آداب ورزش 101


پرورش یک محیط محترمانه و فراگیر در Freedom Fitness

قدم گذاشتن در باشگاه، چه به عنوان یک تازه کار یا یک علاقه مندان به تناسب اندام، با درک این موضوع همراه است که این فضای مشترک نیازمند رعایت قوانین ناگفته خاصی است. این دستورالعمل ها که به عنوان آداب ورزشگاه نیز شناخته می شود، محیط تمرینی محترمانه و فراگیر را برای همه تضمین می کند. در اینجا برخی از مهم ترین قوانین آداب معاشرت در باشگاه های بدنسازی ما در کورپوس کریستی آورده شده است.

    به فضای شخصی احترام بگذارید

    مراکز تناسب اندام ممکن است شلوغ شوند، اما این بدان معنا نیست که می توانید به مناطق راحتی دیگران تجاوز کنید. فاصله محترمانه را حفظ کنید، به خصوص زمانی که شخصی در وسط مجموعه خود است. این نه تنها به جلوگیری از تصادف کمک می کند، بلکه به همه اجازه می دهد تا به راحتی ورزش کنند.

    پس از استفاده، تجهیزات را پاک کنید

    نظافت بسیار مهم است و کارکنان ما سخت تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه مناطق تمیز و مرتب هستند. همچنین از اعضا می خواهیم که تجهیزات را پس از استفاده پاک کنند. هیچ کس نمی خواهد با یک دستگاه عرق کرده روبرو شود! لطفا یک لحظه وقت بگذارید و تمیز کنید. این یک ژست کوچک است که کمک زیادی به نشان دادن احترام به ورزشکاران دیگر می کند.

    وزن های خود را مجدداً مرتب کنید

    پراکنده گذاشتن وزنه ها یا بشقاب های آزاد در اطراف یک خطر ایمنی است و می تواند منبع بزرگی برای ناامیدی دیگران باشد. اگر توانسته اید آنها را بلند کنید، قطعاً می توانید آنها را برگردانید!

    مانیتور کردن سطوح نویز

    در حالی که انتظار می رود سطحی از سر و صدا وجود داشته باشد، غرغر کردن بیش از حد، انداختن وزنه یا انجام مکالمات با صدای بلند می تواند حواس را پرت کند. مراقب اطرافیان خود باشید و مکالمات تلفنی خود را خارج از محل تمرین نگه دارید.

    تجهیزات را به اشتراک بگذارید

    اگر سالن ورزشی شلوغ است، زمان خود را برای استفاده از دستگاه های مورد نیاز محدود کنید. یک قانون طلایی دیگر؟ لطفا توجه داشته باشید و از انحصار تجهیزات، به خصوص برای فعالیت های غیر تناسب اندام مانند گرفتن سلفی خودداری کنید. مهم است که به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند از تمرین خود لذت ببرند و به اهداف تناسب اندام خود برسند.

 
در اصل، آداب ورزشگاه حول محور احترام و تفکر برای دیگران می چرخد. با پایبندی به این اصول اولیه، همه ما می‌توانیم بدون توجه به سطح آمادگی جسمانی یا اهداف، در ایجاد یک محیط تمرینی دلپذیر و فراگیر کمک کنیم. از این گذشته، سالن های بدنسازی کورپوس کریستی ما یک خانواده تناسب اندام هستند!
 
 

The post Gym Etiquette 101 اولین بار در Freedom Fitness Gym پدیدار شد.



منبع