چند روز در هفته باید لیفت کنید؟


چند روز در هفته باید لیفت کنید؟

9 آوریل 2024 –

به عنوان یک مربی شخصی برای بیش از 12 سال، یکی از سوالاتی که اغلب برایم پیش می آید این است که “چند روز در هفته باید ورزش کنم؟”

(جزئیات لباس توسط آدیداس)

پاسخ ممکن است بر اساس برنامه زمانی افراد، زمان، صدمات و غیره متفاوت باشد، اما ساختار مشترکی وجود دارد که من به آن اعتقاد دارم.

کاری که من دوست دارم ببینم مشتریانم انجام می دهند این است که وزنه ها را 2 تا 3 روز در هفته بردارند! (1 همیشه بهتر از هیچ است و من مشتریان زیادی داشته ام که 1 روز در هفته پیشرفت شگفت انگیزی داشته اند).

من اخیراً دوره تخصصی تناسب اندام زنان را تکمیل کردم و هر دوره از زندگی ما به عنوان یک زن توصیه شماره یک است. آموزش مقاومتی.

(تصویر: سوتین ورزشی زنانه آدیداس)

چرا؟ تمرینات مقاومتی فواید زیادی مانند قوی شدن، افزایش قدرت و اندازه عضلانی، کمک به محافظت از شما در برابر آسیب، مدیریت وزن، بهبود سلامت قلب، می تواند به مدیریت سطح قند خون کمک کند و به شما کمک می کند با افزایش سن، مستقل بمانید. (فقط به نام چند مورد!).

همه این دلایل و موارد دیگر دلیلی است که ما روی پیشرفت تمرینات قدرتی خود در تمام کلاس ها و کلاس های آموزشی گروهی در استودیو تمرکز می کنیم.

آموزش مقاومتی چیست؟ اساساً هر وسیله ای برای استفاده از ماهیچه های خود برای اعمال نیرو در برابر گرانش به روشی ساختاریافته مانند وزنه برداری. شما در حال اعمال “مقاومت” به عضله هستید که به نوبه خود مزایای بسیاری را که در بالا ذکر شد برای شما فراهم می کند.

وادار کردن همه (مخصوصاً خانم ها) به برداشتن وزنه ها، اشتیاق بزرگ من است، و اگر در حین انجام آن لبخند بزنند، حتی بهتر است!

بنابراین، “هفته عالی” چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا افکار من هستند!

2-3 روز تمرین مقاومتی (حداقل و 1 روز بهتر از هیچ!) + 1-2 روز افزایش ضربان قلب (جایی که نفس شما تنگ است) + حداقل 2 روز استراحت / ریکاوری / تحرک / کم تاثیر + حرکت/گام‌های روزانه کلید سلامتی کلی خواهد بود.

این واقعاً در مورد کامل بودن نیست، بلکه در مورد ثبات در طول زمان است، و این همیشه همیشه برنده مسابقه خواهد بود!

همچنین داشتن یک لباس آدیداس زیبا برای رفتن به باشگاه می تواند به انگیزه کمک کند!

آیا این مفید بود؟ من دوست دارم به موضوعات بیشتری بپردازم، بنابراین در بخش نظرات به من اطلاع دهید!

با تو صادق باشم،
کیسی

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس، آدیداس فیت، تمرینات مقاومتی، تمرینات قدرتی، تمرین



منبع