این لوازم جانبی تناسب اندام در خانه بیش از 200 بررسی 5 ستاره دارد


به دنبال این هستید که با تمرینات در خانه شروع کنید یا رژیم تناسب اندام فعلی خود را تقویت کنید؟ ما لوازم تناسب اندام FitOn به شما کمک می کند تا برای موفقیت آماده شوید. در حالی که حفظ یک روال تناسب اندام می تواند چالش برانگیز باشد، ما رسیدن به اهدافتان را برای شما آسان کرده ایم. از راحتی خانه خود. از کیت های تمرینی همه جانبه گرفته تا محصولات قابل حمل مانند لغزنده و نوارهای مقاومتی، همه چیزهایی را که برای متحرک و متحرک نیاز دارید، خواهید داشت. با نزدیک به 200 بررسی 5 ستاره از مشتریان راضی، محصولات ما در راحتی، دوام، اثربخشی و راحتی می درخشند. ناگفته نماند که آنها سبک وزن، قابل حمل و شیک هستند!

در آینده، بهترین لوازم تناسب اندام در خانه برای ارتقای تمرینات شما به سطح بعدی. به علاوه، چرا مشتریان به این موارد دلخواه FitOn 5/5 ستاره می دهند.

کیت FitOn خود را دریافت کنید

ما کیت FitOn خود را دریافت کنید شامل تمام موارد ضروری برای حرکت است. این شامل: یک تشک به تناسب اندام، مجموعه ای از نوارهای مقاومت مجسمه سازی، و 17 اونس است. بطری هیدراته من. تشک رنگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید (مناسب برای انواع تمرینات، از قدرتی گرفته تا کششی)، که سطحی پایدار و راحت برای تمرینات شما فراهم می کند. بعلاوه، باندهای مقاومتی Sculpt ما سطوح مقاومت قابل تنظیمی را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد تا گروه های مختلف عضلانی را مورد هدف قرار دهید و در حین پیشرفت در سفر تناسب اندام خود را به چالش بکشید. و بیایید بطری Hydrate Me را فراموش نکنیم. با توجه به اینکه هیدراته ماندن کلید عملکرد مطلوب است، نگه داشتن آن به شما کمک می کند احساس شادابی کنید و به بهبودی کمک می کند!

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

با کیفیت و شیک

“من خیلی هیجان زده هستم که روی آن کار کنم. این بسیار زیبا است و قطعاً یک تقویت کننده خلق و خوی برای ادامه دادن به تمرینات است. شما بچه ها، من نمی توانم این را به اندازه کافی توضیح دهم، اما این چیزهای با کیفیت عالی است – با قیمت مناسب! دیگر چه چیزی می توانی بخواهی؟”

بادوام و کاربردی: تمرینی که باید داشته باشید!

«کیت را دوست دارم. تشک ورزشی بسیار بادوام است. نقاط قوت مختلف گروه ها را دوست دارم!! برای هر طرفدار تناسب اندام باید داشته باشد!!”

هر آنچه شما نیاز دارید در یک بسته نرم افزاری

“محصولات عالی واقعاً از بسته نرم افزاری FitOn خود لذت می برم. تشک یوگا شگفت‌انگیز است، باندها عالی هستند، و بطری آب آب من را سرد نگه می‌دارد.»

کیت تن خود را دریافت کنید

به فکر ما باشید کیت تن خود را دریافت کنید به عنوان آخرین ملزومات تمرینی شما. مجهز به یک جفت لغزنده و مجموعه ای از نوارهای مقاومت مجسمه سازی، این سفر پسند duo همه چیزهایی را که برای تن دادن و مجسمه سازی کامل بدن خود نیاز دارید فراهم می کند. لغزنده ها روشی کم ضربه و در عین حال بسیار مؤثر برای فعال کردن عضلات مرکزی بدن و هدف قرار دادن عضلاتی که به سختی درگیر می شوند ارائه می دهند، در حالی که نوارهای مقاومت مجسمه سازی مقاومت قابل تنظیمی را برای به چالش کشیدن قدرت و انعطاف پذیری شما ارائه می دهند.

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

بهترین کیفیت در بازار!

من نوارهای مقاومت زیادی دارم، اما تا زمانی که این نوارها را انتخاب نکردم، از هیچ یک از نوارهای طراحی شده برای قرار گرفتن در قسمت بالای ران شما استفاده نکرده بودم. آنها جامد هستند. کیف حمل نیز بسیار زیبا بود. خدا می داند که چند نفر از ما یک دسته تجهیزات ورزشی شل داریم که فقط دور هم نشسته ایم.»

قابل حمل، راحت و آسان برای استفاده

من برای انجام چند تمرین که فیزیوتراپیستم توصیه کرده بود، به چند نوار مقاومتی نیاز داشتم. این نوارهای مقاومتی کیفیت بالایی دارند و به خوبی کار می کنند. من دوست دارم که آنها با یک کیسه توری برای نگه داشتن آنها می آیند.”

زیبا، با کیفیت و عالی برای هدیه دادن!

“همین چیزی که می خواستم! نوار لغزنده و نوارهای اصلی FitOn بسیار زیبا هستند و کیفیت عالی دارند. من بسیار خوشحالم که این کیسه ها برای نگه داشتن نوار لغزنده و نوارهای شما همراه هستند. فکر می‌کنم مقداری دیگر به عنوان هدیه برای خانم‌های خانواده‌ام سفارش بدهم!»

باندهای مقاومت مجسمه سازی

این سه رنگارنگ از باندهای مقاومتی را مجسمه سازی کنید باعث می شود در هر تمرینی راه خود را تکان دهید. با سه سطح مختلف مقاومت – از جمله گزینه سبک (15-25 پوند)، متوسط ​​(25-35 پوند) و سنگین (35-45 پوند) – این باندها به شما امکان می دهند شدت تمرین خود را متناسب با سطح آمادگی جسمانی و اهداف خود تنظیم کنید. . این که آیا در طول ران داخلی و خارجی خود را هدف قرار می دهید روزهای پایین تنه یا به دنبال افزایش مقاومت در برابر تمرینات با وزن بدن، این نوارهای سبک وزن و بدون لغزش لوازم جانبی مناسبی برای تقویت و تقویت قدرت هستند. به علاوه، آنها به یک کیسه توری برای سفر آسان مجهز هستند!

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

به شدت توصیه می شود! سطوح مقاومت رنگی متفاوت را دوست داشته باشید

«این گروه‌ها همان چیزی هستند که من دنبالش بودم. سطوح مختلفی از مقاومت وجود دارد که برای قدرت ها یا تمرینات مختلف عالی است. من عاشق انعطاف پذیری آن هستم. رنگ های مختلف تشخیص اینکه کدام یک از آنها مقاوم تر هستند را آسان می کند. من این مجموعه را دوست دارم و توصیه می کنم!”

خیلی بهتر از نوارهای پلاستیکی!

من قبلاً هرگز نوارهای پارچه ای را امتحان نکرده بودم، اما آنها بسیار بهتر از پلاستیکی هستند! آنها در طول تمرین اصلاً سر نمی‌خورند و حرکت نمی‌کنند.»

بهترین بوتی باندهای همیشه.

«بهترین باندهای غنیمتی. باندهای FitOn بهترین هایی هستند که من امتحان کرده ام. آنها از یک ماده قوی و ضخیم ساخته شده اند، بنابراین هیچ ترسی از پاره شدن وجود ندارد. علاوه بر این، آنها در همان جایی که شما آنها را قرار می دهید می مانند حتی در هنگام حرکت!

لغزنده

مقرون به صرفه، موثر، سبک وزن و جمع و جور – چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟! از پیلاتس گرفته تا تمرینات HIIT، تا تمرینات قدرتی، ما لغزنده های FitOn کمک به اضافه کردن یک چالش اضافی به هر روال. برای اسکوات، لانگز و کوهنوردان عالی است، آن ماهیچه‌هایی را که به سختی قابل دسترسی هستند هدف قرار می‌دهید، هسته خود را فعال می‌کنید و چابکی و استقامت خود را آزمایش می‌کنید.

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

بازی-تغییر برای تمرینات کف

“آنها دقیقاً مانند تصویر به نظر می رسند و قطعاً برای بازگشت به تمرینات زمین مفید بودند، تغییر کامل بازی.”

ایده آل برای تمام سطوح با سمت سخت و سمت دستگیره!

من این لغزنده ها را دوست دارم، زیرا آنها دارای هر دو سمت سخت و دسته هستند، بنابراین می توانم از آنها در همه سطوح استفاده کنم! من اینها را برای مشتریانم می‌آورم و آنها دوست دارند با آنها ورزش کنند!»

آنها آن را سرگرم کننده و آسان برای تمرین!

“ابزارهای عالی که روی تعادل و قدرت کار می کنند. این لغزنده ها کار کردن را سرگرم کننده و استفاده از وزن بدن خود را آسان می کنند. نیازی به رفتن به باشگاه نیست!»

غلتک بازیابی

نرم تر از سایر غلتک های فوم (در عین حال غیرقابل انکار موثر)، ما غلتک بازیابی FitOn به جریان خون کمک می کند، عضلات دردناک و سفت را شل می کند و تنش ایجاد شده را کاهش می دهد. اندازه جمع و جور آن را برای سفر عالی می کند، و دستگیره ضد لغزش داخلی آن را راحت و آسان برای استفاده می کند!

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

اندازه و راحتی عالی

«رول ریکاوری را دوست دارم. این اندازه عالی است و هنگام انجام هر درد بسیار راحت است.»

همان چیزی که برای درد و سفتی عضلانی نیاز داشتم

“این اولین غلتک فوم من است و بسیار خوشحالم که آن را سفارش دادم. من با سفتی زیاد و مدیریت آسیب دیدگی کمر دست و پنجه نرم کرده ام، بنابراین می خواستم فوم رولینگ را امتحان کنم. این عالی، سبک و به اندازه کافی کوچک بود که بتوان آن را در آپارتمان کوچک من ذخیره کرد.»

تشک FitOn خود را دریافت کنید

یک تشک، تمرینات بی پایان. ما تشک FitOn خود را دریافت کنید راه حل همه کاره برای تمام نیازهای تناسب اندام شما است. این تشک که با مواد پایدار و زیست تخریب پذیر ساخته شده است، تعادل کامل حمایت و راحتی را برای انواع تمرینات فراهم می کند. از یوگا و پیلاتس گرفته تا تمرینات تناوبی با شدت بالا تا تمرینات با وزن بدن و غیره. سطح بدون لغزش آن پایداری را در حین پویاترین حرکات تضمین می کند، در حالی که طراحی سبک وزن و قابل حمل آن باعث می شود که به راحتی آن را در هر کجا که می روید با خود ببرید.

در اینجا آنچه مشتریان ما می گویند:

من نمی توانم به اندازه کافی از رنگ های زرق و برق دار استفاده کنم

“همه چیز را در مورد آن دوست دارم. تشک زیبا! من از زیبایی رنگ ها سیر نمی شوم. واقعا غیر لغزنده است. من حداقل 3 بار در هفته از آن استفاده می کنم و هنوز هم عالی به نظر می رسد.

بهترین حصیری که من خریداری کرده ام!

“کاملا بهترین تشک خریده ام!! FitOn Matt خود را دریافت کنید!!! Ty ty، Love FitOn، هر روز از آن استفاده کن💜💜💜”

عاشق این تشک!

«این تشک را دوست دارم! این بهترین تشک است که من تا به حال استفاده کرده ام!»

خودتان امتحان کنید – ببینید نظرات 5 ستاره ما واقعاً در مورد چیست!

با نزدیک به 200 بررسی 5 ستاره، لوازم جانبی تناسب اندام در خانه ما ثابت کرده اند که پیشرفت های عملی، مؤثر و واقعی برای رژیم تناسب اندام شما هستند! ایده آل برای سالم ماندن و تحرک در طول سفر، ورزش در فضاهای کوچک و افزایش شدت در خانه. فقط حرف ما را قبول نکنید – محصولات ما را بخریدو آنچه مشتریان می گویند را خودتان تجربه کنید!



منبع