گفته می شود که مهاجر غیرقانونی یک زن میشیگانی را در دزدی ماشین کشته است



یک مهاجر غیرقانونی از مکزیک متهم به قتل یک زن 25 ساله در میشیگان شده است که در مستی اقدام به سرقت خودرو کرده است – و بر اساس یک گزارش در انتظار محاکمه به اتهام قتل آشکار است.

فاکس 17 گزارش داد که روبی گارسیا، 25 ساله، از گرند راپیدز، با جراحات ظاهری گلوله در خطوط جنوبی US-131 حدود ساعت 11:40 بعد از ظهر روز جمعه جسد پیدا شد.

اگرچه پلیس ایالت میشیگان اطلاعاتی در مورد یک مظنون در بازداشت منتشر نکرده است، اما او توسط The Midwesterner به عنوان براندون اورتیز-وایت، یک مهاجر غیرقانونی 25 ساله از پوئبلا، مکزیک شناسایی شد.

روبی گارسیا، 25 ساله، از گرند راپیدز، میشیگان، جسد در کنار یک بزرگراه پیدا شد. براندون اورتیز-وایت، یک مهاجر غیرقانونی از مکزیک، طبق یک گزارش با قتل و سایر اتهامات روبرو است. Gofundme

ارتباط بین Ortiz-Vite و قربانی نامشخص بود.

ماوی، خواهر روبی گارسیا، گفت: “او در حال حاضر در بازداشت است و این تنها چیزی است که ما می دانیم و او به طور غیرقانونی در اینجا بوده است.”

بر اساس سوابق ذکر شده توسط این رسانه خبری، انتظار می‌رود که وی به اتهام قتل/قتل آشکار، سرقت خودرو، حمل سلاح گرم غیرقانونی، فعالیت در حالت مستی و رانندگی با گواهینامه معلق یا باطل محاکمه شود.

ماوی گارسیا از خواهر فقید خود به عنوان “یک فرد بزرگ در همه جا” یاد می کند.

او به The Midwesterner گفت: “او اتاق را با لبخند زیبایش روشن می کرد و می خندید.” او عاشق سفر بود، وقف کارش بود و از بودن با خانواده در اوقات فراغتش لذت می برد.

فاکس 17 گزارش داد که روبی عاشق گیاهان بود و در یک گلخانه محلی کار می کرد.

خواهر غمگین به این رسانه گفت: «او دختر، خواهر، خاله و دوست بزرگی بود. از او به عنوان فردی پر از زندگی و خنده یاد خواهد شد، کسانی که در اطراف او بودند می دانستند که او احمق است و همه را به خنده می انداخت.

رابطه روبی گارسیا و مظنون نامشخص بود. ماوی گارسیا
روبی گارسیا ماوی گارسیا

گارسیا افزود: از دست دادن او زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است. زندگی او خیلی زود گرفته شد. او شایسته زندگی کردن، سفر به دنیا، بچه دار شدن و دنبال کردن رویاهایش بود.»

او از اظهار نظر در مورد رابطه بین خواهرش و اورتیز-وایت خودداری کرد.

گارسیا گفت: “او در حال حاضر در بازداشت است و این تنها چیزی است که ما در حال حاضر می دانیم و او به طور غیرقانونی در اینجا بوده است.”

یک نماینده پلیس ایالتی به این رسانه گفت که بازرسان امیدوارند به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این پرونده منتشر کنند.

براندون اورتیز-وایت شهرستان کنت

خانواده روبی یک حساب کاربری GoFundMe راه اندازی کرده اند تا به پوشش هزینه های مراسم خاکسپاری او کمک کنند.

همانطور که می دانید، خواهر گرانقدر ما در شب 22/3/24 از ما گرفته شد. به دلیل از دست دادن ناگهانی، ما مالی غیرمنتظره داریم، بنابراین مایلیم این حساب را باز کنیم و از هر گونه کمک مالی برای ارائه خدماتی که شایسته اوست کمک بخواهیم.»

خانواده افزود: “از همه کسانی که در این دوران سخت از ما حمایت کردند، تشکر می کنیم، ما از همه محبت ها قدردانی می کنیم.”



منبع