کم توماس از نتس به طور کنجکاوی برای آخرین ضربه در باخت به اسپرز غایب بود



آستین، تگزاس – وقتی نتز به شدت به یک گلزن نیاز داشت، بهترین گلزن آنها در بازی نبود.

این همان شبی بود که نتز در یک باخت 122-115 در وقت اضافه مقابل اسپرز در روز یکشنبه داشت.

کم توماس – بهترین گلزن آنها که وارد شب شد – 31 امتیاز به دست آورد و با 5 پاس منجر به گل شد. او در بازی مثبت 6 بود، در حالی که هر شروع کننده دیگر منفی 7 یا بدتر بود.

کم توماس یکشنبه 31 امتیاز کسب کرد. گتی ایماژ

اما توماس روی نیمکت بود که کم جانسون یک تلاش بالقوه 3 امتیازی بازی را در ثانیه های رو به پایان وقت اضافه از دست داد که اساساً شکست را شکست داد.

“می دانید، این وضعیتی است که ما به آن نگاه کردیم و فقط همه بچه ها آنجا را داریم. کوین اولی، مربی موقت گفت: آن یک بازی باعث آن نشد، قرار گرفتن در آن موقعیت، اما قطعاً این چیزی است که ما در ادامه دوباره به آن نگاه خواهیم کرد. “اما دوست دارم CT را در آنجا داشته باشم و من آن را خواهم گرفت.”

اولی توماس را با نتتس به برتری 116-115 در 25.4 ثانیه مانده به وقت اضافه کشید و با دنیس اسمیت جونیور، دروازه بان دفاعی همراه شد.

اما کلدون جانسون از سن آنتونیو (24 امتیاز) با یک layup آزاد شد تا نتتس را به 3 برساند.

حتی زمانی که اولی تایم اوت را اعلام کرد، در آخرین تلاش 3 امتیازی، جانسون را برای اسمیت سابید کرد. جانسون ظاهری تمیز داشت اما از دست داد.

توماس در پاسخ به این سوال که آیا هیچ نوع بحثی وجود دارد که چرا او در آن حضور ندارد، به سادگی پاسخ داد: “نه.”

کم توماس برای آخرین ضربه روز یکشنبه در زمین حضور نداشت. Scott Wachter-USA TODAY Sports

وقتی از او پرسیدند که آیا از نبودن روی زمین در آن لحظه مهم شگفت زده شده است، او آن را رد کرد.

منظورم این است که حدس می‌زنم آنها فکر می‌کردند که این بهترین ترکیب برای گرفتن امتیاز 3 بود. بنابراین، می دانید، ظاهر خوبی بود. او فقط آن را از دست داد…” توماس گفت.

«منظورم همین است که هست. منظورم این است که اگر او موفق می شد، ما در حال حاضر اینجا نبودیم و در مورد اینکه آیا من در بازی بودم یا نه صحبت نمی کردیم. اما می دانید، این همان چیزی است که هست. شما نمی توانید آن را پس بگیرید؛ شما فقط باید به بازی بعدی بروید.”


دوریان فینی اسمیت پس از احتمال درد مچ پای چپ بازی کرد. او هشت امتیاز و هفت تخته در تیراندازی 4 به 9 داشت.


ویکتور ویمبانیاما (1) و گارد دوین واسل (24) در وقت اضافه مقابل نتز واکنش نشان دادند. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

ویکتور ویمبانیاما با 33 امتیاز، 15 ریباند، 7 پاس منجر به گل و 7 بلاک، نت ها را به آتش کشید و پس از آن، آنها پر از ستایش برای بازیکن تازه کار بودند.

نیک کلاکستون گفت: «مرد، او مطمئناً یک استعداد نسلی است. فقط در هر جنبه ای روی بازی تاثیر می گذارد: محافظت از رینگ، ضربه زدن به عکس ها، بیرون آمدن از صفحه نمایش، فقط انجام کارهایی که هرگز از یک مرد نمی بینید. شما حتی قد مردم را واقعاً نمی بینید.»



منبع