شورای نیویورک لوایح لحظه آخری، از جمله اصلاحات جنجالی NYPD و DOC را تأیید می کند



انتظار می رود شورای شهر روز چهارشنبه تعداد زیادی از لایحه های لحظه آخری را تصویب کند – از جمله ممنوعیت انفرادی در زندان های نیویورک و لایحه بحث برانگیز که پلیس ها را مجبور به ارائه میلیون ها گزارش در مورد توقف های سطح پایین می کند.

انتظار می‌رود قانون پایان سال منجر به رویارویی بین اعضای شورا و شهردار اریک آدامز شود که به شدت این دو لایحه را محکوم کرده است اما از وتوی ممنوعیت سلول‌های انفرادی خودداری کرده و اصلاحات NYPD را زیر پا گذاشته است.

آدامز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در روز سه شنبه گفت: «ما در شرف تصویب لایحه ای هستیم که به توانایی ما برای ایمن نگه داشتن شهر به دلیل منابع پلیس آسیب می زند.

هیزونر متحدانی در شورا خواهد داشت، به ویژه در مجمع عمومی عقل سلیم با عضو شورای مشترک آن رابرت هولدن (D-Queens) که به The Post می گوید که لایحه گزارش NYPD “با آنچه پلیس و افسران اصلاح ما با آن روبرو هستند خارج از ارتباط است. ما را در امان نگه دار.»

«قانون چند توقف» که توسط جومان ویلیامز، وکیل عمومی شهر نیویورک حمایت می‌شود، با واکنش شدید دادستان‌های ناحیه نیویورک نیز مواجه شده است.

این امر مستلزم آن است که پلیس مدارک دقیقی را برای هر فردی که در طول تحقیقات با آنها روبرو می شود پر کند، که مخالفان می گویند که منجر به ساعت های بی شماری کار اضافی برای نیروی پلیس در حال حاضر بسته می شود.

انتظار می رود شورای شهر روز چهارشنبه تعداد زیادی از لایحه های لحظه آخری را تصویب کند – از جمله ممنوعیت انفرادی در زندان های نیویورک و لایحه بحث برانگیز که پلیس ها را مجبور به ارائه میلیون ها گزارش در مورد توقف های سطح پایین می کند. AP

با این حال، انتظار می‌رود که هر دو لایحه به تصویب برسد و منابع شورا گفتند که آنها معتقدند حمایت کافی برای لغو هرگونه وتو از سوی شهردار وجود دارد.

همچنین در میان صورت‌حساب‌هایی که قرار است قبل از پایان سال به میز هیزونر منتقل شود، مالکان نیویورک تحت «قانون شانس منصفانه مسکن» از انجام بررسی‌های سوابق جنایی بر مستاجران احتمالی منع خواهند شد.

اکثریت شورا گفته اند که این قانون از تبعیض جلوگیری می کند در حالی که گروه کوچکی در شورا معتقدند این لایحه خطرناک است.

انتظار می رود قانون پایان سال منجر به رویارویی بین اعضای شورا و شهردار اریک آدامز شود که به شدت این دو لایحه را محکوم کرده است اما قول وتو نمی دهد. پل مارتینکا

اگرچه شهردار در اوایل سال جاری از آن لایحه بحث برانگیز مسکن حمایت کرده است، که مسکن عمومی را پوشش نمی دهد و انتظار می رود به قانون تبدیل شود.

این شورا علاوه بر این به دنبال بستن شکافی است که بر روی آمار ناقص اسفناکی از تسویه حساب ها بر سر رفتار ادعایی پلیس، که بیش از چهار سال پیش توسط The Post فاش شد، را ببندد.

وزارت حقوق می تواند به زودی تمام دعاوی مدنی را که در شش ماه قبل از هر گزارش حل و فصل شده اند، بدون توجه به ثبت آن، به صورت عمومی منتشر کند.

آدامز در جلسه مطبوعاتی خارج از موضوع خود در روز سه‌شنبه گفت: «ما در آستانه تصویب لایحه‌ای هستیم که به توانایی ما برای ایمن نگه داشتن شهر به دلیل منابع پلیس آسیب می‌زند. پل مارتینکا

در حال حاضر، پرونده ها باید در یک دوره پنج ساله شروع و حل شوند تا گزارش ارائه شود.

با این حال، این لایحه نتوانست به خلأ دیگری که توسط Post فاش شده است، رسیدگی کند، که هیچ گونه تسویه حساب پس از ارسال اخطار ادعا، اما قبل از طرح دعوی را در بر نمی گیرد.

قوانین دیگری که باید به آنها توجه کرد:

  • جزئیات کمک‌های کلان به NYPD، بیش از 1 میلیون دلار، و نحوه تخصیص آن وجوه. این لایحه می‌تواند پوشش کمک‌های مالی بنیاد پلیس شهر نیویورک را از بین ببرد، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط رهبران شرکت‌ها حمایت می‌شود و سالانه میلیون‌ها دلار به این بخش کمک می‌کند بدون اینکه اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی کمک کرده است.
  • ملزم به NYPD برای به اشتراک گذاشتن داده ها با اداره تحقیقات شهر ظرف 10 روز پس از درخواست
  • توصیه هایی به اداره بهداشت در مورد برخورد با آب و هوای شدید، ارتباط با اپراتورهای غیرمجاز کارواش سیار و اجازه دادن به ظروف نوشیدنی قابل استفاده مجدد در اماکن ورزشی
  • جمع آوری داده های جمعیت شناختی جانبازان، اطلاع رسانی و مشارکت در منابع سلامت روان برای جامعه و گزارش سالانه
  • ایجاد حق اقدام خصوصی برای اجرای مفاد قانون زمان ایمن و بیمار کسب شده برای کارکنان
  • ایجاد هماهنگ کننده سلامت روان برای اطلاع رسانی به کارکنان شهر در مورد حمایت ها و خدمات بهداشت روان



منبع