جلی رول توسط گروه عروسی پنسیلوانیا به همین نام به اتهام آسیب رساندن به شهرت با دوران زندان شکایت کرد.



جلی رول توسط یک گروه موسیقی مستقر در فیلادلفیا با همین نام که مدعی است این ستاره کانتری علامت تجاری آن را نقض کرده و به تجارت آن “ضرر جبران ناپذیر” وارد کرده است، شکایت کرده است.

این شکایت که هفته گذشته ارائه شد، ادعا می کند که گروه عروسی و خیریه Jellyroll مالک علامت تجاری Jellyroll است و از سال 1980، چهار سال قبل از تولد این خواننده 39 ساله، از این نام استفاده می کند.

شاکی، که به طور حرفه‌ای به نام Jellyroll شناخته می‌شود، حداقل از سال 1980 برای رویدادهای جشن و خیریه ابتدا در دره دلاور و اکنون در سراسر بخش شمال شرقی ایالات متحده همراهی موسیقی و آواز ارائه می‌دهد، از جمله، در میان سایر رویدادهای قابل توجه، دو حضور در کاخ سفید برای رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و خانواده اش.

برعکس، متهم، که تا سال 1984 در آنتیوک، تنسی به دنیا نیامده بود، در مصاحبه‌های منتشر شده ادعا می‌کند که مادرش او را به عنوان جلی رول به عنوان یک کودک کوچک یاد کرده است.

هنرمند Jelly Roll با شکایت یک گروه فیلادلفیا به نام Jellyroll مواجه است. گتی ایماژ

این کت و شلوار ادعا می کند که نام جلی رول باعث سردرگمی شده است که چه کسی در شمال شرق چه رویدادی را بازی می کند و شهرت این ستاره کشور حضور آن در گوگل را از بین برده است.

در این دادخواست می‌گوید: «قبل از افزایش شهرت اخیر متهم، جستجوی نام Jellyroll در اکثر موتورهای جستجو، به‌ویژه گوگل، ارجاع‌ها را به شاکی بازگرداند. اکنون، هر جستجوی مشابهی در گوگل چندین ارجاع به Defendant برمی‌گرداند، شاید 18 تا 20 مرجع قبل از یافتن هرگونه ارجاعی به گروه رقص سرگرمی شاکی معروف به Jellyroll®.

گروه در شکایت ادعا کرد که زندانی شدن جیلی رول در گذشته به شهرت آن لطمه زده است. Jellyroll • BVTLive / Instagram

“اقدامات و رفتارهای متخلفانه بدون عذرخواهی متهم، مگر اینکه توسط این دادگاه دستور داده شود، همچنان باعث سردرگمی، اشتباه و فریب مصرف کننده خواهد شد.”

گروه همچنین در شکایت می‌گوید که تیم Jellyroll به گروه ایمیل زده است تا در مورد نامه توقف و توقف ارسال شده توسط گروه صحبت کنند.

در دادخواست ادعا شده است: “چندین مکالمه انجام شد و در یک نقطه وکیل متهم پرسید که آیا متهم واقعاً در رقابت با شاکی است یا خیر.”

این شکایت همچنین ادعا می کند که دوران زندان جلی رول به دلیل اتهامات سرقت به جرم باعث آسیب رساندن به شهرت گروه توسط انجمن شده است.

دعوا می گوید: “به دلیل گذشته پر دردسر متهم، که شامل محکومیت جنایی و حبس است، چنین ارتباطی که در بالا ذکر شد باعث آسیب بیشتر به شاکی در بین مردم و تجارت شده است.”

FOX Business برای نظر دادن با Jelly Roll تماس گرفته است.

ژلی رول در مصاحبه های خود ادعا می کند که مادرش در کودکی او را ژله رول صدا می کرد.

گتی ایماژ

جلی رول با آلبوم 2021 خود، “Ballad of the Broken” به شهرت رسید، اما قبل از اینکه شناخته شود، سال ها موسیقی می ساخت.

جلی رول قبلاً درباره مبارزات شغلی خود به فاکس نیوز دیجیتال گفته بود: «من همیشه ایمان داشتم که خدا برای کاری که می‌خواستم انجام دهم، هدف بزرگ‌تری دارد.

این نوازنده تربیت پرفراز و نشیبی داشت و قبل از اینکه فرصتی برای فارغ التحصیلی از دبیرستان پیدا کند به زندان افتاد.

او در 14 سالگی خدمت کرد و در حالی که هنوز پشت میله های زندان بود، به اولین فرزندش، دخترش بیلی، خوش آمد گفت.

جلی رول از آن زمان زندگی خود را در مسیر درستی قرار داده است و حضانت کامل بیلی را بر عهده دارد و او را با همسرش، بانی خو، بزرگ می کند. بانی، یک کارگر سابق جنسی، و جلی رول در سال 2016 ازدواج کردند.



منبع