آلوین کامارا، ستاره Saints، اگر NFL «عدالت» را می‌خواست، بیکار می‌شد.



نمی‌دانم که آیا دارنل گرین به دلیل سلامتی و در دسترس بودن منطقه‌ای می‌توانست غول‌های مقدس یکشنبه گذشته را تماشا کند.

این زمانی بود که NFL از آخرین تصویر روابط عمومی خود با پوشیدن پیراهن هایی که در درجه اول “عدالت” را به پرسنل کناری می پوشاند، رونمایی کرد. پیراهن ها به گونه ای طراحی شده بودند که گرافیتی های اسپری شده را مطابق با هنر خرابکاران شهری تکرار کنند.

در مورد «عدالت»، این احتمالاً باعث می‌شد که آقای گرین به قهقهه زدن بپردازد، زیرا او دانش اول شخص از مفهوم عدالت راجر گودل و NFLPA دارد.

در 5 فوریه 2022، تقریباً ساعت 6 صبح در یک کلوپ شبانه در لاس وگاس – وگاس مکان منتخب NFL برای بازی Pro Bowl بود – ستاره ستاره‌ای که در حال دویدن از آلوین کامارا بود و دوستان مهمانی از ورود گرین به آسانسوری که اشغال کرده بودند خودداری کردند.

طبق سوابق دادگاه، هنگامی که گرین اعتراض کرد، کامارا و همراهانش شروع به ضرب و شتم او کردند و در نهایت او را بیهوش کردند و با سر خون آلود و عمیقا بریده به بیمارستان رفتند.

وکیل ریچارد شونفلد (L) و نیواورلئان سنتز در حال حاضر در دادگاه منطقه کلارک در دادگاه منطقه ای کلارک در دادگاه منطقه ای در 02 مارس 2023 در لاس وگاس، نوادا ظاهر می شوند. گتی ایماژ
آلوین کامارا در عکس رزرو پلیس دیده می شود. گتی ایماژ

کامارا و شرکت نزدیک بود این مرد را کتک بزند و پا به پای او بکشد.

عدالت؟ در نهایت، کامارا با دادستان ها قرارداد خود را قطع کرد تا اتهام حمله جنایتکارانه خود را به ادعای جنحه “نقض صلح” کاهش دهد، 500 دلار جریمه و 105000 دلار برای پوشش هزینه های پزشکی گرین بپردازد.

و گویی کامارا در حال پرتاب گلوله دستگیر شده بود، نامه ای مبهم امضا کرد که در آن از گرین به خاطر “این حادثه ناگوار” عذرخواهی کرد و برای سه بازی ضعیف محروم شد.

گرین همچنین بی سر و صدا شکایت مدنی علیه کامارا را حل و فصل کرد. عدالت در دسته چک

مایک تاملین با پوشیدن کالای جدید NFL که خواستار عدالت است. AP

آشتی دادن در مورد NFL سخت است. رفتار مجرمانه ای که بدون شک منجر به اخراج دائمی ما توسط کارفرمایان می شود، اگر نه به زندان افتادن ما، همانطور که انتظار می رود انجام می شود و به عنوان چیز بزرگی تلقی می شود.

بنابراین یکشنبه گذشته در NFL Justice Shirt Weekend، کامارا، در پیروزی Saints، 5 پاس گرفت و طبق قرارداد 75 میلیون دلاری خود، 16 بار توپ را زد.

Saints، مانند بسیاری از تیم‌های NFL، تعداد زیادی از افراد حرفه‌ای انسان‌دوست دارند – از CB Marshon Lattimore (مشمول اتهام تفنگ غیرقانونی) تا بازیگران WR، کریس اولاو (متهم به رانندگی بی‌احتیاطی) و مایکل توماس (متهم به حمله). همه پس از یک سفر با تمام هزینه برای بازی فوتبال کالج، یک تبهکار ملی «آکادمیک» که دانش بنیادی و اجتماعی شدن را صرفاً به عنوان دروس انتخابی بدون اعتبار آموزش می دهد، وارد NFL شدند.

نیواورلئان سنتز در حال دویدن به عقب، آلوین کامارا در نیمه اول بازی فوتبال NFL پیش فصل تیم مقابل تیم کانزاس سیتی چیفز در نیواورلئان توپ را می دود. AP

بنابراین، علاوه بر حاشیه‌های کم‌عمق و ریاکارانه نقاشی‌شده NFL و نمایش پیام‌های اجتماعی در مناطق پایانی، این جدیدترین پیراهن‌های NFL روی آن نوشته شده است: «عدالت. فرصت. آزادی. Equity» بخشی از کمپین «Inspire Change» NFL بود.

اما چه چیزی و چه کسی باعث تغییر در NFL می شود؟

پوشش دوستان پوشش معتبری نیست

همه اینها یک کلاهبرداری است، ادامه داد: پس از اینکه ارین اندروز، خبرنگار حاشیه ای، که در آن زمان با ESPN کار می کرد، از جرم خبری ملی رنج می برد که در اتاق هتلش توسط یک تام چشم نواز چشم به چشم می خورد، هم او و هم ESPN مطمئن شدند که او را «یک روزنامه نگار جدی پخش می کنند». “

در حالی که این جنایت به طور غیرقابل دفاعی بیمار کننده است، تقریباً هیچ مدرکی مبنی بر اینکه او “یک روزنامه نگار جدی در برنامه های تلویزیونی” بوده یا هرگز وجود نداشته است.

در آخرین نمونه، اندروز که اکنون با فاکس است، یکشنبه گذشته در پس‌زمینه پس‌بازی در حال رد و بدل شدن با بیلز کی‌بی جاش آلن، درست قبل از اینکه فاکس آن را برای او فرستاد تا با او مصاحبه کند، دیده شد.

ارین اندروز آخر هفته گذشته با جاش آلن در زمین مسابقه مصاحبه کرد.

گویا فوتبال کلرادو به اندازه کافی بدبو نبوده است که در زمان شلوغ دیون سندرز، وارن ساپ، وارن ساپ، خط دفاع سابق تیم طوفان میامی و NFL Buccaneer را به کادر مربیگری خود اضافه کرده است.

اگر کسی نباید در مورد کسی چیزی بگوید اگر نمی تواند چیز خوبی بگوید، Sapp سزاوار سکوت کامل است.

اگرچه ساپ یک بازیکن بسیار موثر بود، اما اکثراً – و حتی توسط رسانه‌های متلاطم تحسین می‌شد – به عنوان یک محرک مبتذل که آتش دعواها را آغاز می‌کرد – قبل از بازی و در حین – در حالی که جزو پایین‌ترین نام‌ها شناخته شده برای تمدن بود که به سختی واجد شرایط عضویت در آن بود. .

البته این امر او را برای تلویزیون جذاب کرد، بنابراین او توسط شبکه NFL استخدام شد، شبکه NFL به زودی پشیمان شد و به خاطر رفتار پایین Sapp به طور قابل پیش بینی عذرخواهی کرد.

تالار مشاهیر، وارن ساپ، قبل از بازی بین تامپا بی بوکانیرز و فیلادلفیا ایگلز در استادیوم ریموند جیمز در 25 سپتامبر 2023 در تامپا، فلوریدا، در زمین دیده می‌شود. گتی ایماژ

NFLN تقریباً ساپ را پس از متهم شدن به حمله خانگی کنار گذاشت، اما این اتهامات کنار گذاشته شد. او در نهایت زمانی که به دلیل تعرض به دو زن در حین جلب یک فاحشه دستگیر شد، اخراج شد، اگرچه بعداً پس از اتمام برنامه‌ها پس از اعتراف به گناه، این اتهامات رد شد.

ساپ، علیرغم درآمد میلیون‌ها نفر، اعلام ورشکستگی کرد، زیرا او از IRS و همسر سابقش برای حمایت از فرزندان معوقه بود. با این حال، او 240 جفت نایک ایر جردن، یک ساعت 2250 دلاری و یک فرش شیر 1300 دلاری داشت. در سال 2012، خانه 10000 فوت مربعی او در فلوریدا در حراجی به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد.

و سندرز، که اکنون ظاهراً کلرادو را اداره می کند، ساپ را مرد مناسبی برای راهنمایی نیروهای استخدام می کند.


کار کلاهبرداری همچنان ادامه دارد، زیرا NBC در آخر هفته به طور قابل پیش‌بینی تمام تیم‌های پدر و پسر دیگر را نادیده گرفت تا روی تایگر وودز و پسرشان تمرکز کنند، زیرا آنها دیر به مقام پنجم رسیدند. پیتر جاکوبسن، تحلیلگر، اظهار داشت که فرزند وودز بسیار خوش شانس است که “الگویی” مانند “تایگر” دارد.

البته، پسر وودز ممکن است تا زمانی که در کنار جاده بیهوش نشود، روی فرمان بخوابد و در یک گودال فرود بیاید، یا به طور منظم برای درمان بیماری هایش تا آن دکتر با یک دکتر از کانادا پرواز کند، OD در مواد افیونی را انتخاب نکند. به دلیل توزیع مواد مخدر غیرقانونی و با برچسب جعلی دستگیر و مجوز خود را از دست داد.

این غیرممکن است که بگوییم وودز یک گلف باز بزرگ بود – شاید از همه بزرگتر باشد – پس آن را رها کنید. بنابراین، علیرغم انبوهی از شواهد بر خلاف آن، وودز، حداقل در تلویزیون، بهترین انسان در تاریخ بشریت باقی مانده است.


شما آمار عقب افتاده ای دارید

جو فلاکو، اکنون با براون ها به عنوان بخشی از بدنسازی ناامید NFL، از تعویض قطعات برای QB های آسیب دیده استفاده می کند – به زودی تیم ها ممکن است با اولین انتخاب خود، دو QB را پیش بکشند – یکشنبه یک پاس را پرتاب کرد که از قفسه سینه گیرنده برگشت، سپس متوقف شد و توسط تیم بازگردانده شد. خرس برای تاچ داون.

با استفاده از NFL و آمار طوطی‌شده رسانه‌ای، این به عنوان کسر امتیاز گذرنده QB Flacco، درصد تکمیل و کل رهگیری‌ها واجد شرایط است. از سوی دیگر، خرس ها به آنها اضافه شدند توهین آمیز مجموع امتیازات و میانگین ها فهمیدم؟

جو فلاکو (15) مدافع براونز در نیمه دوم مقابل خرس ها توپ را می دود. AP

طبق گفته بخش اجرای قمار نیوجرسی، شرط‌های پارلی بزرگترین برنده برای اپراتورهای کتاب ورزشی هستند، با سودهایی که معمولاً به 20 درصد شرط‌بندی پول و شرط‌بندی‌ها در مجموع 25 درصد از کل شرط‌بندی پول است. جای تعجب نیست که چرا برنامه های موازی اینقدر تهاجمی است و بازدیدهای بزرگ – غیر معمول – اینقدر مشتاقانه تبلیغ می شوند.


کاوالیرز در روز چهارشنبه 96 گل از میدان به ثمر رساند که 51 مورد از آنها – 53 درصد – 3 امتیاز بود. اسکی بال، کسی هست؟


شاید از همکاری با گرگ اولسن، کوین بورکهارت از فاکس به تب احمقانه طولانی مدت مبتلا شده باشد. او هم اکنون درگیری یا دویدن های QB – توصیف های واضح یک کلمه ای – را به عنوان “تمدید نمایش با استفاده از پاهای خود” توصیف می کند.


بازی هفته بسکتبال دبیرستان NJ با مربیگری بزرگسالان: سنت مری 84، والینگتون 4.


موس کریسمس: فاکس به داریل “موس” جانستون ماموریت داده تا غول های عقاب روز کریسمس را نابود کند. به، فروتن!



منبع