رنجرز سرانجام پنجاه و چهارمین برد فصل را به دست آورد و رکورد امتیاز را به نام خود ثبت کرد



سومین بار در واقع جذابیت رنجرز بود که دو فرصت قبلی خود را برای کسب پنجاه و چهارمین پیروزی خود در این فصل از دست دادند و رکوردی را به نام خود ثبت کردند.

آبی‌شرت‌ها با سردی حمله پنج بر پنج آن‌ها را کنار گذاشته بود، اما آنها در نهایت با یک گل مساوی و قدرتمند در پایان وقت سوم شکست خوردند تا خود را برای پیروزی 3-2 در ضربات تیراندازی آماده کنند. ساکنان جزیره بعد از ظهر شنبه در مدیسون اسکوئر گاردن.

سرمربی تیم می‌گوید: «شما می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین کار را انجام می‌دهید، مطمئن شوید که دو امتیاز را می‌گیرید، پیروزی‌ها را به دست می‌آورید و اگر این کار را به اندازه کافی خوب انجام دهید، شانس بازی برای جام استنلی را خواهید داشت. پیتر لاویولت گفت. فصل عادی باید برای همه اتفاق بیفتد، 82 بازی. این واقعیت که این گروه توانست به شیوه‌ای که انجام می‌داد به سختی بجنگد و 54 عدد جمع آوری کند، فکر می‌کنم این چیزی است که آنها باید از نقطه نظر فصل عادی به آن افتخار کنند.

آرتمی پانارین (10) پس از به ثمر رساندن گل تساوی بازی در پیروزی 3-2 رنجرز مقابل جزیرهرز، با هم تیمی هایش جشن می گیرد. رابرت سابو برای NY Post

“کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. شما در فصل عادی بازی می کنید تا به پلی آف برسید و این چیزی است که به آن مربوط می شود.”

رنجرز در فریم پایانی با یک گل عقب بود که آرتمی پانارین که روی نیمکت نشسته بود چوب خود را روی تخته ها کوبید.

رنجرز در نهمین دوره خود بدون گل پنج بر پنج به طور خطرناکی نزدیک بود که سومین بازی متوالی خود را از دست بدهد، کاری که از زمان بازی چهار بازی در اوایل ژانویه انجام نداده بود.

با این حال، پانارین پس از یک برد کاملاً روبه‌آف از وینسنت تروچک، توپ را دقیقاً در زیر تیر افقی به تساوی کشاند تا در نهایت با 4:17 باقی مانده قانونی، نتیجه را در 2-همه مساوی کند.

او روی یک زانو پایین آمد و در جشنی مؤکد از روی یخ لغزید و در حالی که باغ فوران کرد.

ثابت شد که برای ایجاد وقت اضافه کافی بود، جایی که ایگور شسترکین، دروازه بان رنجرز مجبور شد 4 سیو انجام دهد در حالی که ایلیا سوروکین، متفکر شبکه جزیره جزیره یک بار مورد آزمایش قرار نگرفت.

ایگور شسترکین در زمان اضافه پیروزی رنجرز در ضربات آتی بر جزیرهرز یک سیو دستکش انجام داد. رابرت سابو برای NY Post

پانارین و تروچک در ضربات تیراندازی گل زدند و شسترکین کایل پالمیری و براک نلسون را رد کرد.

پانارین درباره استیک اسلم خود به The Post گفت: “من کمی عصبانی بودم زیرا نتوانستیم گل بزنیم.” “احساس واقعی، فقط نمی توانم آن را حفظ کنم. و من امسال یک دسته چوب دارم. [The goal] باور نکردنی بود، مخصوصاً وقتی که جمعیت به این شکل رفتند، شما نمی توانید آن را به هیچ پولی بخرید.»

رنجرز دقایق ابتدایی بازی را فرمان داد و پنج شوت اول را در حالی که جزیره نشینان پاهایشان را زیر دروازه قرار دادند، به ثمر رساند.

طولی نکشید که جزیره نشینان در فضایی که به سرعت حس هاکی پلی آف را به خود گرفت، تثبیت و مقابله کردند.

میکا زیبا نژاد حضورش را برای رنجرز مشخص کرد. رابرت سابو برای NY Post

میکا زیبا نژاد در اوایل این بازی خود را نشان داد و هر زمان که توپ را به دست می گرفت، هدایت را بر عهده می گرفت و زمانی که روی یخ بود موقعیت های گلزنی تهاجمی ایجاد می کرد.

زیبا نژاد که تنها در اولین دوره با پنج شوت به سمت دروازه همه اسکیت بازان را پیشروی کرد، در راه رسیدن به رکورد هشتم بازی در روز، به ایجاد لحن در یک چارچوب بدون گل کمک کرد.

او سپس با ثبت پاس گل اول رنجرز در بازی در 4:33 گل دوم، مجموعه امتیازات خود را به 5 بازی افزایش داد.

زیبا نژاد در یک فرصت عجله کوتاه به بیرون پرید، برادن اشنایدر عقب مانده را به ثمر رساند، که ریباند خود را به خاک سپرد تا رنجرز را 1-0 جلو ببرد.

گل تساوی بعداً در چارچوب میانی به ثمر رسید، همانطور که اولین گل جزیره نشینان نیز به ثمر رسید.

نلسون هر دو را ارسال کرد و در طی یک سکانس سخت رنجرز، قبل از اینکه هادسون فاشینگ، او را برای یک شوت باز در انتهای دوره آماده کرد، ریباند خود را به ثمر رساند.

اشنایدر گفت: “هر بار که ما آنها را بازی می کنیم، همیشه کمی شدیدتر احساس می شود، اما به خصوص اکنون که هنوز امتیازاتی وجود دارد که باید به دست بیاوریم و موقعیت هایی که می توانند اتفاق بیفتند.” “این واقعا یک بازی احساسی بود. واقعا شدید بود کلی باحال بود. دوست داری کسانی که وارد این کار می شوند.»



منبع