توپ حرفه ای گلف جورجیا در مورد TikTok ویروسی مرد غریبه ای که در حال انتقاد از تاب او گرفتار شده است صحبت می کند.



گلف باز زن حرفه ای که زمانی که یک گلف باز مرد آماتور سعی کرد تاب خود را اصلاح کند، در فضای مجازی منتشر شد، نمی خواست غریبه را در جریان تبادل “ناجور” صدا بزند، اما اکنون “جنبه خنده دار” را می بیند.

جورجیا بال، که همچنین یک مربی معتبر PGA است، زمانی که غریبه با مشاوره ناخواسته صحبت او را در یک محدوده رانندگی در نزدیکی لیورپول قطع کرد، روی چرخش خود متمرکز شد.

بال به Sky Sports گفت: «در آن زمان یک مکالمه ناخوشایند بود، اما من فقط روی کاری که انجام می‌دادم متمرکز بودم. “خوشحالم که اکنون می توانم به آن نگاه کنم و جنبه خنده دار آن را ببینم.”

جورجیا بال ویدیویی از لحظه‌ای که مردی هنگام تمرین صحبتش را قطع کرد تا به او توصیه‌های غیرموجهی بدهد منتشر کرد. مربی گلف TikTok/گرجستان

بال که بیش از 185 هزار دنبال کننده در TikTok دارد و به طور منظم نکات گلف را پست می کند، وسوسه شد که مردی را – که ادعا می کرد “20 سال” تجربه گلف دارد – را به جای خود بگذارد، اما ترجیح داد شخص بزرگتر باشد.

او به این رسانه گفت: «راستش را بخواهید، من فردی متواضع هستم. “این در من نیست که او را صدا کنم یا بگویم که من یک حرفه ای PGA هستم، فقط در اختیار من نیست که این کار را انجام دهم.”

«من با افراد مختلف زیادی صحبت می کنم. همه چیزهایی که دریافت می‌کنم مثبت هستند و همیشه منتظر راهنمایی‌ها و توصیه‌ها هستم، اما همه چیزهایی که می‌گیرم بیشتر حمایتی است.»

بال در حال تمرین تاب خوردن در محدوده رانندگی بود که مرد پس از یکی از شلیک های او به او نزدیک شد.

ویدئویی که در آن بال عنوان کرد: «باورت می‌شود که او این را گفته است؟» نزدیک به 15 میلیون بار دیده شده است.

او به بال گفت: “ببخشید، کاری که شما در آنجا انجام می دهید، نباید آن کار را انجام دهید… تاب بخورید و دنبال کنید.”

بال بیش از 185 هزار دنبال کننده در TikTok دارد و به طور منظم نکات گلف را در حساب خود پست می کند. فیس بوک / جورجیابالگلف کوچ
بال یک مربی معتبر PGA است. فیس بوک / جورجیابالگلف کوچ

بال سعی کرد در طول ویدیو به مرد بگوید که “در حال تغییر نوسان است” در حالی که او جلوی دوربین ایستاده بود و به آموزش تاب دادن درست ادامه می داد.

“ببین چقدر بهتر بود؟” بعد از شلیک بعدی به بال گفت.

بال به این روزنامه گفت: «من فقط به انجام کاری که انجام می‌دادم، روی تاب خود ادامه دادم. در آن زمان یک مکالمه ناخوشایند بود، اما همانطور که می‌گویم، فقط روی کاری که انجام می‌دادم متمرکز بودم.

این بازیکن اهل لیورپول به اسکای اسپورت گفت که او هرگز فرصتی برای بررسی تاب این مرد پیدا نکرد تا ببیند آیا او در گلف به همان اندازه که فکر می کرد در حالی که انعام ناخواسته را به او می داد از خود گذشت کرده است یا نه.

مرد غریبه در حالی که او در حال تمرین تاب خوردن در یک محدوده رانندگی در نزدیکی لیورپول بود، با توصیه های ناخواسته صحبت او را قطع کرد. فیس بوک / جورجیابالگلف کوچ

با این حال، بال به BBC Newsbeat اعتراف کرد که این مرد در مورد تاب خوردن او «درست گفته است»، اما نحوه توصیه او باعث خشم طرفداران او شد – و اضافه کرد که واکنش‌هایی که او از زمانی که ویدیو در فضای مجازی پخش شد «بسیار مثبت» بوده است.

کاربران سراسر TikTok از کلیپ 90 ثانیه ای بال شوکه شدند زیرا بسیاری این مرد را به “توضیحات غیرقانونی” متهم کردند.

یکی از کاربران نوشت: «به عنوان یک پسر، این اولین باری است که من واقعاً «ادعای انسانی» را می بینم.

یکی دیگر به شوخی گفت: “هدف این تعامل این بود که به شما اطلاع دهیم که او 20 سال گلف بازی کرده است.”

«چگونه خونسردی خود را حفظ کردید قابل تحسین است. من اینقدر مهربان نبودم،” دیگری نظر داد.



منبع