جارو شارژی JASHEN V18 350W با بیش از 45 درصد تخفیف


TL; DR: از تجربه تمیز کردن بهتر و سریع‌تر با این جارو شارژی لذت ببرید که CNN Underscored می‌گوید «ما را مجبور می‌کند دایسون را فراموش کنیم» به قیمت 179.97 دلار (حدود 336 دلار) با ارسال رایگان تا 14 جولای به عنوان بخشی از پاسخ ما به Amazon Prime Day به فروش می‌رسد. .

تمیز کردن کثیفی ها و زباله ها نه لذت بخش ترین کار در جهان است و نه جذاب ترین. اما شاید شما فقط ابزار مناسب را ندارید. داشتن یک دستیار تمیز کننده قدرتمند می تواند کمک کند تا حداقل کمی آن را قابل تحمل کند. اگر چیزی شبیه جاروبرقی JASHEN V18 در یدک دارید، می‌توانید از تجربه تمیز کردن سریع‌تر و کارآمدتری لذت ببرید. به لطف رویداد جاری Deal Days، می‌توانید آن را با قیمت 179.97 دلار (حدود 336 دلار) به فروش برسانید.

به گفته CNN Underscored، جاروبرقی JASHEN V18 نوعی جاروبرقی است که باعث می‌شود دایسون را فراموش کنیم. این دستگاه که هم برای کف فرش و هم برای کف‌های چوبی ساخته شده است، دارای یک موتور 350 واتی براشلس دیجیتال است که مکش قوی را ارائه می‌کند و به راحتی کثیفی و لکه‌های جاسازی شده را از بین می‌برد. همچنین به یک برس گرد و غبار 2 در 1 مجهز شده است که با خرابی های مختلف مقابله می کند و یک سیستم فیلتر با کارایی بالا.


مدل از جاروبرقی جاشن استفاده می کند

با یک سنسور فیلتر داخلی، صفحه نمایش LED آن شما را از حالت برق انتخاب شده، مدت زمان کار باقی مانده و اینکه آیا فیلتر نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر، مطلع می کند. وقتی صحبت از زمان اجرا شد، باتری قابل شارژ 2500 میلی آمپر ساعتی آن می تواند تا 40 دقیقه با یک بار شارژ دوام بیاورد که به شما زمان کافی برای پوشش بیشتر خانه خود می دهد.


طراحی بی سیم جاروبرقی امکان تمیز کردن انعطاف پذیرتر را فراهم می کند و به شما کمک می کند به مناطقی دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت دسترسی به آنها سخت است. همچنین با بهینه‌سازی نویز طراحی شده است، بنابراین لازم نیست نگران مزاحم همسایگان بالقوه موتور آن باشید. به علاوه، در بین استفاده‌ها، می‌توانید از پایه دیواری با شارژ دوگانه برای نگهداری آن و لوازم جانبی آن برای ذخیره‌سازی و شارژ مجدد استفاده کنید.

این جارو شارژی به شما کمک می کند خانه خود را هوشمندتر تمیز کنید.

معمولاً با قیمت 336 دلار خرده‌فروشی می‌شود، می‌توانید آن را تا 14 ژوئیه، ساعت 23:59 بعد از ظهر PT با ارسال رایگان تنها با قیمت 179.97 دلار به فروش برسانید.

قیمت ها قابل تغییر است