گفت. “این مطمئناً یک هدف پیش رو است.”



منبع