پاسخ گوئن استفانی به شایعات طلاق بلیک شلتون



گوئن استفانی به شایعاتی مبنی بر جدایی او از همسرش بلیک شلتون واکنش نشان می دهد.

خواننده 54 ساله “Don’t Speak” که در سال 2021 با ستاره 47 ساله کانتری ازدواج کرد، در مصاحبه ای جدید برای نایلون درباره رابطه آنها صحبت کرد.

با وجود اینکه استفانی در ذهنش تردید نداشت که شلتون را دوست دارد، اما اعتراف کرد که گاهی اوقات در ازدواج خود احساس آسیب پذیری می کند.

گوئن استفانی و بلیک شلتون در سال 2021 ازدواج کردند. Tammie Arroyo / AFF-USA.com / MEGA

این احساس حتی منجر به نوشتن یک دونوازی با عنوان “عنبیه بنفش” با شریک زندگی اش شد.

من آن زمان‌هایی را گذرانده‌ام که شما می‌پرسید: «اوه خدای من، آیا من تازه پیرتر شده‌ام؟ آیا من ناز هستم؟» استفانی خاطرنشان کرد.

«در رابطه خودم، با وجود اینکه حقیقت آنچه امروز اتفاق می‌افتد را می‌دانم، شما هنوز در ذهن خود درمورد ناامنی‌هایتان و آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، درام ایجاد می‌کنید. طراح LAMB افزود: من در آن مرحله از رابطه با بلیک و پارانوئید بودم.

او ادامه داد: حقیقت این است که من عاشق بهترین دوستم هستم. و تمام این چیزهایی که من در مغزم به آن فکر می کنم، فقط همین است – من بیش از حد فکر می کنم.

استفانی افزود: «اما وقتی عاشق هستید و ارزش‌های واقعی دارید، هیچ کس نمی‌تواند به ما برسد.

این زوج در سال 2014 سر صحنه سریال The Voice با هم آشنا شدند. تصاویر GC

“شما می توانید هر چیزی که می خواهید در مورد رابطه ما بگویید – منظورم این است که یک هفته پیش ما دوباره طلاق می گرفتیم یا چیز دیگری. این فقط دروغ است. حقیقت حقیقت است و ما می دانیم که چیست.»

استفانی و شلتون در سال 2014 زمانی که مربیان سریال مسابقه واقعیت NBC “The Voice” بودند، با هم آشنا شدند.

خواننده «دختر هولاک» قبلاً با گاوین راسدیل، خواننده اصلی بوش ازدواج کرده بود و صاحب پسرانی به نام کینگستون 17 ساله، زوما 15 ساله و آپولو 10 ساله هستند. آنها در سال 2015 از هم جدا شدند.

در مورد خواننده “آستین”، او در سال 2011 با میراندا لمبرت، ستاره هموطن خود ازدواج کرد و چهار سال بعد راه آنها از هم جدا شد.

او اعتراف کرد: «در رابطه خودم، با وجود اینکه حقیقت آنچه امروز اتفاق می‌افتد را می‌دانم، شما هنوز در ذهن خود درباره ناامنی‌هایتان و آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، درام ایجاد می‌کنید». Getty Images برای Roc Nation

استفانی قبلاً درباره چگونگی “از هم پاشیدگی” زندگی خود در طول جدایی از راسدیل 58 ساله صحبت کرده بود.

وقتی این اتفاق افتاد، مجبور شدم به معنای واقعی کلمه از نو شروع کنم. این برنده گرمی در سپتامبر 2023 به مجله People گفت.

«وقتی من [started dating] بلیک، آن موقع بود که احساس کردم در خانه هستم، مثلاً “اوه، اینجا جایی است که من قرار است با این پسر باشم.” “[I] ندیدم [Shelton] آینده. این فقط یک “چی؟” بزرگ قدیمی بود؟ این یک هدیه شگفت انگیز بود که برای اولین بار چنین عشقی را تجربه کردم.»



منبع