لین لمبرت جزیره نشینان تمام تلاش خود را می کند تا از بحث در مورد وضعیت شغلی خود دور بماند


کلگری، آلبرتا – لین لمبرت، مربی جزیره‌نشینان، تمام تلاش خود را می‌کند تا از شایعات در مورد وضعیت شغلی‌اش، از جمله مطرح نکردن این موضوع با مدیر کل لو لاموریلو، جلوگیری کند.

لمبرت قبل از پیروزی 5-4 شنبه مقابل شعله‌ها در ضربات تیراندازی، که منجر به شکست هفت بازی شد، گفت: “در سفر با لو زیاد صحبت کرده‌ام.” ما در مورد وضعیت شغلی من صحبت نکرده ایم.

لاموریلو در سفر چهار بازی غربی با این تیم نبود، زیرا پس از دیدارهای جنرال موتورز در روز سه شنبه در تورنتو به خانه بازگشت.

مشخص نیست که آیا او یک هفته را صرف تهیه لیستی از نامزدهای احتمالی برای تصاحب لمبرت کرده است یا خیر، اما با توجه به اینکه جزیره نشینان در 7 بازی پیاپی شکست خورده اند در کلگری، تعجب آور نخواهد بود.

لمبرت گفت: “شما فقط روی کارهایی که می توانید انجام دهید و آنچه می توانید کنترل کنید تمرکز کنید.” “تیم ما سخت بازی می کند. فکر می کنم، چه، ما در این سفر از یک گل پنج بر پنج صرف نظر کرده ایم. بچه ها سخت بازی می کنند. در این بازی که در حال انجام آن هستیم، نکات مثبت زیادی وجود دارد.


لین لمبرت، مربی جزیره نشینان گفت که درباره وضعیت شغلی خود با مدیر کل لو لاموریلو صحبت نکرده است.
لین لمبرت، مربی جزیره نشینان گفت که درباره وضعیت شغلی خود با مدیر کل لو لاموریلو صحبت نکرده است.
AP

این تنها کاری است که شما می توانید انجام دهید این است که نگران چیزهایی باشید که می توانید کنترل کنید و تیم ما اینگونه بازی می کند. خودشه.”

درست است که جزیره‌ای‌ها اخیراً در امتیاز پنج بر پنج خوب بازی کرده‌اند و بهترین بازی خود در این سفر را شنبه انجام دادند. همچنین بدیهی است که لمبرت رختکن را از دست نداده است و بازیکنان در طول سفر از سرمربی دفاع می کنند.

لمبرت بخش اعظم کنفرانس مطبوعاتی خود را قبل از بازی شنبه به دفاع از بازی تیمش اختصاص داد و پس از این واقعیت که “نمی توانم به اندازه کافی بگویم، ما خوب بازی کرده ایم.”

او قبل از بازی گفت: “گاهی اوقات شما در نهایت چند بار دیگر به روده شما لگد می زنند، کاری که ما در سیاتل و ونکوور انجام دادیم.” “آن بازی ها به وقت اضافه می روند. ما دو امتیاز را می خواهیم، ​​به دو امتیاز نیاز داریم، این را می دانیم.

ما در 7 بازی از 11 بازی امتیاز جمع آوری کرده ایم. شما نمی توانید به من بگویید که این تیم هاکی در بازی ها حضور نداشته است. آن بخش از آن که من از شنیدن در مورد آن بسیار خسته شده ام.”


مت مارتین (بالا تنه) و جولین گوتیه (بیماری) از ترکیب خارج شدند.

هادسون فاشینگ دومین بازی متوالی خود را در خط چهارم در کنار کیسی سیزیکاس و کال کلاترباک انجام داد.

فاشینگ درباره حال و هوای اتاق رختکن گفت: «ما فقط باید به آنچه می‌دانیم پایبند باشیم و به قدرت خود به عنوان یک تیم پایبند باشیم. ما فقط باید این را ادامه دهیم. من فکر نمی کنم در این اتاق هیچ وحشتی وجود داشته باشد. ما به خودمان اعتماد داریم، به بازی خود اعتماد داریم.»


شنبه 999مین بازی حرفه ای برای کلاترباک بود.



منبع