نوح کلونی به عنوان یک نوجوان نادر برای شروع برای نتز با شکست مواجه می شود


با از بین رفتن زمین جلویی، نتز اولین شروع حرفه ای خود را به نوح کلونی داد.

این یک درس سخت برای نوجوان تازه کار بود.

کلونی در باخت یکشنبه مقابل کینگز 7 امتیاز و 10 ریباند به دست آورد اما با امتیاز منفی 26 به پایان رسید و در تمام شب عضلانی شد.


نوآ کلونی، مهاجم نتز، یکشنبه شب در بارکلیز سنتر، مقابل دیارون فاکس، گارد کینگز به سمت سبد می‌رود.
نوآ کلونی، مهاجم نتز، یکشنبه شب در بارکلیز سنتر، مقابل دیارون فاکس، گارد کینگز به سمت سبد می‌رود. کوری سیپکین

کلونی به The Post گفت: «فکر می‌کنم ما کار وحشتناکی را شروع کردیم. اما صادقانه بگویم، شروع یا آمدن از روی نیمکت یکسان است. شما می خواهید بیایید و از لحظه حضور در زمین انرژی بیاورید.»

او باید با دامونتاس سابونیس، ستاره ساکرامنتو، که 18 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس منجر به گل به دست آورد، دست و پنجه نرم می کرد و تنها یک تریپل دابل دیگر به 26 امتیاز برتر لیگ خود اضافه نکرد.

“او فقط باید در آن باشد، می دانید؟ این برای او خوب است.» مربی موقت کوین اولی گفت. او باید در آن حضور داشته باشد و آن را تجربه کند، از آن بیاموزد، تا زمانی که شما آن را رها نکنید، و او نیز از آن دست نکشید. این بچه ها در اطراف بوده اند – سابونیس یک ستاره تمام عیار است – بنابراین امیدوارم که او نوار را تماشا کند و شاید چیزی از سابونیس دریافت کند تا آن را در بازی خود بیاورد، برود وزنه ای بلند کند، همه این چیزها.

بنابراین این یک لحظه عالی برای او است. او سرش را آویزان نمی کند و از آن دلسرد نمی شود. او در واقع از این وضعیت بهتر می شود. بنابراین، خوشحالم که این فرصت‌ها را برای این بچه‌های جوان داریم تا در مقابل بازیکنان آل‌استار دقایق مهمی را کسب کنند.»

کلونی 19 ساله در نوجوانی به جرت آلن، دریک فیورز و کلیف تی رابینسون پیوست تا یک بازی را برای نتز شروع کند.

در مجموع هفت نوجوان برای این فرنچایز بازی کرده اند.

جالن ویلسون، همکار تازه کار، سومین شروع حرفه ای خود را نیز آغاز کرد، پس از اینکه هم او و هم کلونی یک شب قبل در پیروزی پشت سر هم مقابل دیترویت خوب بازی کردند.

او 11 امتیاز و 6 تخته داشت.

با مرکز اصلی نیک کلاکستون و مهاجمان دوریان فینی اسمیت و کم جانسون، این حرکت منطقی بود.


نوآ کلونی چهارمین نوجوانی شد که بازی را برای نتز آغاز کرد.
نوآ کلونی چهارمین نوجوانی شد که بازی را برای نتز آغاز کرد. کوری سیپکین برای نیویورک پست

اما قابل توجه بود که اولی او را در مرکز نسبت به دی رون شارپ انتخاب کرد.

“فقط یک ستاره در نقش او باشید. گاهی اوقات این تغییر می کند. کار او این است که من را وادار کند که او را بازی کنم، و این مانند هر چیزی است. بنابراین او باید به آمادگی خود ادامه دهد و این کار را انجام می دهد. او یک حرفه ای تمام عیار بوده است، وارد می شود، کارش را انجام می دهد، کار ویتامینش را وارد می کند و آماده می ماند. بنابراین می دانم که وقتی نامش را صدا بزنند و دقایق طولانی بازی کند، آماده خواهد بود.”


دنیس اسمیت جونیور (سینوویت لگن راست)، کلاکستون (پیچ خوردگی مچ پای چپ)، فینی اسمیت (افیوژن زانوی چپ) و جانسون (پیچ خوردگی انگشت شست پای چپ) همگی بیرون بودند.



منبع