اشتراک مادام العمر 83 درصد تخفیف دارد


TL;DR: بیش از 3000 درخواست را با The Ultimate ChatGPT Prompts Guide: Lifetime License تنها با 19.97 دلار (معادل 119 دلار) تا 25 دسامبر باز کنید.

برای دانش‌آموزان، کارآفرینان یا کاربران معمولی اینترنت، یکی از مواردی که همه ما می‌توانیم از آن کمک کوچکی برای آن استفاده کنیم، انتخاب کلمات مناسب است. اینجاست که The Ultimate ChatGPT Prompts Guide می تواند مفید واقع شود. به‌جای هدر دادن زمان ارزشمند برای یافتن پاسخ‌های مورد نیاز خود، می‌توانید به پیام‌هایی دسترسی داشته باشید که یک عمر به شما کمک می‌کنند در زمان کار خود صرفه‌جویی کنید یا بازاریابی کسب‌وکارتان را به ارتفاعات جدیدی برسانید – یا به دوستتان کمک کنید تا در صورت وجود شما همین کار را انجام دهد. به دنبال یک هدیه تعطیلات لحظه آخری هستم.

اشتراک مادام العمر راهنمای درخواست نهایی ChatGPT اکنون فقط با قیمت 19.97 دلار (119 دلار) تا 25 دسامبر به فروش می رسد، بدون نیاز به کوپن.

این راهنمای فوری ChatGPT می‌تواند به تولید ایده‌ها و ایجاد جریان‌های کاری جدید کمک کند تا به شما یا کسب‌وکارتان کمک کند تا به طور مؤثر با چالش‌ها و پروژه‌ها مقابله کنید. با بیش از 3000 درخواست بهینه سازی شده، می توانید از هوش مصنوعی برای طیف گسترده ای از موضوعات مانند بازاریابی، تحقیق، توسعه ایده های جدید، سئو، ایجاد محتوا، رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.


راهنمای درخواست های ChatGPT نهایی: اشتراک مادام العمر

هوش مصنوعی ابزاری عالی برای کمک به شما در زمینه هایی است که ممکن است مناسب شما نباشد. شاید شما در تجزیه و تحلیل داده ها عالی هستید، اما با ایجاد یک ایمیل خبرنامه جذاب مشکل دارید. اشکالی ندارد، با این راهنمای آسان برای دنبال کردن، در کمترین زمان مانند یک حرفه ای به نظر می رسید. این به چندین فصل در مورد بهترین روش‌های پلتفرم تقسیم شده است، بنابراین می‌توانید نحوه استفاده کارآمد از دستورات را بیاموزید و در صورت نیاز به نتایج مورد نیاز خود برسید.


در این فصل تعطیلات، به راحتی استاد ChatGPT شوید و نزدیک به 100 دلار از این بهترین پیشنهاد وب صرفه جویی کنید. اشتراک مادام العمر راهنمای درخواست نهایی ChatGPT اکنون با قیمت فقط 19.97 دلار (119 دلار) تا 25 دسامبر در ساعت 11:59 شب به وقت محلی به فروش می رسد، بدون نیاز به کوپن.

استارت آپ ها، خدمات، محصولات و موارد دیگر را از شریک ما کشف کنید StackSocial. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما، ممکن است نیویورک پست جبران شود و/یا کمیسیون وابسته دریافت کند.



منبع